۱۳۸۷ شهریور ۱۵, جمعه

شکوفه پاییزی

 


سَنَد


در این پست به محضر عالیتان رسانده بودیم که درخت سیب ما امسال دوبار به بار نشسته است . در این راستا دوستی تماس حاصل فرموده و گفتند فلانی ، مارو گرفتی ؟ مگر چنین پدیده ای امکان دارد . ما هم که هیچوقت کسی را نمیگیریم و اصلن گرفتنمان نمی آید و عادت به اینکار نداریم ، این حرف رفیقمان در این چند روزه دغدغه خاطرمان شد و بر همین راستا شد که مصمم گشتیم صبح جمعه ای از خوابمان زده و این فیلمَک را تهیه و بعد از مجوز گرفتن از وزارت ارشاد داخلهً منزلهً ، به پخش آن مبادرت ورزیدیم تا سندی باشد برای دوستانیکه معمولن ناخوش بین تشریف دارند .


پی آمد : هرچه کار میتوانستیم انجام دادیم تا آنرا در پایین یا بالای همین مطلب بگذاریم نشد که نشد  چون ، بلاگفای عزیزمان ارور میفرمود .


دوم : در سایز ( وسیع ) به عنوان خارجکی آن حتمن لبخند نزنید یا بزنید اصلن . خودمان تعمدن ! اینکار را انجام دادیم تا بجز ایرانیان داخل و خارجه کسی از رموزات ما با خبر نشود .


سوم: آنرا در ستون بغلی هم گذاشتیم تا وقتی پستهایمان بسوی آرشیو شدن تشریف میبرند از خاطره ها پاک نشود .


چارم: در ستون روبرو توضیحاتی داده شده و جهت عریض نشدن این مقال اصل زحمت را در ستون دست چپ کشیده ! و صدای سوهان کشیدن پشت صحنه را بر ما بخشیده و لطفن ما را در اولین گام کار هنری مان با این سورعت ! فوق صوتی شهرمان مشوقمان گردانید .


لینک این مطلب در بالاترین

۳ نظر:

  1. اقا بگیم جایزه بهترین کارگردانی و صداپیشگی رو امسال جشنواره کن به شما بده. خوشحال شدم صداتون رو دوباره شنیدم

    پاسخحذف
  2. از کنار باغ همسایه می‌گذشتم دیدم بوته‌ی گل محمدی‌اش از نو گل کرده است بیاد تو و درخت سیب‌ات افتادم.

    پاسخحذف
  3. فیلم باحالی بود مخصوصاً صدای یا کریم ها درپس زمینه
    من هم درختی دیده ام که همزمان پرتقال رسیده، پرتقال کال و شکوفه پرتقال را برروی شاخه ها داشت.

    پاسخحذف

نظرتان راجع به این مطلب چیست ؟