۱۳۸۶ شهریور ۲۷, سه‌شنبه

به برنار کوشنر وزير خارجه فرانسه

 


ما حاضريم به نزاع  ! حرف دهنت را بفهم جناب وزير



وزیر خارجه فرانسه: برای جنگ احتمالی با ایران آماده می‌شویم . 


 


 


 


 


این آقا کدام مادر ٬ خوش زاده ایست که میخواهد ترقی و یا احیانن تنزل مان را رقم بزند . خیلی لینک برای ارسال داشتم که به هر کدام که رجوع کردم دیدم مجبورم ده ها لینک دیگر بر افاقه ایشان بیافزایم و وقت گیر میشود . آقای وزیر امور خارجه فرانسه ! جناب " برنار كوشنر " لطفن دست نگه دارید . شما تصمیم گیرنده اهالی این مملکت نیستید ! شما نمیتوانید حتا به کسی اعمال نظر فرمائید که سیگار کشیدن بد است حتا در محافل خصوصي و یا حتا قدرت این را ندارید که در جزیره لختی ها با تومبان و شورت ظاهر شوید . لطفن دستتان را پائین بیاورید و لوچه تان را جم و جور فرمائید .  اگر قرار بر این باشد که اتمی باشیم و یا ناتومی ! تنها مائییم که تصمیم میگیریم . یعنی  ملت ایران ! یعنی کسیکه در زیر شلاق آفتاب روزی میگذراند . عین مردمی که " رنسانس " را آفرید در فرانسه . لحظه ای کولر های سالن تان را خاموش کنید و دگمه آخرین پیراهنتان را باز . حلقه کراواتتان را مقداری به " شرق " برگردانید تا تنفسی جدید بکنید  . حتمن راحت میشوید مگه نه ؟ ما اینجا خانه داریم و خانواده واریم . با حیاط پر از گلمان هم هی ٬ حالی هم میکنیم . نه اینکه در باغمان ٬ عقرب و رُتیل نداشته باشیم ! نه به علی . گاهی نیش زده میشویم و گاه گاهی مسحور و گاهی هم برای گفتن رمزی ٬ یا رازی ٬ دیگران گرفتار می آیند . " حبس " داریم " کتک با باتوم " داریم " و قس علیهذا هم داریم . حکومت است دیگر ! گاهی با باتوم سر بجاس و گاهی هم با رشوه و پول . شما ندارین ؟   راستی یادم رف بپرسم " زندان گوانتانامو " متعلق به چه کسی است . جناب وزیر ! من شخصن و به عنوان یک ایرانی و در داخل محدوده استانی به نام " آذربایجان " هجوم يك ارتشي كه بانام " سارتر " و با عنوان " اگزيستانسياليت ها " و يا گاهي  با نام " اومانيسم ها " وارد مملكتم شوند را  نميپذيزم ! دوست دار اگزيستانسياليزم و اومانيسم ام٬ ولي حمله نظامي  را احمقانه ترين موضع ميدانم .  شما حمله كنيد و سر جنگ با مردم يك مملكت داشته باشين كه نه عراقيست و نه افغان ! بيلخ مان را تحويل ميگيريد . ايران داراي سابقه تاريخي است . كه هم رستم دارد و هم بابك خرم دين  و هم كه هخامنشيست  كه " سعدي" هم از آن ماست و " حافظ " هم به همچنان و  " خيام نيشابوري" . تازه " پروين اعتصمامي " هم كه قرار چار راهش را به هم زده هم با ماست . بازتاب تاريخش اش را هم ملاحظه كنيد بد نمي بينيد .  از ما گفتن بود. سنگرهامان بتوني و آماده اس . قاعدتن " ستار خان "را که بهتر از ما باید بشناسید به دلیل انقلاب مشروطه ٬ ایشان همولایتی ما بودند محض اطلاع .


 

۱۱ نظر:

  1. ایران رستم، بابک، سعدی ، کوروش وداریوش و ده هاوووو.. دیگر، فعلا سی سالیست مقلد و بنده توهمات مذهبی خود و یک مشت آیت الله و حجت السلام عقب مانده است که برای خوردن و نوشیدن وپوشیدن و خواندن و حتی مردن باید اذن و اجازه و فتوای آنها را داشته باشد. شاخ و شانه کشیدن با تاریخ گذشته و افتخاراتی که به اسطوره و داستان تبدیل شده با واقعیت جامعه ایرانیان امروز کوچکترین قرابتی ندارد. تکرارش بیشتر باعث خنده و مضحکه اروپای هایی عقب مانده !!! میشود که تاریخ ما را بهتر ازما میدانندتا ترس یا احترام آنها.

