۱۳۸۶ مهر ۶, جمعه

لينك كده اي از براي بيماري " ام اس "


در صورت نياز ٬ لينك وبلاگ " ام . اس" را در وبلاگتان وارد كنيد تا بموقع از اخبار و اطلاعات جديد باخبر شويد .


 خيلي وقت بود كه ميخواستم از اين وبلاگنويسي و وبلاگ خواني يك ايده صحيح و سالم و به دردبخور بدست بيارم كاري كه ارزش توش نهفته باشه . لذا مصمم شدم لينك كده اي را راه بياندازم . تا آخرين مطالب و اخبار و اطلاعات را در آن وارد كنم . بانكي از اطلاعات مثلن از براي يك بيماري خاص . از ديروز شروع كردم و مقداري لينك جمع آوري كردم و به چند تن از وبلاگنويسهاي عزيز ايميل فرستادم تا كمكم كنند لينك كده بيماري "ام اس" را پر بار نگه داريم . گر چه هنوز هيچ پاسخي را نگرفته ام ولي پاي قولي كه به خودم داده ام هستم و اين وبلاگ را به يك بانك اطلاعاتي قوي تبديل خواهم كرد از براي بيماران " ام اس " . يعني اگر كسي خواست اطلاعات و اخبار مبسوطي را از اين نوع بيماري دريافت كند با وارد شدن به اينجا و خواندن مطالب آن جديدن و قديمن ! دست خالي بر نگردد . از دوستاني هم كه اطلاعات بيشتر و يا اخبار جديد و یا ترجمه مطالب و اخبار خارجی در اين رابطه  دارند تقاضامندم لينك اش را برايم بفرستند تا به بار اطلاعاتي آنجا افزوده شود . كسي هست كمكم كنه ؟



پاي نوشت : فعلن انتظار زيادي از آنجا نداشته باشين هنوز وبلاگ يكروزه است مثل يه جوجه زرد رنگ يه روزه . در زمان آتي و در فرصتي مناسب دستي به قالب و لينكهاي بغل دستش و ... خواهم كشيد . یه چیز دیگه هم اینکه برای همه موارد خاص و مهم میشود لینک کده مخصوس درست کرد تا دیگه هی دنبال سرچ گوگل و یاهو نباشی  

۱۳ نظر:

  1. سلام آقای اهری عزیز . لینک ام . اس را اضافه کردم .

    پاسخحذف
  2. شهربانوی عزیز
    از مهرتان بسیار سپاسگزارم

    پاسخحذف
  3. درود بر شهلا
    خبر جديدتان را وارد ميكنم عنقريب

    پاسخحذف
  4. سلام
    این کار شما بسیار انسانی است
    لینک تان کرده بودم دوبار هم ...
    سپاس و بدرود

    پاسخحذف
  5. علی جان قربانت
    ممنون که به من اراده مضاعف تزریق کردی!
    منم در اولین فرصت لینکت را وارد خواهم کرد
    موفق باشی

    پاسخحذف
  6. زیتای مهربان و ماندانای عزیز
    وظیفه انسانی حکم میکند که تا آنجاییکه در توان داریم به کمک همدیگر بشتابیم

    پاسخحذف
  7. سلام پر اندوه من نثارتان...
    تسلیت و همدردی هایتان وجود متلاطم من را به صبوری می برد...
    مادرم زنده است...
    مادر نازنین من می میرد تا نو بشود با پاکی هایش ... هنر هایش...چشمان زیبایش...
    دستهای _اهری _ را خواهرانه می بوسم ... که در رنج و درد عظیم مرگ ناباورانه ی مادرم شریک غم انگیز ترین لحظه هایم بود...و گریه ها و صدای به غم گرفته ی من را تحمل می کرد... باز هم از اهری سپاسگزارم ...بزودی در وبلاگم خواهم نوشت از همه چیز...

    پاسخحذف
  8. کاری است آن‌چنانی و در خور تقدیر! من حتمن اگر به مطلبی بر بخورم، ترجمه‌اش را برایت می‌فرستم.

    پاسخحذف
  9. درود بر عمو اروند
    ميدانستم كه آدم راحتي هستي
    منتظر ترجمات ات ميمونم
    برقرار باشي

    پاسخحذف
  10. نسرین عزیز
    تو زنده ای
    گر چه خار مایه ای نیست این زندگی بکل
    مادرت نیز زنده است
    تسلیت هم کاریست
    برقرار باشی دختر

    پاسخحذف
  11. فعلا برای عرض ارادت آمدم

    پاسخحذف

نظرتان راجع به این مطلب چیست ؟