۱۳۸۷ مهر ۱۹, جمعه

مصاحبه و آغاز پنج سالگی وبلاگ ما

یک اهری و وبلاگش که امروز پنج ساله شد .


 گویا ما بابابزرگ و از فعالترین وبلاگنویسهای منطقه ارسباران تشخیص داده شده ایم . گویا نشریه محلی منطقه ارسباران ٬ مصاحبه ای اینترنتی را با حقیر در مورد شروع به کار و آشنایی من با پدیده وبلاگ و خط قرمزهام در نوشتن  و ... انجام داده که ما درمنطقه خودمان شناسایی شده و دست از کیبوردمون برداریم . که البته کور ٬ توتتوغون براخماز  ( یعنی نابینا وقتی دستش به جایی گرفت ول نمیکند ) . عجب آدم بزرگی بودیم و خودمون خبر نداشتیم . در هر حال  وبلاگم امروز ۵ ساله شده . من و وبلاگ ام  از برو بچه های سخت کوش و رو به جلوی ! نشریه گویا  تشکر میکنیم که ما رو بزرگتر نشانتان میدن .



عکس متن مصاحبه در سایز نسبتن بزرگتر اینجاس


اعتراف به کشیش محله : چون آرشیو وبلاگ اولم در پرشین بلاگ از بین رفته بود تاریخ شروع به وبلاگنویسی ام را در مصاحبه ام اواخر سال ۸۲ اعلام کرده ام که بعد از تفحص دانشمندان مرتبط با امر خیر فهمیدیم که ما در ۱۹ مهر هشتاد و سه اینکاره ! شده ایم . آقا راستی ! میتونین بگین تو این مملکت ٬ چن سال اختلاف و اختلاس را میشه  سر هم جم کرد ؟ جُرم یَخَمونه نگیره یه موقع ! اعتراف متخلف کافیه ؟


پی نوشت : چون دوست نازنینم جناب احد محسنی عزیز ، داغدار است . نه شمع و کیک میذاریم و نه فوتش میکنیم و نه جشن تولد وبلاگ میگیریم به احترام .  فقط مینگاریم به یادگار .

۱۰ نظر:

  1. تولد وبلاک مبارک انشالله به سلامتی صد ساله بشوید .
    روح همسر آقای محسنی شاد.

    پاسخحذف
  2. برقرار باشی و سبز

    پاسخحذف
  3. اهری عزیز موفق هستی! و این توفیق روزافزون بادا!

    پاسخحذف
  4. سلام دوستان
    ممنونم از همه تون . لطفن اگر آدرس وبلاگ نمیذارین حتمن آدرس ایمیل رو دریغ نکنید . مثلن من چن تا وبلاگ که نویسنده اش خانم نرگس هست لینک داده ام تا حالا و الان به کامنت بالایی که نظر میندازم نمیدونم کدوم یکی از اینا کامنت گذاشته . مدیونم میکنید رعایت فرمایید

    پاسخحذف
  5. سلام.من هم به سهم خودم تبریک می گم.امیدوارم هیچوقت در ادامه این راه دلسرد نشوید یا دلسردتان نکنند. به هر حال ما هم به شما می نازیم.

    پاسخحذف
  6. اهری جان مبارک است
    برقرارباشی

    پاسخحذف
  7. دوست عزیز با عرض تبریک برای تو پیروزی و برای دوستت صبر آرزومندم.
    پیوسته شاد باشی

    پاسخحذف
  8. صادق جان، مبارک باشه.

    موفق و سرافراز باشی.

    پاسخحذف
  9. سلام..از اینکه خوب می نویسی ...
    از این که خوب می فهمی....
    و بخاطر ولادت نوشتاری اهری...
    برایت درود می فرستم...موفق باشید

    پاسخحذف

نظرتان راجع به این مطلب چیست ؟