۱۳۸۶ بهمن ۴, پنجشنبه

وبلاگ نویسی که دیگر نخواهد نوشت

 


 چقدر بد ------ یک همکار از دست رفته 



 سجاد هاشمی وبلاگنویس ۱۰ ساله وبلاگ " کودکانه" هفته گذشته در گذشت. کامنت هایی که خوانندگان وبلاگ او پس از شنیدن خبر درگذشت وی نوشته اند خواندنی است . او آخرین پست وبلاگش را از بیمارستان نوشته بود و آرزو کرده بود بزودی سلامتی اش را بدست آورد و به مدرسه بازگردد. روحش شاد


 اما بخوانیم از  آخرین مطلب سجاد  باعنوان  " در بستر بیماری "  :


نزدیک یک هفته است که به دلیل بیماری توی بیمارستان امید مشهد بستری هستم الحمدالله وضعیتم بهتر شده و امیدوارم به همین زودی مرخص بشوم .مریضی سخته و باید قدر سلامتی خودمان را بدانیم و به خصوص توی بازیها هوای همدیگر رو داشته باشیم چون یک حرکت نابجا من رو توی بیمارستان بستری کرد و کلی درد کشیدم و از درس هم افتادم .برای همه بیماران دعا کنید تا آنها را خدا شفا بدهد .


 با عرض تسلیت به مامان و باباشون


 منبع (روزنامه جام جم کاغذی! صفحه بیستم ستون بلاگ جم ) آدرس اینترنتی روزنامه نایاب بود معذرت ! بتاریخ ۴/۱۱/۸۶  .


لینک این مطلب در سایت بالاترین






بعد از نوشت : درد و دل نامه  مامان و بابای سجاد عزیز


 


 


 

۱۳ نظر:

  1. واقعا متاسف و متا ثر شدم. از صمیم قلب تسلیت می گم. خدا صبر بده....... خودم یه داداش دارم همون سن و سال.... سخته.

    دلم خیلی سوخت.
    تسلیت.

    پاسخحذف
  2. در رابطه با پست قبلی :

    چطور می تونی همزمان هم خیانت می کنی و هم فکر و احساس کنی؟!

    پاسخحذف
  3. سلام همشهری اگه خواستی بگو تا لینکت کنم تو هم منو لینک کن به وبلاگم سربزن قارداش

    پاسخحذف
  4. حمیده سلیمانی فندقلو۵ بهمن ۱۳۸۶ ساعت ۲۳:۰۹

    سلام آقای اهری

    تسلیت می گویم . روحش شاد .

    و اما شاید زندگی مثل پازلی باشد که روزی تمام می شود اما زندگيت هرچه باشد با آن روبرو شو و آن را در آغوش گير ، از آن دوري مکن و به نامهاي سخت و درشتش مخوان و شايد زندگي آن جشني نباشد که آرزويش را داشتي اما حال که به آن دعوت شدي تا مي تواني زيبا برقص !

    با اسم خدا شروع میکنیم با اسم خدا تمام میکنیم همچون زندگی !

    پاسخحذف
  5. درد مثل نیش خنجر به دلم نشست .. همسن و سال پسرک من ..

    از صمیم قلب در این ایام عزیز برای پدر و مادرش طلب صبر میکنم ...

    خدا کنه شونه های مادرش تاب این بار سنگین رو بیاره ..

    پاسخحذف
  6. توهم تاریخی تا کی ؟
    www.naria.ir
    www.narina.ir
    www.naria.blogfa.com
    www.naria.blogfa.ir
    www.na.naria.info

    پاسخحذف
  7. کاش وبلاگینیزی یالنئز تورک دیلینده یاساسئز.

    پاسخحذف
  8. روحش شاد خدا به پدر و مادرش صبر بدهد .

    پاسخحذف
  9. مرهم درد جانسوز گل باغ زندگيم همين نوشته ها و ابراز احساسات گرم شماست .مراتب تشكر و سپاس من و مادر سجاد عزيز را بپذيريد.صحت وسلامتي شما را از درگاه ربوبي پروردگار خواستارم

    پاسخحذف
  10. با سلام
    این خبر همانند پتکی بر سرم کوبیده شد.
    آخر خبر مرگ جوان یا کودکی را شنیدن تلخ است.

    پاسخحذف
  11. تا به کی نازی به حسن عاریت ما و من آیینه داری بیش نیست
    می رود صبح و اشارت می کند کاین گلستان خنده واری بیش نیست
    ای شرر از همرهان غافل مباش فرصت ما نیز باری بیش نیست

    بسیار متاثر شدم با شنیدن این خبر خدا به خانوادش صبر بدهد . اما این اتفاقات تلنگری است برای ما که افسوس فرصت های از دست رفته را نخوریم و با نیکی به دیگران و توشه ای سنگین از این جهان فانی به جهان باقی برویم.

    پاسخحذف
  12. الهی بمیرم واسه دل پدر و مادرش

    پاسخحذف
  13. گاهی فکر میکنم رفتن در پاکی بسیار ارزشمنده

    پاسخحذف

نظرتان راجع به این مطلب چیست ؟