۱۳۸۸ خرداد ۵, سه‌شنبه

سورپرایز !


شیشوم خرداد برابر با بیست و هفتم ماه مه مصادف با روز جهانی بیماری ام.اس است . به کله مبارکمان زد که برای شاد کردن منزلبانو در این روز عظیم!  کادویی بگیرم . صبحی رفتم تبریز و چهار عدد آمپول خارجی آونکس را بصورت آزاد خریدم و کادو پیچش کردم تا با هدیه آن ایشان را از اضطراب و استرس ِ کمیاب و یا نایاب شدن این نوع آمپول ( که هر ماه باید خریداری شود ) رهایی بخشم . بد کاری که نکردم ؟  


جان ! حتمن میپرسین چقدر شد ؟ قابلی نداره قربان - دویست هزار تومان ایرانی!

۶ نظر:

  1. با دنیز موافقم و امیدوارم همسر عزیزتان به زودی سلامتی اش را بازیابد و خبر درمان قطعی این بیماری را توسط شما بشنویم.

    پاسخحذف
  2. به امید روزی که بیماران ام اس و سایر بیاران خاص آنچنان تحت پوشش بیمه ای قرار گیرند که هراسی از فقدان دارو و درمان نداشته باشند چرا که این کمترین حق آنهاست
    آرزوی بهبودی برای همسر عزیزتان را دارم

    پاسخحذف
  3. سلام همیشه گفتم همه هم میگن تو آخرشی

    پاسخحذف
  4. وبلاگ ها و دیدگاه نامزدهای انتخاباتی

    دیدگاه احمدی نژاد در مورد این رسانه ها

    متاسفانه در دولت نهم لايحه اصلاح قانون مطبوعات به تصويب رسید بر اين اساس مجلس اجازه كنترل سايت ها و وبلاگ ها را به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي داد تا اگر از اين وزارتخانه مجوز نگيرند، بتوان با آنها برخورد قانوني كرد.حتي دادگاهِ سايت هايي كه در وزارت ارشاد ثبت نام نكنند، دادگاه عمومي بوده و از هيات منصفه بي بهره هستند.



    دیدگاه میرحسین در مورد این رسانه ها

    من اعتقاد به آزادی کانال های تلویزیونی دارم، البته با نظارتی که مشکلات سیاسی یا اخلاقی به بار نیاورد . باید پس از دست یابی به فهمی درست از واقعیت های پیش روی کشور، تلاش کنیم با توجه به امتیازات نسبی، توانمندهای کشور، فرهنگ غنی اسلامي و گذشته بسیار عمیق خود، تغییرات را به نفع مصالح ملی کشور مدیریت کنیم. حفظ ارزش ها استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و استقرار عدالت از اهداف انقلاب اسلامی است . میتوان با کمک این رسانه ها بر آن دسته از هنجارهای بین المللی که ممکن است بر ضد منافع ملی ما عمل کنند، غلبه کرد. می توان به سامان دادن ارزش های جهانی متناسب با ارزش های عمومی و دینی خود پرداخت . اسلام آن گاه یک اسلام ناب است که بتواند با تحولات جهان امروز روبرو شود و با استفاده از نقاط قوت ديني و ملي در آن تاثير بگذارد . دستاوردهای این ارتباطات ایمان و اعتقاد به اسلام و حاکمیت ارزشهای دینی و ارزشهاي ملي در جامعه ماست .

    دیدگاه مهدی کروبی در مورد این رسانه ها

    موضع کروبی در این زمینه این است که اینترنت باید به‌طور غیر تبعیض‌آمیز در اختیار همگان باشد. اصل در دسترس بودن اطلاعات ، برای همگان مورد پیگیری خواهد بودو عدم وجود گردش آزاد اطلاعات مورد انتقاد ایشان است . ایشان در بیانیه حقوق بشر خود اعلام نمودند جامعه ما جامعه با نشاطیست که بیشترین وبلاگ نویسان را دارد .لازم به یاد آوریست که تنها گروهی که به فیلترینگface book اعتراض کردند جناح مهدی کروبی بوده و دیگر کاندید ها توجهی به این مطلب نکردند.

    پاسخحذف
  5. سلام
    من اولين بار هست به اينجا ميام از تو بلاگ دنيز عزيز اومدم
    اينطور كه فهميدم همسر شما ام اس داره
    بايد بگم كه من ام اس داشتم و همسرم با مهرباني تمام و روح بزرگش با من ازدواج كرد ولي متاسفانه 7 ماه بعد از ازدواجمون ايشون بيمار شد و بعد كلي دكتر رفتن معلوم شد كه ام اس هست!!!! باورتون ميشه يه اتفاق نادر و شايد تنها اتفاق
    حالا هر دو تو وبلاگ قبلي من مينويسيم

    پاسخحذف

نظرتان راجع به این مطلب چیست ؟