۱۳۸۹ فروردین ۱۶, دوشنبه

لطفن و حتمن از مهار بیابان‌زایی حمایت کنیم ، کنید !


این درخواست کمک را جدی بگیرید و از تنها وبلاگ ایرانی حاضر در بزرگترین رقابت بین‌المللی بین وبلاگ‌های محیط زیستی جهان حمایت کنید.
ماجرا از این قرار است که در مسابقات بین‌المللی وبلاگ‌های برتر جهان که امسال ششمین دوره‌ی آن توسط سرویس جهانی دویچه وله – صدای آلمان – و همکاری بسیاری از رسانه‌های مشهور و معتبر جهان برگزار می‌شود، در مجموع ۸۳۰۰ وبلاگ در رقابت پذیرفته شدند که در نهایت، از جمع آنها، ۱۸۷ وبلاگ توانستند به مرحله‌ی نهایی مسابقه که از ۲۴ اسفند سال گذشته (۱۵ مارس) شروع شده، برسند.
خوشبختانه در حوزه محیط زیست هم، وبلاگ مهار بیابان زایی یکی از ۱۱ وبلاگ برگزیده این بخش است که به همراه ۱۰ وبلاگ دیگر از ۱۰ کشور جهان تا ۱۴ آوریل (۲۵ فروردین ماه جاری) فرصت دارد تا در نظرسنجی جهانی و مردمی این مسابقه بخت خویش را بیازماید.

البته رقابت خیلی جدی است؛ به خصوص که یکی از وبلاگ‌های محیط زیستی حاضر از کشور چین و با پیج رنک ۷ در آن شرکت دارد و یا وبلاگی دیگر که پیج رنک ۶ در رده‌بندی گوگل را به خود اختصاص داده و می‌دانید که در بین وبلاگ‌های فارسی زبان در هیچ رشته‌ای، ما پیج رنک هفت نداریم! داریم؟
با این وجود نباید دلسرد شد و در فرصت محدود ۹ روز باقیمانده، امیدوارم دوستان و همرهان مهار بیابان‌زایی با همراهی سزاوارانه‌ی خود و تبلیغ معنادار خویش، رقبای چینی و انگلیسی را از میدان به دربرند!
برای شرکت در این مسابقه و رأی دادن به وبلاگ محبوب خود، باید نخست به این صفحه رفته و سپس بخش مسابقه محیط زیستی (تغییر اقلیم) را پیدا کرده و بر روی وبلاگ مهار بیابان‌زایی کلیک کنید تا احضار شود و سپس بر روی این علامت کلیک کنید و در انتهای صفحه نام خود و کد مربوطه را درج نمایید تا یک رأی به حساب محیط زیست و ایران وارد گردد.
بیاید پایین صفحه و این قسمت رو پر بکنید و تیک اول رو بزنید و دکمه ارسال رو کلیک کنید:
درود بر شما و ممنون که همچنان مهار بیابان‌زایی را از خودتان می‌دانید.

اصل خبر را از اینجا پی گیری کنید

۶ نظر:

  1. بسیار ممنون.
    حمایت سزاوارانه تان را هرگز فراموش نمی کنم.
    به امید ایرانی سبز و آباد.

    پاسخحذف
  2. سال نو با تآخیر مبارک آقای اهری عزیز.
    به سهم خودم حتمآ شرکت خواهم کرد.

    راستی یک خبر خوش: بهروان هم عیالمند شد!

    پاسخحذف
  3. سلام و ممنون بابت اطلاع رسانی .

    پاسخحذف
  4. سلام. سالی که نکوست از دماغش پیداست! نوروز و سیزده مبارک. یک سونامی آمد و ظاهر و باطنم را با خودش برد. وبلاگ‌ها نابود شدند. خبر خوبی نبود اما این‌جا را ازقبل داشتم. تعمیر و بازسازی اش می‌کنم. آدرس وبلاگ تازه‌ام در وردپرس را هم که راه افتاد می‌نویسم. شاید 7cities.wordpress باشد موفق باشید. مرحوم ع. آرام

    پاسخحذف
  5. با سلام خدمت اهری عزیز
    سال نوی کهنه شما مبارک
    اون زمانهای قدیم که بودم ناخوش احوال بودی. بهتری الان؟
    با اینکه پشت دستمو داغ کرده بودم که دیگر کاری به رای و این مسائل نداشته باشم اما نمیشود که.نمیگذارید باعیث میشوید آدم یک کاری بکند که یک ایرانی بین جمعیتی غیر ایرانی تنها نماند :)

    پاسخحذف
  6. سلام!
    ممنون از تبریکتون جناب اهری! شرمنده فرمودین!

    پاسخحذف

نظرتان راجع به این مطلب چیست ؟