۱۳۸۹ فروردین ۲۵, چهارشنبه

دروغ چرا ! دروغ سیزده فروردین شنیده بودیم ولی دروغ (6 آوریل ) را نه

پیش در آمد : میتوانید این پست را در زمره "طنز" هم محتسب شوید ! چون همیشه حق با مشتریست   - - -
  در اینجا خبری خواندم با این مضمون که : یک زن انگلیسی مبتلا به بیماری ام اس  با کمک نیش 1500 زنبور عسل توانست با بیماری خود مبارزه کند و روی پاهایش بایستد. این خبر در بعضی از سایتهای رسمی و نیمه رسمی کشورمان هم درج شد و منبع فارسی آن را سایت خبر آنلاین اعلام کرده بودند . 
خبر عجیبی بود و چون مسئولیت داشتیم در قبال سایت خودمان تا آخرین اخبار و مطالب مربوطه را بصورت دقیق و آنالیز شده  در آنجا درج کنیم ، لذا از سر کنجکاوی در وهله اول به منبع فارسی خبر( خبر آنلاین ) مراجعه کرده و بعد از چندین و چند تفحص و جستجو و سِرچینگ ! خبر را یافتیم آنهم با استناد به البیان  و آنهم به استناد سایت (يو بي آي) . مشکوک زدیم خودمان ، فلذا با مسئولیت خودمان و با اجازه بزرگترها  آنرا در سایت ام.اس لینک نیاوردیم . تحقیقمان ادامه داشت تا با دوست پزشک حاذقی چهت مشورت در همین مورد تماس گرفته و خبر مربوطه را بهشان عرض کرده و نظرش را جویا شدیم . دوس دکترمون خندید ( وزر و وبالش با دوس دکترمون ) و گفت : مرد مومن ! اگر آدمی را ده دوازده تا زنبور " اونم از نوع پرورده ! " نیش بزند که آدم میمیرد ( البته دور از جون شما نباشد ، منظورمون آدمه ها ) . اون خانمه خیلی دیگه خانم بوده که بعد از 1500 بار نیش زنبور خوردن نمرده و از جایش بلند شده و روی پاهایش ایستاده . و اضافه کرد : بنظرم خانم ( سامی چانگ 44 ساله انگلیسی ! ) قدرت فرار از نیش زنبورها رو نداشته  . بلند شدن و ایستادن ایشان نیز شدیدترین و عمیق ترین عکس العملی میتوانست باشد که از  فرط احساس آلام شدید و تورم پوستی و گوشتی از درد نیشهای وارده به خانم سامی میتونسته  باشه که انجام داده طفلکی . بنظرم اگر پای فرار داشت ، آنرا بر قرار ترجیح میداد !
پ ن : از "تپش" روزنامه جام جم مورخه 25 فروردین 1389 میخوانیم : روش زنبور درمانی هنوز در بسیاری از کشورهای پیشرفته پذیرفته نیست و برای آن توجیه های علمی ثابت شده وجود ندارد . گفته باشیم

۳ نظر:

  1. من هم کم و بیش در بعضی مقالات، مطالبی در خصوص درمان با نیش زنبور خوانده ام ولی چند نیش زنبور نه این همه.

    پاسخحذف
  2. با درود
    از هم ولايتي هاي جنابعالي وساكن اردبيل مي باشم از طريق وبلاگ همين آينا خانم محترم كه نظر داده اند با وبلاگ شما آشنا شدم.كمي تخصص در اين مورد هم دارم عرض شود آدمهاي حساس با يك نيش زنبور ممكن است جانشان را از دست بدهند آدههاي معمولي با حدود پانزده نيش زنبور مي ميرند وجالب است كه تك سميان حساس تر از آدمها بوده وبا پنج نيش زنبور ممكن است تلف شوند .
    بدرود.

    پاسخحذف
  3. بر اساس شنیده ها ابی کنسرتی خیریه به نفع بیماران ام اس در لندن برگزار خواهد کرد

    پاسخحذف

نظرتان راجع به این مطلب چیست ؟