۱۳۸۷ اردیبهشت ۲۱, شنبه

خداحافظ پدر

 




دددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد



    تا آخرین لحظه ٬ با پدرم  



آنگاه که آخرین لحظه نگاهش به نگاهم آمیخت و گردن نحیف و بیمارش شل شد و بر روی بازوی برادرم که مابین سر و  کتف اش قرار داشت رسید و نفس گرم اش دیگر در دم و بازدم اش شک کرد  و نبض اش خوابید و چشمانش هیچ حرکتی از خود نشان نداد و رنگ رخسارش به زردی گرایید تنها توانستم  پیشانی اش را با غمی جانکاه بوسه زنم  و اکنون چه دیوانه وار طلب اش میکند این دل . سومین شب درگذشت پدرم گذشت . صداقت را از او به ارث برده ام و تا ابد به یادگار ٬ پیش خود نگه خواهم داشت .







دددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد

۳۲ نظر:

  1. خداوند بر ایشان رحمت کند و طول عمر برای شما عنایت فرماید. ما را در غم خویش شریک بدانید.

    پاسخحذف
  2. آقا تسلیت.
    روحش قرین ارامش ابدی و صبر وسلامتی برای تو وسایر بازماندگان ارزومندم

    پاسخحذف
  3. اقا من شوکه شدم
    تسلیت میگم خدا رحمتشون کنه و برای شما و خانواده شما صبر ارزو میکنم

    پاسخحذف
  4. مدت زیادی است که وبلاگت را می خوانم و با نوشته هایت انس گرفته ام.
    اندوه فقدان پدر به مرور در روح آدمی رخنه می کند...برای هر نوع تسلی زبان قاصر است...
    همیشه صادق باشی

    پاسخحذف
  5. صبحی رفته بودم گورستان. نوشته‌های روی سنگ گورها را می‌خواندم. هم آنانی که مقبره‌ی خانواده‌گی دارند و هم‌ آنانی که در مرگشان نیز چون زنده‌بودنشان، چیزی ندارند. یاد پدر افتادم و مادر که هر دو رفتند و من بالای سرشان نبودم. به مرگ خودم فکر کردم. به معنای زنده‌گی و فراموشی ابدی نبودن زنده بودن. همه‌ی ما آمده‌ایم که برویم. خوش آن که رفت و دلی نیازرد.
    یادش زنده باد!
    برایت آرامشی عظیم آرزو داریم.

    پاسخحذف
  6. دوست ندیده دنیای شیشه ای من:

    من رو هم در غم از دست دادن پدر عزیزتان شریک بدانید.

    آرزوی سلامتی خودتان و بقیه خانواده عزیزتان را دارم.

    پاسخحذف
  7. پدر و مادر سرمایه ای بزرگ و پشتوانه ای محکم هستند . . . غم بی پدری را تحمل کردن سخت است
    برایت صبر و برای عزیز از دست رفته امرزش آرزو می کنم

    پاسخحذف
  8. تسلیت می‌گم، خدایش بیامرزد، من و وبلاگستانی‌ها را در غم خودتون شضریک بدونین.

    پاسخحذف
  9. تسلیت می گویم . روحشان شاد . ما را نیز در غم خود شریک بدانید.

    پاسخحذف
  10. سلام تسلیت میگم و خیلی خیلی متاثر شدم. ما رو هم در غم خودتون شریک بدونید...

    پاسخحذف
  11. چقدر در لحظات انتهایی به شما سخت گذشته... کاملا میشه درک کرد. زمانی پدرم تصادف کرده بود و من بیمارستان رو از نزدیک لمس کردم اون سه ماه...

    فقط اینکه از خداوند میخوایم به شما و خانواده تون شکیبایی عنایت کنه...

    پاسخحذف
  12. مرگ پایان کبوتر نیست

    فقدان پدر بزرگوارتو تسلیت میگم و از درگاه خدا مغفرت آن مرحوم و صبر وطول عمر واسه خودت و خانوادت آرزو می کنم .

    پاسخحذف
  13. خیلی متاسف شدم. براتون آرزوی صبر می کنم .
    برای پدرت آرزوی آرامش ابدی دارم.

    پاسخحذف
  14. تسلیت می گم صادق جان...امیدوارم روحش شاد و در آرامش باشه...

    پاسخحذف
  15. تسلیت عرض می کنم اهری عزیز.

    پاسخحذف
  16. تسلیت میگم , انشاالله خدا به شما صبر دهد تا این مصیبت را تحمل کنید هرچند که بسیار سخت است , خدا رحمتشان کند شک نکنید که الان در جای بسیار خوبی هستند.

    پاسخحذف
  17. اقا صادق تسلیت می گم

    به ياد رفتگان و دوستداران
    موافق گرد با ابر بهاران
    چنان بيرحم زد تيغ جدايی
    که گويی خود نبوده‌ست آشنايی
    چو نالان آمدت آب روان پيش
    مدد بخشش از آب ديده خويش

    پاسخحذف
  18. خيلي دلم براش تنگ شده.خيلي يييييييييييييييييييي

    پاسخحذف
  19. از بزرگوارانی بود که یادش همیشه گرامی خواهد بود.

    پاسخحذف
  20. با سلام و عرض تسلیت
    بسیار متاسف شدم. روحش شاد

    پاسخحذف
  21. تسلیت گفتن برای من سخته ، مثل سلام کردن برای بچه ها.

    پاسخحذف
  22. دستام زودتر از صورتم دارن پیر می شن ،
    کفش پای چپم از پای راستم داره زودتر کهنه می شه
    نمی تونم بفهمم
    مرگ از کدوم طرف داره میاد .

    پاسخحذف
  23. اما مرگ روزی خواهد آمد و
    به چشمان تو نگاه خواهد کرد .
    برامون مهم باشه که چطوری می میریم .

    پاسخحذف
  24. تسلیت. سلامتی و سربلندی بازماندگان را آرزومندم. روحش شاد. راهی‌ست رفتنی.

    پاسخحذف
  25. سلام برادر. آقا خیلی خیلی تسلیت می گم. ایشالا غم آخرت باشه. پس از دعای ما هم کاری برنیومد.

    چی بگم والا.

    پاسخحذف
  26. تسلیت میگویم اهری جان. برای تو و همهی خانواده صبر و شکیبایی آرزو دارم.

    پاسخحذف
  27. صادق به ی سیزه و سایین تیفاق یزا دوزوم ایستگیم دی.


    یاشا

    پاسخحذف
  28. امروز این خبر رو خوندم. خدا رحمتش کنه و به شما و خانواده تان صبر بده

    پاسخحذف
  29. یادش گرامی باد و خاطره هایش زنده
    شما برقرار باشید

    پاسخحذف
  30. تسلیت می گویم درگذشت پدر گرامی شما را یادش گرامی باد روحش شاد باد

    پاسخحذف

نظرتان راجع به این مطلب چیست ؟