۱۳۸۶ مهر ۱۵, یکشنبه

بیماری "ام . اس" و حضور جستجوگرهای اینترنتی در وبلاگ من

 


 معذرت ميخوام ولي واجدالوجود نمود  !



عجب مسئله ای ! وقتی کنتورلر وبلاگم را در این چند روز اخیر بررسی کردم دیدم که اکثرن از موتورهای جستجوی گوگل و یاهو و ام اس ان و پارسیک و ... بودند و دنبال کلمه ای با نام بیماری " ام اس " و يا " درمان بيماري ام اس" يا " پيشگيري از بيماري ام اس " میگردند . خوشحالم که میتونم ید بیضامو برای دادن اطلاعات بیشتر در مورد اين بيماري را در این مکان نشانشان دهم . آرزوی شفاشان آرزوی قلبی من است .


اگر دیگران ٬ از دوستان گذشته س دیگر ! کمک کنند و ترجمه ای ٬ آدرسی ٬ لینکی ٬ یا خبر تازه ای بیابند بخاطر کمک به یک بیماری خاص بنام "ام اس" یا بقول خارجکی ها "M.S  "  ( خدا به داد دیگربیماران خاص برسد ) برایم ايميل بفرستند مشول الضمه مان خواهند کرد . ثواب هم معنی دیگری میتواند داشته باشد مگه نه ؟ آقا ! همه نوع ترجمه از نوع آلماني ، سوئدي ، دانماركي ، سوئيسي ، انگليسي ، عربي ، هلندي ، اتريشي ، تركي ، اسپانيولي ، فرانسوي ، بلژيكي ، روسي ، چيني ( لطفن مربوط به تاناكوراي ژاپني نباشد ) ، ژاپني ، هندي ، پاكستاني ،  و هر لهجه و زبان ديگر .... يا حتا لينك هايي جديد را به زبان فارسي شكري را بنام فرستنده لينك ميدهيم . 


معذرت ميخوام زبانها و لهجه هاي آفريقايي يادم رفته كه اشاره كنم . از مَمَه گير تا پَپَه خور هر نوع اطلاعاتي دارد را نيز پذيرائيم . از فرزندان زيبايتان ، زير ۱۵ سال ، بعدن پذيرايي خواهيم كرد .


لازم به توضيح است كه نق نقوي مهربان دو سايت انگليسي زبان را با همه گرفتاري روزمره اش برايم ميل فرمودند و در " اينجا " وارد فرمودم .  لطفن كمك حالم باشيد تا اين كركره را بالا نگه داريم. از ما خواهش بود و گفتن .


 


زير كركره اي را به حساب من نذارين !


۱۲ نظر:

  1. آقا آرزوی شفای عاجل دارم برای همه مریضا

    پاسخحذف
  2. ادرس عوض شده مطالب هم همین طور ما هم بی خبر

    پاسخحذف
  3. خیلی مخلصیم صادق جان. بابا من دو سال ترکی حرف نزدم! فکر می کنم دیگه زبان مادری رو دارم فراموش می کنم!!!! دست خودم نیست. لااقل دلم خوشه توی تبریز و اهر و اردبیل و ... ترکی زنده است. دلم خوشه روزی به فرزندم می تونم بگم که زبان مادری ام چه شکلی بوده. یاشاسین آذربایجان.

    پاسخحذف
  4. روح اله راس میگه !
    انشاا.. زود شفا پیدا میکنن !
    همه باید دست به دست هم بدیم تا به جایی برسیم !

    پاسخحذف
  5. سلام و خسته نباشی. مدل دوربین: Canon / IXUS i5 Digital

    پاسخحذف
  6. سلام
    خوبي
    بلاگ شما رو امروز ديدم
    راستي پدر و مادر من اهري هستن
    منم سالها پيش اهر اومدم
    عجب هوايي داشت
    به بلاگ من هم سري بزنيد
    خوشحال مي شم
    از همين جا سلام ميدم به همه اهري هاي خوب و مهربون

    پاسخحذف
  7. لینک وبلاگ با ارزشتان را در لینکستان سایت اهرلی قرار دادم

    www.link.aharli.com

    پاسخحذف
  8. سلام
    اگر چه زیر کرکره وضع مناسبی برای دیدن نداره ولی
    میشه با کمک دوستان تغییرش داد
    آرزوی شفا برای بیماران این بیماران
    موفق باشید

    پاسخحذف
  9. بچه که بودم مادرم برام یه عروسک از پارچه های کهنه درست کرده بود ....نمیدونم دختر بود یا پسر ...برای من فقط ممل بود اسمش رو گذاشته بودم مملی!!!!!!!!خیلی باحال بود نمیدونم!!!! شبها تا کنارم نبود خوابم نمیبرد ...شاید بخاطر جنس پارچه اش بود...ولی خوشگل نبود ...خلاصه من این ممل خیلی رفیق بودیم ...حتی من ممل رومی بردم مدرسه درسش خیلی خوب بود ...ممل خیلی از من بیشتر درسها رو میفهمید ...هر سال تند تند قبول میشد ...تا اینکه یه روز گم شد ...نفهمیدم ...شاید رفت بهشت ...شاید رفت خارج ...شاید ازاینکه من همیشه کتک میخوردم دلش سوخت و یه شب از بالای پشت بوم خودش رو پرت کرد پایین و خودکشی کرد ولی بهرحال ممل رفت و دیگه کسی از ممل خبری نداشت . شاید توی مدرسه دزدیدنش یا شاید نمیدونم هرچی بود من ممل رو گم کردم و دیگه ممل نداشتم اون روز هیچ وقت یادم نمیره منی که زیر کتک های ناپدریم گریه نمیکردم وقتی توی محل ااونهمه کتک میخوردم گریه نمیکردم ...مثل ابر بهار بخاطر ممل اشک میریختم میفهمی...مثل ابر بهار ....

    پاسخحذف
  10. سلام - وبلاگ جالبی دارید . ذخیره کردم سر فرصت بخونم و نظر بدم . ضمنا
    ایپک منتشر کرد :
    وقایعه یومیه - نمره اول ( ویژه نمایشگاه کتاب تبریز )
    منتظر نظرات شما ....

    با احترام ـ ایپک

    پاسخحذف
  11. با سلام
    از عمو اروند مطلع شدم که اطلاعاتی راجع به این بیماری خواسته اید . مطالب مفیدی دارم
    که از امروز شروع به ترجمه آن خواهم کرد. امیدوارم تا هفته دیگر در وب لاگم منتشر
    کنم.
    با سپاس از عمو اروند و شما

    پاسخحذف

نظرتان راجع به این مطلب چیست ؟