۱۳۸۷ دی ۲۷, جمعه

سه تکه عکس از یک کاغذ پاره قدیمی

 فرهنگ نامه !


 پايت را روی پاي من مي گذاری


 و فشارش میدهی .


 اين ، توی فرهنگ ما يعنی ،


 "اين ، توی فرهنگ ما يعنی "


 مواظب حرف زدنت باش .


 پام درد ميگيرد ،


 " پام درد ميگيرد "


 و تو ،


 احساس دردِ مرا 


 درک نميکنی !


از کاغذ پاره های قدیمی ام - سال ۶۳ - پیرانشهر






توضیح : داشتم دنبال یه مدرکی میگشتم توی کاغذهای در هم و برهم قدیمی که این کاغذ پاره رو پیدا کردم . گفتم بماند اینجا به یادگار از آن دوران سربازی . که هم مشاهده خط شود و هم رویت ربط . راستش رو بخاین !! دوربینم در محل کارم جامونده بود و اینو توسط موبایلم انداختم . کِرم ه دیگه . کِرم که شاخ و دُم و یال و کوپال نداره که .

۱۰ نظر:

  1. سلام
    چه خوب اون کاغذ پاره ها از سال 63 تا بحال مونده.

    پاسخحذف
  2. اونوقت مدرک بین کاغذپاره ها چی کار میکنه؟؟؟؟

    پاسخحذف
  3. کوتاه و مختصر یا بلند و قصه همه نوشته ها و دستخط های شما خواندنی است

    پاسخحذف
  4. همسر یابی (ازدواج دائم و موقت)

    پاسخحذف
  5. كسي كه به آب چنگ ميزنه،ميدونه كه توي دستش نميمونه اما همينكه دستش خيس بشه كافيه... متنكت قشنگ بود و هم اينكه منو برگردوند به اون سالها...
    آي اوزومي او عزديرن گونلريم آغاش مينيپ آت گزديرن گونلريم
    ودر مورد عكس متفكر بالاي خونت: گوزلرين گوزل گوز ورير گوزل، بيلميرم نوار اولدورور مني.... سالدي گوزلرين گوزدن عالمي گوزلرين خمار اولدورور مني... گوزلرين قاداسين آليم گوزل گوزلرم يولو گوزلره فدا، گوزلرم گله گوزلرين گوره دردين آشكار اولدورور مني.... گوزلرين صفاسين گوزل، گوزه نقش قيلميشام گر گوزون دوزه... قويسا ساخلارام گوزده گوزلرين گرچه روزگار اولدورور مني....
    بيزدن ده بير ياد اليين ساغ اولسون درتلريميز قوي ديكلسين داغ اولسون

    پاسخحذف
  6. soooooooooooo impresive.... thank you Ahari jan

    پاسخحذف
  7. سلام وقت بخير اميدوارم که در اين راهي که شروع کردي موفق باشي وبلاگ خوبي داري اگه نظر من رو هم بخواي ميگم اگه همينطور ادامه بدي بهتر هم ميشه وبلاگ من هم با موضوع شهادت امام سجاد عليه السلام بروز شده شما ميتونيد به وبلاگ من بياين و از موضوعات زير ديدن کنيد پشت زمينه هاي مخصوصوص شهادت امام سجاد براي ويندوز دانلود صحيفه سجاديه مخصوص موبايل دانلود کتاب صحيفه سجاديه مخصوص رايانه و موضوعات ديگر ... منتظر حضور شما هستم يا علي مدد

    پاسخحذف
  8. من که خیلی از سربازی می ترسم اصلا طاقت غربت رو ندارم

    پاسخحذف
  9. سلام
    ممنون شماهم خسته نباشید.
    پست جالب و زیبایی بود.

    پاسخحذف

نظرتان راجع به این مطلب چیست ؟