۱۳۸۸ آبان ۱, جمعه

اهری اینجا ، اهری آنجا ، اهری همه جا !

با صدای زنگ تلفن همراهم در کله سحر روز جمعه اول آبان از خواب بیدار میشوم . تلفن ثابت و موبایلم بلاانقطاع زنگ میخورند و اس ام اس های بسیاری دریافت میکنم . جعبه ایمیلم پرشده از سیل تبریکاتیکه برای مشهور شدن یکباره ام در دنیا ! ... دنیا ؟ بله در دنیا ، برایم سرازیر شده و میشود . نمیدانم جریان چیست ؟ بهت زده شده ام و گیج و منگ . باورم نمیشود تا اینکه عکسهایم را در داخل یکی از ایمیلهایم میبینم . وای خدای من ! یعنی چه اتفاقی میتونه افتاده باشه . این عکسها دقیقن اون دو تصویری هستند که در اینترنت از خودم بجا گذاشته ام . تندی منزلبانو و بچه ها رو صدا میکنم تا اونام تایید کنند که من خواب نمیبینم . بنظرتون چه اتفاقی افتاده ؟ عکسها رو ببینین تا باورتان شود . برای مشاهده سایز بزرگ بر روی تصویر تقه بفرمایید
.



حالا خارج از شوخی ! اگه وقتتان ایجاب کرد و بیکار بودین برین اینجا و تصویر زیباتان را با انتخاب از دهها افکت وارد کرده و حظ اش حلالتان باد . توضیحات واسعه را هم در اینجا مطالعه فرمایین .

۱۴ نظر:

  1. خیلیییییییییییییییی جالب بود، اول فکر کردم از بس این آقا اهری خوش تیپ هستش عکسش رو به عنوان عکس مرد سال انتخاب کردن ;))

    پاسخحذف
  2. :D منم عکسی رو که رو وبلاگمه از رو این سایت شاپ کردم سایت باحالیه این فتو فانیا

    پاسخحذف
  3. بابا فکر کردم همین‌روزها برای گرفتن جایزه‌ی نوبل راهی اینجا می‌شوی و پس از سال‌ها دوری و دوستی، موجبات حسادت مرا فراهم می‌کنی که چرا تو برده‌ای و من بی‌سهم مانده‌ام و کلی سروکله‌ی هم می‌زنیم.

    پاسخحذف
  4. صادق به ی چاغ یز آیدین
    من سیزین شکیل لریزی گوردوم و شاشقین دیم.
    شان اولاسیز

    پاسخحذف
  5. وای خدای من چقدر جالب . عکس آخری رو که دیدم دلم خواست این پوتین رو گوشمالی بدهید. چه می دانم نصیحتش بکنید

    پاسخحذف
  6. به آرام عزیز : خودتان خوش تیپین و نظر لطفتان را از من بر نمیگردانید . زیبا فکرین . باور کنید
    به آیلار عزیز : خبرم میکردی خب . شما را به خاطر آخرین پستی که در وبلاگتان گذاشته اید با عنوان " ارزونه " بهتر و بیشتر شناختم . حتا در لینک دانی وبلاگم هم لینک دادم .
    به محمد عزیز : بزرگیتان را لطفن قاطی کوچکیمان نکنید
    به یاشای عزیز: مهرتان افزونتر . خیلی هم دوستتان داریم
    به شهربانوی همیشه روح نوازم : چشم . سعی میکنم در این سن و سال با پوتین هم سر یک میز صبحانه حضور داشته و از ایشان در مورد دمپایی سوالاتی بکنم

    پاسخحذف
  7. وای امضاها رو چه جوری بگیریم ازتون ؟

    پاسخحذف
  8. بابا جهاني
    بابا مشهور
    كلي كيفور شدم با ديدن عكس هاي فشنت :)
    خدا رو شكر كه ايندفعه اين كامنتينگت هم بازي درنياورد و تونستم نظر بذارم آقا

    پاسخحذف
  9. سلام!
    مصداق همون مثلیه که می گن خوش تیپا رو می گیرن!منتها این بار خوش تیپا رو مشهور می کنن!:)

    پاسخحذف
  10. اولا سلام
    ثانیا ارادت داریم خدمتتون
    صادق خان دیگه معروف شدید .
    هر کجا هستید موفق و سربلند باشید ضمنا امیدوارم بیماری همسرتان به زودی زود به یاری خدواند متعال بهبود یابد

    پاسخحذف
  11. دارم به کاربردش درمورد تصویر افرادی که باهاشون خرده حساب دارم فکر میکنم؛ گناه عواقبش هم به گردن شما!

    پاسخحذف
  12. سلام وممنون که این نرم افزار معرفی کردید به کار من که خیلی مفیدواقع شد .شادزی

    پاسخحذف
  13. سلام
    اگه دوست داشتید به منم سر بزنید

    پاسخحذف
  14. ماها كه سلامتي رو از دست داديم و باز به دستش آورديم مي دونيم كه اين نعمت موقتي چقدر با ارزشه
    هرچند ما هم براي نگه داشتنش كاري نمي كنيم
    اميدوارم همسر گرامي هرچه زودتر بهبود پيدا كنه و هم شما و هم ما رو خوشحال كنه

    پاسخحذف

نظرتان راجع به این مطلب چیست ؟