۱۳۸۶ اسفند ۱۶, پنجشنبه

دریا !

 


باز هم


آمدی تو بر سر راهم


آی عشق


 میکنی دوباره گمراهم


دردا


من جوانی را به سر کردم


تنها


از دیار خود سفر کردم


دیریست


قلب من از عاشقی سیر است


خسته از صدای زنجیر است " خسته از صدای زنجیر است "


......... دریا ........... اولین عشق مرا بردی ................. دنیا .............. دم به دم مرا تو آزردی ........... دریا ............. سرنوشتم را بیاد آور ............. دنیا ........... سرگذشتم را مکن باور .............. من غریبی قصه پردازم .............. چون غریقی غرق در رازم .............. گم شدم در غربت دریا ............ بی نشان و بی هم آوازم .............. میروم شبها به ساحل ها .................. تا بیابم خلوت دل را ................. روی موج خسته دریا ............... مینویسم اوج غم ها را ..............


.............دریا ............ اولین عشق مرا بردی ..................


لطفن  در خلوتِ اُنس تان به این ترانه گوش فرا دهید !










Get this widget |Track details |eSnips Social DNA
">


تا دیر باز این وبلاگ را با همین ترانه به یاد داشته باشید از باب دلجویی  . نثارم جز درودتان نباشد . برقرار و شادمان و تندرست باشید . بر میگردم حتمن ! نگرانم نباشید . خیلی کارهای وامونده دارم که واقعن وا مونده اند . باید راست و ریست اش کنم . معذرت!


-----------------------------


پوزش : از آقای دکتر عزیز بخاطر دعوت در بازی کتابهای ناتمام و سیروس دریا دل بخاطر دعوت در بازی موسیقی


پی نوشت : بعد از کامنت بعضی دوستان که اعلام فرموده اند آهنگ روی دور تند است . با اینکه برای من نمیدونم چرا چنین نیست !؟ با اینحال آدرس اصلی را اینجا آورده ام  تا شاید رفع مظلمه شود  .

۱۳ نظر:

  1. منتظرتيم دوست عزيز.
    آهنگتم رو دور تنده!

    پاسخحذف
  2. امیدوارم کارهایتان زود روبراه شود و زودتر برگردید .

    پاسخحذف
  3. با درود

    درود ما نثارتان و سلامتی تان ارزویمان
    شعر غریبی را انتخاب کردی یاد ترانه ای افتادم
    ............ به نیمه شب ها هم پیمان با قایقران ها گذشته از جان باید بگذشت از طوفان ها ........
    یادش بخیر

    بدرود

    پاسخحذف
  4. گرم یادآوری یا نه من از یادت نمی کاهم!

    پاسخحذف
  5. عید


    عید آمد و ما خانه ی خود را نتکاندیم

    گردی نستردیم و غباری نفشاندیم

    دیدیم که در کسوت بخت آمده نوروز

    از بیدلی او را ز درِ خانه براندیم

    هر جا گذری غلغله ی شادی و شور است

    ما آتش اندوه به آبی ننشاندیم

    آفاق پر از پیک و پیام است، ولی ما

    پیکی ندواندیم و پیامی نرساندیم

    احباب کهن را نه یکی نامه بدادیم

    و اصحاب جوان را نه یکی بوسه ستاندیم

    من دانم و غمگین دلت، ای خسته کبوتر

    سالی سپری گشت و تو را ما نپراندیم

    صد قافله رفتند و به مقصود رسیدند

    ما این خرک لنگ ز جویی نجهاندیم

    ماننده ی افسونزدگان، ره به حقیقت

    بستیم و جز افسانه ی بیهوده نخواندیم

    از نه خم گردون بگذشتند حریفان

    مسکین من و دل در خم این زاویه ماندیم

    طوفان بتکاند مگر " امید " که صد بار

    عید آمد و ما خانه ی خود را نتکاندیم


    مهدی اخوان ثالث

    پاسخحذف
  6. سلام.دارم به آهنگ گوش میدم. هر جا هستی شاد و تندرست باشی.

    پاسخحذف
  7. سلام
    حالتون خوبه؟
    اي بابا بعد يه غيبت طولاني كجا با اين عجله؟
    همه ما كراهاي ناتمام زيادي داريم ....اميدوارم منظورتون ازين ناتمامها وجود مشكل نباشه!
    پيشاپيش فرارسيدن بهار را تبريك ميگم!
    موفق باشين

    پاسخحذف
  8. سلام. سال نو به شما و خانواده عزيزتان مبارک باد.

    پاسخحذف
  9. صادق عزیز
    نوروزمبارک
    سالی خوش وسرشارازتندرستی وصفا برای خانواده اهری آرزومندم

    پاسخحذف
  10. سال نو را از اهر به شما تبریک میگم

    پاسخحذف

نظرتان راجع به این مطلب چیست ؟