۱۳۹۱ مهر ۲۴, دوشنبه

ای جان ! ای جان آی به زیر پتوها و چادر مستاصل ماندگان


دمای مناطق زلزله‌زده امشب به زیر صفر می‌رسد(عصر ایران)
این در حالیست که امداد رسانی های اولیه و توامان ثانویه نیزبا کمبود شدید و رکودی به یاد ماندنی مواجه بوده و هنوز مشکلات ساخت و ساز و تاخیر در تحویل مکانهای مسکونی برای زلزله زدگان همچنان ادامه دارد آنهم بعد گذشت از دو ماه واندی از قول بی کارشناسی معاون رئیس جمهور! از برای تحویل محل اسکان به مردم زلزله دیده کشکی کشکی


مدیرکل هواشناسی آذربایجان‌شرقی دمای هوا در بسیاری از مناطق زلزله‌زده را کمتر از صفر اعلام کرد و گفت: از امشب هوا در مناطق زلزله‌زده سردتر می‌شود.
امیر شاهرخ حسنعلی‌زاده گفت: از امشب هوای کاملا پاییزی در آذربایجان شرقی و مناطق زلزله زده کاملا احساس می‌شود.
وی افزود: با توجه به بارش برف و سفید پوش شدن ارتفاعات بزگوش و ساوالان، هوای سرد در منطقه حکم فرما خواهد شد.
مدیرکل هواشناسی آذربایجان‌شرقی با اشاره به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر سرد شدن هوا در استان از اوایل نیمه اول آبان ماه گفت: به ویژه بارش باران در منطقه افزایش می‌یابد.
وی دمای هوا در بسیاری از مناطق زلزله زده را کمتر از صفر اعلام کرد و گفت: ثبت دمای یک درجه بالای صفر در مناطقی نظیر سراب با هزار و 800 متر ارتفاع از سطح دریا دلیلی بر این مدعا است.
حسنعلی‌زاده ضمن تاکید بر ارتفاع بیش از 2 هزار و 500 متری بسیاری از روستاها در مناطق زلزله زده گفت: مطمئنا در این ارتفاعات هم اکنون نه تنها دمای زیر صفر بلکه بسیار سردتر از آن نیز قابل ثبت است.

وی یادآور شده است: به دلیل نبود ایستگاه هواشناسی در این ارتفاعات ثبت دما در آنها صورت نمی‌گیرد که در صورت امکان ثبت حتما دمای هوای بسیاری پایینی قابل رویت بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظرتان راجع به این مطلب چیست ؟