۱۳۸۶ شهریور ۶, سه‌شنبه

ما عازمیم !

 


خبَر و مَبَر



 ما عازم سفر هستیم . بین جزایر اسکاندیناوی و شاید جزایر قناری را هم روایتگر باشیم . از آلاسکا هم شاید با بالون مان معبور ! باشیم . محتملن از کلرودای آمریکا هم عبور کنیم و اگر کم گاز نرفته باشیم تورنتوی کانادا را هم خواهیم دید و اگر پر گاز برویم مادرید اسپانیا را هم مشاهده خواهیم کرد . از فضای آلمان هم مستفیض خواهیم شد . دانمارک نيز ملاحظه کرده و خواهیم کرد . بخواهیم " آدمیت " را ثبت به قدم باشیم میرویم هلند ! از آنجا پرواز بزرگ وارانه ای را انجام خواهیم داد تا برسیم به لندن و  آسیای میانه . آقا تهران كسي رو داريم كه ببينيمشون ! چالوس چطور ؟

۱۹ نظر:

  1. جان برادر سفر خوشی داشته باشید .

    پاسخحذف
  2. صادق خان به کلرادو تشریف فرما شدید خبردهید خدمت برسیم

    پاسخحذف
  3. هلند اومدی یه سری هم به ما بزن... شاید اثری از تهران بیابی :))

    پاسخحذف
  4. سفرخوش. از این‌طرفا رد شدی سری هم بما بزن. سوقات یادت نره.

    پاسخحذف
  5. آقا تو این ترک لینک هم آدرس وبلاگ من اشتباهه

    پاسخحذف
  6. برو و زبان حال ما این که:
    تو چه ارمغانی آری که به دوستان فرستی
    به از این چه ارمغانی که تو خویشتن بیایی

    پاسخحذف
  7. اقای اهری به آلمان که رسیدی منتظر قدوم مبارکتان هستیم .

    پاسخحذف
  8. سلام
    صادق بی!
    همیشه مسافرت کردن ما ترکان پر هزینه بوده! این را نه من که تاریخ می گوید! به سفرهای ناصرالدین شاه و مظفرالدین شاه نگاه کنید! برای تامین هزینه سفر به فرنگ دمار از روزگار این ملت در آوردند! و یا از ممالک استعماری وام با نزول کلان گرفتند امیدوارم که این مسافرت برای شما اینقدر پر هزینه نباشد!
    از شوخی گذشته امیدوارم که این مسافرت به شما خوش بگذره و با انرژی بیشتری در خدمت خلق الله باشید.

    پاسخحذف
  9. خیر پیش!
    امیدوارم خوش بگذرد.

    پاسخحذف
  10. صادق جان وبلاگ من به زودی دوباره باز نویسی می شه لطفا یه زنگ به من بزن با هات کار دارم.

    پاسخحذف
  11. سلام !
    آقای اهری سفر خوش
    من شما رو میشناسم شما هم من رو تقریباَ
    منم اهریم البته !

    پاسخحذف
  12. من در اهر، آشنائی دور دارم ولی ندیده می‌دانم که او با جان و دل پذیرای دوستان است، حتا ندیده‌ها را.
    به آفتاب سوگند که در این دیار بی‌آفتاب پدیرای تو خواهم بود.

    پاسخحذف
  13. سلام اقای اهری . از مطالب وبلاگتون خیلی لذت بردم. من مسیح هستم 19 سالمه . مدتی است مینویسم . تازه به وب اومدم. ممنون میشم اگه به وبلاگ من تشریف بیارین و در مورد خیالات من نظرتون و بفرمایین.

    پاسخحذف
  14. سفر خوشی رو براتون آرزو می کنم

    پاسخحذف
  15. یه جمله از یه آدمی میگم که معروف نیست

    همیشه اونقدری تغییر نکن که بعداً پشیمون بشی؟!

    از خودم بود! باور کن!!

    پاسخحذف
  16. ایول به شما که عابروی هرچی ارسبارانی هست رو حفظ کردین .یاشاسین

    پاسخحذف
  17. یه دوست ناشناس از جمع۱۷ شهریور ۱۳۸۶ ساعت ۳:۱۸

    دیروز یعنی پنجشنبه چهلم بهترین دوستتون بود .تو جمع ندیدمتون و وقتی وبلاگتون رو دیدم متوجه شدم مسافرتین . ولی مطمئنم هر کجا باشین یادتون با دوستتون هست. من از عوض شما یه فاتحه براش می فرستم.

    پاسخحذف
  18. یه سوال داشتم؟
    در بین نظرات اسم چرچی دیدم.می خواستم ببینم همون آقای چرچی بابای سعیده که از اهر رفتن تبریز یا نه ؟

    پاسخحذف

نظرتان راجع به این مطلب چیست ؟