۱۳۸۵ بهمن ۲۰, جمعه

وبلاگها ميتونن و خوب هم ميتونن

از همه دوستان و عزیزانیکه با لینک و یا مطالب و تحقیقاتشون کمک کردند تا درد گراني و نايافتي داروي " آونكس " را به گوش ديگران و مسئولين و روزنامه ها و حتا به كانالهاي تلويزيوني آنچناني ! برسانيم صميمانه و خاضعانه سپاسگزار و منت دارشان هستم . خبري را كه در زير مشاهده ميكنيد قولي است كه دست اندر كار بيمه تامين اجتماعي (امروز) اعلام كردند و گرچه با اما و يا اگر است ولي اميدوار كننده هم است . از دوستاني هم كه خود را "بزرگوارانه و خود بزرگ بینانه  ... " شريك ماجرا نكردند متشكريم . روايت است كه گذر پوست به دباغخانه هم آره ديگه از اين حرفا . یک مثل ترکی هم هست که میگه : دمیر قاپنین دا تاختا قاپیا یئشی دوشر   


جان مادرتون ! آقاي فتاحي لطفن به زور قمه هم كه شده از اين شوراي عالي بيمه بخواهيد كه اين يكي خبر تو زرد در نياد .


هزينه داروهاي گران‌قيمت صددرصد از سوي سازمانهاي بيمه‌گر پرداخت مي‌شود ايسنا


اين مطلب پي نوشت هایی هم خواهد داشت :


یک : شخص بنده شدیدن و عمیقن و در ارتباط با دوستان پی گیر دقیقه به دقیقه این خبر مهم خواهیم بود . نتیجه دهد که مدیون میشویم ولی اگر نتیجه ندهد ماییم و آقای فتاحی و مجلس شورای اسلامی و رئیس جمهور و وبلاگستان و خود زنی ! و باقی قضایا . این را گفته باشم


دو :


 

۱۹ نظر:

  1. آونگ خاطره های ما۲۰ بهمن ۱۳۸۵ ساعت ۱:۱۶

    آقا تبریک
    اسم این پست رو بذار وبلاگ ها می تونن خوب هم می تونن

    پاسخحذف
  2. چشم مینو جان
    به دیده منت

    پاسخحذف
  3. صادق جان تبریک
    الحق والا انصاف کاری کردی کارستان. من به نمایندگی دست تمامی عزیزانی را که در این راه درد تورا درد خوددانسته وهمپای وهمراه تو شدند بوسه میزنم وآرزو مندم که تن لطیفشان به ناز طبیبان هیچوقت محتاج مباد
    زندگی آتشگهی دیرنده پابرجاست
    گربیفوزیش شعله اش تاهر کران پیداست
    ور نه خاموش است و خاموشی گناه ماست

    پاسخحذف
  4. آقا مبارک باشد دست شما درد نکند دعای خیربیماران هم همیشه با شما باد

    پاسخحذف
  5. دستان توانمند شهلا یا فرقانی اگر با من نبود !
    یا مینو راوی
    میرسیدم به یک صدا
    صدای خودم و پژواک اش
    اگر صدای رضا نبود
    من نیز نبودم
    اگر بی بی باران نمینوشت
    من هم قالب تهی میکردم
    گرچه هنوز هم گرفتار لاطائلات ام
    زنده باشین بچه ها

    پاسخحذف
  6. سلام
    با تشکر از بابی که در این زمینه باز کردید.
    مطلب جدید وبلاگ ما در این زمینه رو هم ببین و بگو نظرت چیه

    پاسخحذف
  7. امیدوارم واقعیت داشته باشه

    پاسخحذف
  8. نرگس جان
    اگر نق نقویی نبود
    شاید من هم نبودم

    پاسخحذف
  9. خسته نباشی صادق عزیز. کاش بشود جایی دور از دسترس همه خوبی ها بود و شمع روشنی راه کسی شد. خوشحالم که زحماتت به نتیجه نشست.

    پاسخحذف
  10. راحله عزیز
    خواب قاصدک هایت را نوشیدم
    طعم شراب روسی میداد
    همراهم شدی
    و تن به قاصدکهایم دادی
    این بود که من
    دارم موفق میشوم
    هزاران تشکر بدهکارم
    هزاران

    پاسخحذف
  11. سلام.امیدوارم که راست باشد.صمیمانه آزرو میکنم،که در اینگونه موارد،به حرف و قولشان عمل کنند.

