۱۳۸۷ مهر ۴, پنجشنبه

خوجا گارپزی

 


ما ٬ بحث نیمه داغ انتخابات را ول فرموده و به" گارپز" چسبیدیم!


اینکه تو این دو سه روزه شدیدن گرفتار بودیم به کنار . مسئله شخصی بوده و دونه به دونه دارن حل میشن .  اما اینقدر بر خودمان امیدوار بوده و هستیم که بتوانیم در وانفساهامون هم شما را در بعضی جاهای خوب تشریک مساعی بدهیم.


 میگویند گارپز (هندوانه ) برای سلامتی کلیه و سنگ کلیه مفید است . اما "گارپز" زرد چیز دیگریست . صد البت اینها مربوط به پزشکان بلاگستان است و ما اظهار فضلی برای فروش آن نمیکنیم . ما بین اینهمه رفت و آمد این دو سه روزه مان برای رفع گرفتاری به فاصله اهر - تبریز از " خواجه " هم میگذشتیم . خواجه ٬ گارپزهای زردی را میپرود . دیمی است . اگر بارید باران ٬ کشاورزان این منطقه گارپوز را کیلویی ۳۵۰ تومان دم مزرعه شان خواهند فروخت .  اگر نبارید هم که به ما چه . دولت داریم و یارانه اش را خواهد پرداخت حتمن . در هر حال با وضع روحی نه چندان مناسب این عکسها را تقدیمتان میکنیم  و به این تفکر بوده ایم که دوستان مجازی را هم میشود " دوست " نامید . و در تنقلات   روزمره هم مشارکتشان داد . مگر مخالف آن ثابت شود . فلذا! چند عکسی که در بین راه گرفتیم را تقدیمتان میکنیم . اگر عکاسیمون روبراست بگین و گرنه نزنین تو ذوقمان که فعلن زده شده ایم!


 سندها عبارتند از: اینجا سندی قبل از  انهدام .  اینجا یک گارپوز زرد کنار درختچه انار و در حال انهدام و اینجا هم همان قارپوزی ! با یک بک گراندی متفاوت ! در کنار گوجه فرنگی و یا گوجه خارجکی نرسیده حیاطمان . در خاتمه شما را به دیدن  فروشگاه و فروشنده دعوت میکنم تا دلتان خنک و تازه شود .

۱ نظر:

  1. ساری قارپیز نوش جانتان . عکسها هم خیلی قشنگ هستند. دست شما درد نکند

    پاسخحذف

نظرتان راجع به این مطلب چیست ؟