۱۳۸۷ بهمن ۳, پنجشنبه

اَزَل

راستش رو بخواین ! این دختر خانوم با پسر خاله شون اومده بود محل کارم . شاید هم اومده بود سر کارم بذاره . ازش خوشمان آمد و عکسش رو گرفتیم که هم اینجا حضور داشته باشه و رفت و آمدها رو بپاد ! هم نمونه ای از پیشرفت خودم در زمینه عکاسی و نقاشی ؟!!!؟ رو نشونتون بدم ...... تازه !؟ ...  اگه بدونین اسمش چی بود ؟ ...... اَزَل . اسمش هم قشنگه نه ؟ یه عکس رنگی و بدون هیچگونه دستکاری و رتوش هم از ایشون گرفتم که اینجاس البته قطع اش از وزیری !! هم گذشته .


۹ نظر:

  1. خیلی زیبا بود. شما یک هنرمند به تمام معنی هستید

    پاسخحذف
  2. با سلام و سپاس از نظر مفیدتان.
    حتمن در آینده به بیماریهایی که بویژه برای نوزادان و کودکان خطرساز هستند
    می پردازم.
    و راستی تبریک عرض می کنم واسه ی هنر نقاشی که دارید.

    پاسخحذف
  3. دانلود هر چی بخوای از مسائل اسلامی

    مجموعه اس او اس

    یوسف و زلیخا

    پشت زمینه موبایل


    جامعه و سیاست

    جنایات وهابیت

    پاسخحذف
  4. سلام کابر گرامی مطالب جدیدی را در وبلاگم گذاشتم ...شاید خوشتون بیاد
    ممنون میشم اگه روی بنر های تبلیغاتی فقط یک کلیک کنید.

    پاسخحذف
  5. من که نفهمیدم نظرم رو خصوصی فرستادم یا عمومی در هر حال هم خاص بود هم عام

    پاسخحذف
  6. نام : Mehrdad

    نام خانوادگی : تنها

    نام مادر : فرشته غم

    نام پدر : کوه رنج

    محل تولد: محراب غم

    شماره شناسنامه: بی مفهوم

    صادره از : شهر عشق - کوچه بدبختی

    پلاک نیستی - طبقه فلاکت

    جرم : عاشقی

    محکومیت : زندگی کردن

    پاسخحذف
  7. حماس اعلام کرد : اوباما مرد تغييرات نيست
    حماس موضع گيري رييس جمهور جديد آمريکا در قبال فلسطين را نشانه عدم تغيير سياستهاي اوباما نسبت به ديگر روساي جمهور اين کشور دانست.

    به گزارش برنا به نقل از اورشليم پست، سخنگوي حماس گفت موضع رييس جمهور جديد آمريکا در قبال فلسطين نشان داد وي هيچ سياست جديدي براي خاورميانه نداشته و پيرو رييس جمهور پيشين اين کشور است.
    اوباما در نخستين سخنراني خود پس از اداي سوگند بعنوان رييس جمهور جديد آمريکا خاطرنشان کرد برقراري آتش بس در غزه تنها در صورت پايان موشک باران شهرکهاي صهيونيست نشين از سوي حماس ممکن است. او همچنين اعلام کرد واشنگتن و همپيمانانش از تلاشهاي تل آويو براي جلوگيري از قاچاق سلاح به غزه حمايت مي کنند.

    "اسامه حمدان" سخنگوي دفتر حماس در بيروت با ابراز ترديد در مورد برنامه هاي رييس جمهور جديد آمريکا و تغييرات احتمالي در سياستهاي اين کشور گفت: اوباما همان راهي را مي رود که رهبران پيشين آمريکا طي کرده اند و همان اشتباهي را مرتکب خواهد شد که بوش کرد. به گفته وي بوش به جاي آوردن صلح و امنيت به منطقه اوضاع را متشنج تر کرد.

    گفتني است شعار اصلي انتخاباتي "باراک اوباما" ايجاد تغيير در سياستها و برنامه هاي داخلي و خارجي دولت آمريکا بود، با اين حال پس از انتخاب اعضاي کابينه دولت جديد از سوي وي بسياري از تحليلگران نسبت به وجود تغييرات در اين دولت ابراز ترديد کرده اند.

    پاسخحذف
  8. همه دلخوش آنکه مطرب بزند به تار چنگی
    من از آن خوشم که چنگی بزنم به تار مویی
    اهری جان چقدر تو بامزه ای چقدر تو هنرمندی .... ای هنرمند ای البالو ای اناناس ای تمام میوه های خوشمزه تو را سپاس میگویم. تمام اهالی برره نیز تو را سپاس میزگولنزج ... شیر فرهاد تورا سپاس وگووه ... پدر من هم تو را سپاس میگوید

    پاسخحذف

نظرتان راجع به این مطلب چیست ؟