۱۳۸۸ آبان ۲۹, جمعه

مگر عاقل کند کاری

بلا از جانتان به دور ! سرما را خورده ام اساسی و حتا بنیادی . تب دارم . آبریزش بینی هم خیلی کم ! پنج شنبه را نرفتم سرکار. اُفتاد رو رگ تورکیمون و دکتر هم نرفته ام . علاوه بر اینها ، در قسمت چپ بدنم و بنظرم لابلای پایین روده هام سوزشی احساس میکنم بخصوص وقتی روی صندلی مینشینم . این سوزش امان از من میبرد ! نَفخ که چه عرض کنم گوز آدم رد عالم نشود هم گویا ایراد دارد ( معذرت ) . منزلبانو جهت اجرای دستور پزشکشان که باید در استراحت مطلق باشد ما را به حال خود رها کرده است و در خانه مادر مهربان و دوست داشتنی اش تشریف دارند و ما هم از دیروز به زیارتشان نرفته ایم که خدای نخواسته بیماریمان را انتقال بدهیم به ایشان . راستش را بخواهید قاراشمیش شدیم ! اخبار را هم که میخوانیم بد جوری قاطمان می آید بالا !
بگذریم
من تب ام بالاس و به هیچ وجه با کم آوردن میانه ای ندارم . میتوانید بگذارید به همان حساب بالا . اینکه میخوانم بحران "بوق " در جام جهانی 2010 جدی شد هم تب آور است . مگر قید همه قیودات عالم را بزنی .احتمال جنگ دریایی ایران و عربستان! هم روش

دَم ِصبح نوشت: چه جالب !! وبلاگهای بلاگفایی برای خوانده شدنشان از امروز صبح شنبه ای یوزر و پسورد میخان ! باور کنید ده تایی رو امتحان کردم و یه نمونه اش را میذارم این پایین . اوشا ، بانوی سپیده دم جان ! به دلایل فوق و مستند ِ عکس زیرین متاسفانه نتوانستم در مکان اصلی تان بخوانمتان ! گرچه از بلاگرول گوگل ام مشاهده میکنم که نوشته ای : گفتی هیولای درون بیدار شده همان که زمانی خرچنگ میخواندیمش . نمی دانم کار من و این هیولا به کجا خواهد کشید اما صدایم کم کم درست می شود . بگذار ازین کلنجار هم جان سالم بدر برم حتما از دور دستها همدیگر را خواهیم شنید .

۹ نظر:

  1. سلام
    انشالله هرچه زودتر بهبودی حاصل گردد
    خوب کردید فعلا تا بهبودی کامل منزل بانو نروید

    پاسخحذف
  2. سلام
    انشالله هرچه زودتر بهبودی حاصل گردد
    خوب کردید فعلا تا بهبودی کامل نزد منزل بانو نروید

    پاسخحذف
  3. عذر می خوام اون وقت زبونم لال از طریق وبلاگ شما ما هم آنفولانزا نگیریم؟!!! ;))

    بی زحمت تشریف ببرید دکتر تا ما رو هم مریض نکردید!!!!!

    پاسخحذف
  4. به همدم روح :
    زودی خوب خواهم شد . ممنون . رعایت میکنم بانو . مطمئن باشید

    پاسخحذف
  5. به آرام عزیز :
    زبانتان چرا لال !من مگر آنفولانزا گرفته ام . تازه! آن ویروس از طریق وبلاگ منتقل نمیشود خیالتان تخت . چشم ! دکتر هم میرویم امروز

    پاسخحذف
  6. ای بابا ما که نمی گوییم دروغ میگ ویید شما همیشه لطف دارید

    پاسخحذف
  7. سلام صادق خان . باز انگار بلاگ فا قاط زده بوده سرورش . اما الان درست شد مثل اینکه . من هم مجبور شدم قابلم رو عوض کنم . فکر کردم اشکال از مال منه . آخه هنگ میکرد وقتی که 20 تا از این صفحه ها با هم باز میشدن . ولی الان دیدم درست شده . الان هم پرشین بلاگ ها کامنت ها شون باز نمیشه . یه بار باید همه جمع کنن بیان بلاگ اسپات خیال خودشون رو راحت کنن



    با درود و سپاس فراوان : شهرام

    پاسخحذف
  8. تنها پست هایی که وقت تب نوشته شوند اینطور داغ و سوزناک از آب در می آیند!
    شما هم هی اندوه بلاگفایی بودن را به رخمان بکشید ها!

    سلامت اولسون

    پاسخحذف
  9. سلام. روضه تان را تا آخر خواندیم و بسیار مستفیض شدیم. به جای این همه نوشتن از جایگاه مبارک دردهایتان یه سر به پزشک بزنید و دارو بخورید خب. لاالا ...

    پاسخحذف

نظرتان راجع به این مطلب چیست ؟