    پاسخحذف
  2. آی آقای اهری گل گفتی به خدا .

    پاسخحذف
  3. جناب شیعه اثنی عشری!!!
    ارزش پاسخ مسئله ای وقتی است که طرف مقابل را رودر رو داشته باشی و مخاطب ات باشد . شما نه آدرسی از خود بجای گذاشته اید و نه ایمیلی. این رسم حرف زدن نیست که پشت دیوار داد بزنیم و خودمان را پشت نقاب نگه داریم و انتظار تحول باشیم .
    به هر حال من شخصن به تاریخ گذشته ام افتخار میکنم و خود را فرزند تاریخ ایران میدانم . اروپائیها چه پیشرفته باشند و چه عقب مانده ! تاریخی ندارند که به آن افتخار کنند . آنها تاریخ ما را از ما بهتر بدانند یا بدتر توفیری به گذشته پر آوازه مان نمیکند

    پاسخحذف
  4. همین اینهایی که گفتی درست، رییس جمهورمان را چه جوری می خواهی قالب کنی؟

    پاسخحذف
  5. روحی جان
    ما قصد قالب ساختن و کردن نداریم ! ! ! آقا بالاسری اغیار عذابمان میدهد .

    پاسخحذف
  6. صادق خان گرامی همه به تاریخ خود افتخار میکنند.غربیها به اسپارتاک ها و الکساندرهاشون ما به کوروش ها و آریو برزن هامون. تنها فرقی که ما با آنها داریم، آنها برای اثبات هویت خود نیازی به تکرار تاریخ گذشته خود نمیبینند چون افتخارات امروزشان در علم و تکنولوژی و دموکراسی هویت امروز آنهاست . ولی ما متاسفانه قرنهاست که چیزی برای عرضه کردن نداریم که هیچ، 6 ماه از سالمان را به عزاداری و مراسم محرم صفر و رمضان و شهادتهای امامانمان میگذرانیم و 6 ماه دیگرش را به متهم کردن غربیها که به مال و ناموس و دین ما نظر دارند. ودر ضمن معتقدیم که علم و تکنولوژی آنها هم از آن ماست چون از ما دزدیده اند! با چیزی که فعلا نداریم دشمنان فرضیام القرا مسلمانان را تهدید به نابودی میکنیم. و وقتی آنها جواب میدهند فریاد وا مظلومیت مان به اسمان میرود.

    پاسخحذف
  7. سلام ماه مبارك رمضان را به شما و خانواده محترم تبريك عرض مي نمايم ان شا الله در اين ماه پر بركت بركتي هم به شهر ما برسد ( ان شا الله )

    پاسخحذف
  8. بابا جوش نزن عزیز من
    چرا الکی خونتو کثیف میکنی
    بزار بیان ببینیم حرف حسابشون چیه؟اصلا این عصبانیت نداره که .تا دلت بخواد بمب داریم .ماشااله جمعیت هم تا دلت بخواد اضافیه.به قوله بعضی ها برای تعدیل جمعیت هم خوب میشه.یه تخلیه هیجانی هم میکنیم حالشو مبریم.
    ما باید از قضایای قبل عبرت بگیریم که در اینگونه مواقع هیجانی نشیم که یه حرفهایی بزنیم که خودمون بعدا پشیمون بشیم .شما هم الکی خونتو کثیف نکن.مای برادر.
    در ضمن این بحثی که شما در مورد زندان گوانتانامو و اینا گفتین درست خوبه به دمکراسی اشاره نکردین .من یه خبری هست خبرهای کانالهای ایران پخش میکنن و اون اینه که فرانسه که از دمکراسی حرف میزنه چرا نمیزاره فلونی با حجاب بره سره کلاس درس آخه یکی نیست بگه اخوی به همون دلیل که تو نمیذاری توریست بدبخت بی روسری بیاد بیرون . اینجا که ماشااله نمونه ی واقعی کشور دمکراته.
    بگذریم.

    پاسخحذف
  9. رودابه جان
    آدرس ! برای تماس

    پاسخحذف
  10. سلام.خدا پدرش را بیامرزه که خبر میکنه و مثل این عربهای نامرد،بی خبر نمیاد بزنه و ما را 8 سال در جنگ بگذاره.لعنت خدا بر همه جنگ افروزان دنیا.

    پاسخحذف
  11. افتخار و مباهات به چیزی که در بوجود آمدن آن سهمی نداریم . عین جهالت است.

    به تاریخ افتخار نکنید چون شما در آن سهمی ندارید.

    پاسخحذف

نظرتان راجع به این مطلب چیست ؟