۱۳۸۹ اردیبهشت ۱, چهارشنبه

حالا هی افه بیا

 
  مآلا به دریا رفته بود  . چپ و راستش  را در نظر داشت تا کسی حضور نداشته باشد  . شورتش را در آورد تا تمیزش کند . موج دریا امانش را ستاند . و  شورت ملا از کف اش رها شد . ایشان به دنبال شورت شنا کردند . وقتی دست اش به شورت نرسید ! گفت : به درک . صدها بار توی همین شورت گوزیده بودم .  حالا هی افه بیا !

۳ نظر:

  1. با درود
    همشهريت از اردبيل هستم.باز مجبور شدم نظر بنويسم.اين مطلب تهوع آور را براي چه نوشته اي ؟!كه چي؟واقعا منظورت چيه؟خواهشا كمي توضيح بدهيد تا من هم كه گيرنده ام ضعيف است مطلب را بگيرم.برقرار باشيد وبدرود.

    پاسخحذف
  2. اردبیلی جان !
    تهوع ات مربوط به مطلب من نیست . مشکل از خودتان است . باور بفرمایید . توضیح نمیدهم تا حالت جا بیاید و مفهوم را در بیابی ! آنتن ات را بزن بالا . اگر نگرفتمان ! لعن خدا و رسولش بر باعثش باد

    پاسخحذف
  3. با درود فراوان
    عرض شود در اين دو روز آخر هفته در ولايت بودم باران فراوان وهواي وي‍ژه ديارمان كه هميشه دلتنگشم بسيار لذت بخش بود.ولي مشاهده اعلاميه مرحوم جواهري احوالاتم را به هم ريخت.واما در رابطه با گفته شما بايد بگويم اين هم وطنان ما بالاتفاق يك مايه بذله گوئي ومزاح (در اصطلاح محلي مرط)همگي با سكون در خونشان است وصد البته در كساني كه ذوق قلم بدست گرفتن دارند مثل جنابعالي اين روحيه پر رنگ تر است.كنايه گوئي هم به هكذا.ودر شما بخصوص كه من نه منم را مي فهميد وشعارتان قرار داده ايد اينها غليظ تر وطرف شدن با شما همچين خطرناك مي نمايد.لذا به موجب اقتضائات عقلي ومسائل حب وطن بخصوص براي ما غربت نشينان ترجيح مي دهم دستهايم را به جاي هر چيز ديگر بالا بزنم.در حقيقت از ابتدا هم ما در جهت حب وطن وبلاگهاي مر بوطه را مي گشتيم كه تصادفا با شما گير كرديم .عائقمان هم اعتلاي اين وبلاگها وافزون شدن شمارشان است وگرنه با كسي بخصوص از هم شهريان دعوا نداريم.علاقه داريم مطالب وزين تر و پربارتر در ببينيم .در پايان درود خدا ورسولش بر شما باد.

    پاسخحذف

نظرتان راجع به این مطلب چیست ؟