۱۳۸۸ دی ۸, سه‌شنبه

برگشتم

فعلن همه گونه ارتباط ایمیلی و جیمیلی و حتا بلاگری مسدود است . اینجا حاضر شدم با هزار و یک ترفند ! که به عرض دوستانیکه به هر طریق ارتباطی اعلام نگرانی از حال حقیر کرده بودند با لطف و مهر ، ابراز نمایم که حالم بهتر شده است و منتظر نتایج آزمایشات آزمایشگاهی ام هستم . از روز شنبه که مرخص شده ام اینترنت از روال عادی خارج شده است . مدیون لطف تک تک تان هستم

--------------------
پ . ن : بخاطر فلفل ئینگ بهیچ عنوان مطالب مرسله قابل تصحیح نبوده و لذا همینطوری ارسال میشود !
پ.ن 2: به همین منوال و مقداری با ابر و طوفان و باد ِ مضاعف ! این وبلاگ بزودی بروز خواهد کرد
پ ن . 3 : ما خودمان هم آتشیم زیر خاکستر . در پستهای بعدی ( اگر این فلفل ئینگ اجازه دهد ) سعی میکنیم عرضی داشته باشیم خدمتتان !

۵ نظر:

  1. سلام صادق عزیز . سر فرصت ویندوز لایو رایتر رو داونلود و نصب کنین . هم برای آپ کردن حرف نداره و هم کلی امکانات داره . از شکلک های مختلف بگیرین تا کد نویسی و غیره . مواظب خودتون باشین . امیدوارم سلامتی تون همیشه برقرار باشه




    با درود و سپاس فراوان : شهرام

    پاسخحذف
  2. سلام
    خدا رو شكر بهتري.
    ما هر روز قرار است بهتر باشيم و سبزتر

    پاسخحذف
  3. وای خدا رو شکر . این کامنتینگتون کشت ما رو ! هزار بار اومدیم رفتیم تا بلکه ابراز نگرانی را به اطلاع برسانیم که نشد . ایشالا که جواب آزمایشات هم خوب میشه .

    پاسخحذف
  4. سلام خدا را شکر امیدوارم هر چه زودتر بهبودی کامل حاصل شود

    پاسخحذف
  5. سلام آقا اهری
    چشم منزل بانو و آقا آصف و دختر خانم و بچه محلها و هم ولایتی ها و بچه های وبلاگ و ام اسی ها روشن ;) به سلامتی منزل تشریف آوردید؟ انشاالله حالتون بهتر باشه و دیگه ریخت بیمارستان رو نبینید ;)

    پاسخحذف

نظرتان راجع به این مطلب چیست ؟