۱۳۸۷ فروردین ۴, یکشنبه

اندر عوالمات دید و بازدید نوروزی

 


آخ نوروز - آخ عمه سکینه


پی آمدهای دید و بازدید نوروز چنین بر ما فرود آمد که داشتیم صفا سیتی میکردیم در آفاق و انفس شهر که درست خوردیم به قبرستانی که عمه سکینه مهربان را دفن کرده بودیم به همراه شوهرش . ایشان وقتی زنده و سرزنده بود همیشه سال به ما سر میزد و حالی ازمون میپرسید .


ترمز پایی و ترمز دستی٬ اتوماتیک وار قفل کردند . از ماشین پیاده شدیم و بدون رد و بدل شدن  کلمه ای ما بین من و منزل بانو ٬ از چَپَر قبرستان پریدیدم داخلش ٬  در تاریکی دم غروب تونستیم قبرش را پیدا کنیم . نشستیم سر قبرش . سنگی پیدا کردیم که البته بسیار ریز بود و شاید ایشان را اثری از کوبیدن آن بر مزارش نتیجه نبود .


در همان لحظه یادم آمد که روزی سر ظهری برای عرض تبریک عید به منزلش رفته بودیم . نگذاشت از خانه شان بیرون برویم . گفت من براتون ناهار حاضر میکنم . از همسرم پرسید . املت دوس داری ؟  نان هم داریم . بمانید و برای من افتخار بدهید . آه عمه سکینه !


نوروزت مبارک عمه جان



اینم عکس رویایی خانه عمه سکینه بعد از فوت اش

۱۱ نظر:

  1. آخي ... واقعا چه رويايي .

    روحش شاد .

    لي لي

    پاسخحذف
  2. سلام...حالتون خوبه؟
    سال نو مبارك

    پاسخحذف
  3. سلام
    امیدوارم عید خوبی را شروع کرده باشید .
    روح عمه خانم شاد.

    پاسخحذف
  4. با سلامی دوبارهو تبریک سال نو دوباره . خوب شد که زود برگشتید.
    خدا رحمت کنه به عمه خانم و دیگر رفتگانتان

    پاسخحذف
  5. سلام.خوبین؟چه خبرا؟خوش می گذره؟عیدم مبارک.آقا خونه مام تشریف بیارین خوشال میشیمااا.راستی وبلاگو البته لینکشو تو سایت بالاترین دیدم بعد گفتم یه سری بزنیم بد نمیشه.حسابی مشهور شدی دیگه.منتظر مطلب بعدی میمونم دوست عزیز

    پاسخحذف
  6. نوروز خجسته، سال نو مبارک

    پاسخحذف
  7. روح عمه سکینه و همه رفتگان شاد
    برای شما هم آرزوی سالی پربار دارم دنی هم دایی گلش رو سلام داره

    پاسخحذف
  8. سلام .سال نو را به شما تبریک میگم .
    من هم عمه شما رو دیده بودم خدا رحمتش کند .حمب رو هم می شناسم .این خونه را هم هر روز میبینم .
    خوشحال میشم شما هم به وبلاگ من یه سری بزنین .

    پاسخحذف
  9. اهری عزیز! سال نو مبارک ... روح مرحومه هم شاد بادا

    پاسخحذف

نظرتان راجع به این مطلب چیست ؟