    پاسخحذف
  12. دوست گلم سلام. خوشحالم بابت اين خبر و خوشحال تر بابت يکدلی ها و همبستگی ها. دوست عزيز از هلال احمر برای منم پيغام گذاشته بود که عينا اين جا می گذارمش: " نازنين جون بخدا هلال احمري ها تقصيري ندارن . خيلي ناراحت شدم هميشه در مورد اين عزيزان ناراحت ميشم و همين امروز چاره جويي ميكردم ولي به هيچ نتيجه اي نرسيديم چون مراكز پخش دارو با خساست تمام دارو وارد ميكنن و به داروخانه ها تحويل ميدن بهر حال ما شرمنده ايم"...

    پاسخحذف
  13. سلام. استاد اهری. من از وبلاگ آقاخره آدرس اینجا را گرفتم و هرچند شاید دیر شده باشد امشب لینک دادم. در عین حال از آشنائی با شما خوشبحالم شد. خوشم میاد می بینم هنوز دوستان خوب و صادق فراوانند.علیرغم هوا که بس ناجوانمردانه سرد است! خوش و موفق باشید. این هم ناقابل بود.

    پاسخحذف
  14. ممنون از باب تازه ای که باز کرده اید کپی مطلبی را که برای دوست عزیز حسن نوشته ام برای شما هم میگذارم :
    این طور که این روزها گقته میشه اگر انرزی هسته ای داشته باشیم همه مشکلات اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و مخصوصاً بهداشتی حلّ حلّه.
    یه آمپول کوچولوی آوونکس؟؟؟ چه اهمیتی داره !!!!
    واردات دارو؟؟نچ نچ نچ
    ما باید به فکر تولیدات داخلی باشیم. از خودروهای تولید داخل که اونقدر خوب ساخته می شن که هر روز یه بلایی سر چندتاشون نمیاد!!!!! تا داروهای تولید داخل که هر روز چند نفر رو نفله ؟ نه ، گرفتار نمی کنن!!!!
    بزرگان مرتباً فعل برنامه ریزی کردن را صرف میکنن و بزودی زندگی شیرین میشود.
    ام اسی های عزیز شما باید (یه باید محکم ) فقط لبخند بزنید و بگید زندگی چه زیباست.
    اصلاً چه اهمیتی داره که چندهزار نفر در اوج کارایی مجبور شن یه عمردراز به دراز بخوابن رو زمین و زل بزنن به سقف اتاق .
    مهم چیه؟؟ اگه گفتین؟؟

    پاسخحذف
  15. امیدوارم مشکل این داروها برای بیماران ام اس هرچه زودتر برطرف بشه.
    خود منم ام اس دارم و همچنین وبلاگ.
    ولی تنها دلیلی که چیزی توی وبلاگم ننوشتم این بود که خودمو بکشم ماهانه وبلاگ من 30 تا بازدید کننده داره. پس نوشتنش توی وبلاگ بی فایده بود.
    وبلاگ کسانی مثل شما و حسن خدابیامرز و ویولت هست که می تونه تاثیرگذار باشه که خدا رو شکر همتون لینک دادین.
    امیدوارم هرچه زودتر مشکل بچه های ام اسی حل بشه و این درد بی درمون بیفته به تن اونایی که می خواستن این وسط از آب گل آلود ماهی بگیرن.

    پاسخحذف
  16. سلام

    مدخلی بر ایران شناسی بی دروغ و بی نقاب
    جهت فهم بیشترموضوع از اولین شماره بخوانید

    ومن الله توفیق

    پاسخحذف
  17. سلام
    وقتی در وب روشنک پیغام شما رو دیدم با اینکه دیررسیدم لینکت رو گذاشتم

    چو عضوی را بدرد آورد روزگار دگر عضوها را نباشد قرار

    البته وظیفه همه است که از سلامت همدیگر مطلع و یاری رسانی یا حداقل اطلاع

    رسانی و حمایت کنند

    انشالله خداوند بیماران را و بخصوص شما را شفای عاجل عطا فرماید

    پاسخحذف
  18. دریغ از یک اسم خشک و خالی آلما که چند روزی با جان و دل دوید!!! برای دلش دوید حتی اگر دوستان نبینند و نگویند و نشنوند خیالی نیست. اما بار آخر بود. برای همیشه.

    پاسخحذف
  19. یک چیز فراموشم شد. من اهل زار زدن و سینه چاک کردن نیستم. اهل قلمم و تحقیق. به خاطر همین یک هفته وقت از من گرفته شد تا اطلاعاتی را بگیرم که حتی یک وبلاگ هم به خواب ندید. برای بیماران ام اسی که پول نداشتند و در صف می ایستادند بیش از این باید کرد. ولی همه فقط سینه چاک کردند و بس! همیشه وقتی زیادی سخت بگیری خط می خوری. دارم روی فیلمنامه ام کار می کنم سخت. شاید روزی از یک بیمار ام اسی نوشتم.

    پاسخحذف

نظرتان راجع به این مطلب چیست ؟