۱۳۸۶ شهریور ۲۶, دوشنبه

یک ماه در اغما


 


آقای سیروس مقدم٬ کارگردان سریال تلویزیونی " اغما " دستت خوش


دروغ چرا ؟! بهترین سه ریالی را که در ماه رمضان امسال از صدا و سیمای ایرانی دریافت میکنیم ٬ همین سه ریال " اغما " میباشد . لطفن " دیش های تان " را تنظیم کنید به شبکه اول سیما  و بعد از اذان مغرب و عشا و منبعد خوردن افطاری ٬ البت اگر با فطر و شکستن موافقید با این فیلم ٬ هم رهایمان شوید . رو راستی و ابوالفضلالعباسی ! مطلب اصلی این نبود که خدمت حضور انورتان ارسال میکنم . این " بلاگفا " ی ما کم لطفی کرد و همه مطالب مندرج شده ما را  پودر هوامان داد . لذا ( زیپ دهانمان را کشیده فرض میکنیم ) و به ادامه مطلب مستدام میفرماییم . عجب حکایتیست نازنین .


خلاصه : به نظرم این فیلم و سه ریال را ببینید بد نمی بینید . این سه ریال به اکثر و نه به همه سه ریال های تلویزیونی مان مقداری بفهمی نفهمی ارجحیت دارد . هم عرفانی است که ما خیلی دوستشان داریم و هم اجتماعی و هم مقداری قاطی سیاست و فلسفه دارد . عاطفه هم کم بارش نیست . طرف مقابل هم که یک دکتر است و گاه گاهی میتوانیم شماره تیلیفونش را بگیریم و از " وبای " مزمن و گاهی هم از ایراد و اشکالات حضور و فن نه آوری قلب ناکارمان حدیثی یا سخنی را منتظر اش باشیم . ( گرچه دادن آدرس منزل دکتر در این مقال ناممکن است ! )که ایشان هم زنش را میکشد و هم خیلی داناست ! که هم زندگی اش را دوس دارد و هم دخترش را نیز میستاید چون بهار٬ دختری بنام پری . هزار البته با دیدن سه چار قسمت یک سریال سی تیکه ای نمیشود در موردش قضاوت کرد . باری به هر جهت تا اینجاش که خیلی خوشمان آمده .


مرتبط با موضوع :


 ۱- تصميم به استفاده از چادر براي بازيگر زن سريال اغما


۲ - تیم تهیه کننده این سریال عبارتند از : كارگرداني سيروس مقدم محصول گروه فيلم و سريال شبكه اول سيما است و علاوه بر لعيا زنگنه، بازيگراني چون امين تارخ، ايرج نوذري، لادن طباطبايي، حامد كميلي، شيرين بينا، عبدالرضا اكبري، فلور نظري، ناصر ممدوح، شيوا خنياگرو نفيسه روشن در آن به ايفاي نقش پرداخته‌اند. 


 ۳ - مجموعه‌هاي جديد سيما در ماه ‌رمضان داراي خلاصه داستان و ويژگي‌هايي هستند كه مي‌تواند براي مخاطب سيما در اين ايام جالب توجه باشد.







 متاسفم که به دلیل فیلترینگ نمیتوانم سه سالگی  " نق نقو " را در وبلاگ خودش تبریک بگویم .  نق نقو جان تبريك ! مبارکباد ما را اينجوري و از همين جا پذيرا باش . اميد وارم صد ها هزار و هشتصدو بيست و يك نق بزني و برقرار باشی .


 


 


 


 


 


 

۳ نظر:

  1. با درود به مدیر محترم این تارنمای وب

    - به فهرست حامیان گروه مرکزی رایانه بپیوندید!

    مدیر محترم وب، گروه مرکزی رایانه آماده ی تبادل پیوند با تارنمای شما می باشد. برای پیوستن به فهرست حامیان گروه مرکزی رایانه، لطفا ابتدا پیوند « وبلاگ اطلاع رسانی گروه مرکزی رایانه» با نشانی www.ccgblog.info را در فهرست پیوندهای ثابت تارنمای خود قرار داده، سپس حتماً با ما تماس حاصل فرمایید.

    - وبلاگ اطلاع رسانی گروه مرکزی رایانه: www.ccgblog.info

    - تابلوی تماس با گروه مرکزی رایانه: Contact.ccgblog.info

    - نشانی پست الکترونیک گروه مرکزی رایانه: ccginfo@gmail.com

    با سپاس فراوان، مدیر و سخنگوی گروه مرکزی رایانه: فرمانده

    پاسخحذف
  2. سلام.من صبر میکنم تا آنرا در نت بگذارند و بعد نظرم را در باره آن سه ریالی بنویسم.

    پاسخحذف
  3. ممنون صادق عزیز
    پاینده وسربلند باشی

    پاسخحذف

نظرتان راجع به این مطلب چیست ؟