۱۳۸۶ خرداد ۱۰, پنجشنبه

آخرین خبر!


وب سایت فرمانداری اهر در روز سه شنبه ۲۰ / ۱۰ / ۱۳۸۴ آنهم دقیقن در ساعت۱۰و ۴۳ دقیقه به وقت گرانییویچ  افتتاح شده است . ( مباركشان باشد ما که بخیل نیستیم ) ولي متاسفانه و یا شاید خوشبختانه طی نزدیک این دوسال ٬ تاکنون هیچ خبری بر روی این سایت ٬اطلاع رسانی و یا به اصطلاح مخابره نشده است . به نظر میرسد که مسئولین ...  نه نه نه ! هیچ چیزی به نظر نمیرسد . نه مهتابی نه آفتابی نه ابری  


البته شاید تایپیستشون رفته مرخصی! یا سِروِرشون جواب نمیده ! فکر بدبد نکنین لطفن . ضمنن اگر در قسمت جستجوی سایت ٬ کلمه "اهر" را وارد کنید مواجه با اين جمله خواهيد بود :  مورد جستجو پيدا نشد . نگران نباشید و به اعصابتان مسلط شوید شاید ایراد از آب و هوای بهاری بوده باشد . همه چیز به حالت عادی برخواهد گشت فقط اندکی صبر لازمه اش میباشد . 







 

۸ نظر:

  1. سلام، آخرین و بهترین فیلترشکن در ایران، سربزنید حتما

    پاسخحذف
  2. سلام آقا من یه پیشنهاد دارم: انجمن وبلاگ نویسان اهر رو تشکیل بدیم. مایل بودین مفصل باهم صحبت می کنیم!

    پاسخحذف
  3. ممنونم سینا جان
    سر زدم و البته به سرم نزدم
    فیلتر شکنت عالی بود
    ممنون و بازم متشکر

    پاسخحذف
  4. روحی جان
    با انجمت توافق داریم.
    تماس بگیر لطفن !

    پاسخحذف
  5. سلام صادق جان.
    همین هم از سرشون زیادیه برادر.
    فرمانداری رو چه به سایت آخه؟! همون فرمون شهر رو بچسبند بسه.
    به اندازه کافی وقت بچاپ بچاپ کم دارن،‌ حالا بیان سایت مفت و مجانی آپ کنند؟
    شما دیگه چرا؟

    پاسخحذف
  6. اهری جان یه تروجان خیلی بی ریخت داخل اون فایل هست. حتما با نورتون آپ تو دیت اسکن کن.
    البته من از جای دیگه دانلود کرده بودم و این رو تست نکردم.

    پاسخحذف
  7. اهري جان، سايت باز كردن ادارت مد است. مثل كامپيوتر گذاشن روي ميز! اول ذوق مي كنند و بعد مي بييند نه كار به همين سادگي نيست. مد است ديگر.تازه شهرداري وزين هم سايت دارد.
    غيبت در قره قيه براي شما بعيد است. با آن همه ذوق و شوقي كه داريد. اين ستون شكسته هم حدود 60 عكس از آن جشنواره دارم. مي توانم تقدم كنم. البته عكس آوردن ما براي شما،‌عين آوردن ورني به قره داغ است.

    پاسخحذف
  8. حضرت بی ستون عزیز
    آنروز جمعه یی تنها ماندم . احد خان ! از هوراند رد شده زنگ زدند و گفتند که بیایم . ساعت 11 قبل از ظهر بود دوربینم شارژ بود و آماده عکاسی. دیر شده بود و کسی از اینهمه کس را که باتیلیفونم تماس گرفتم حاضر نشد با من بیاید همچنانکه در وبلاگم گفته بودم راه باز بود و جاده دراز . امان از بی کسی و ضمنن خواب روز جمعه ای که از سر صبح تا سر ظهر مقداری مشعوفم داشته بود . از اینکه 60 عکس از قره قیه دارین و لطف پر مهرتان شامل حالم است خوشحالم .
    سرفراز و شادمان و فعال و سلامت باشید

    پاسخحذف

نظرتان راجع به این مطلب چیست ؟