۱۳۸۹ مهر ۹, جمعه

یه مژده کوچولو ! به بیماران ام.اس در اهر و منطقه ارسباران

دکتر کاوه مهرور
طبق اظهارات آقای دکتر کاوه مهرور - متخصص بیماریهای مغز و اعصاب و مسئول این بخش در بیمارستان باقرالعلوم شهرستان اهر -  به این جانب : منبعد عزیزان بیماران ام.اس شهرستان اهر و بخشها و روستاهای تابعه ، دیگر برای دریافت داروهای بیماری شان  نیازی به رفتن به داروخانه های مرکز استان ( هلال احمر - داروخانه دانشکده پزشکی و ... تبریز ) نداشته و  میتوانند جهت تهیه آنها با ارائه مدارک مربوطه و تنظیم پرونده در بیمارستان باقرالعلوم اهر ، آنها را به سهولت و راحتی ! ( ایشاللآه ) دریافت دارند .
لطفن همشهریان و ارسبارانیهای خواننده این وبلاگ برای کمک و همیاری بر قوم و خویش بیمار خود در منطقه خبررسانی کنند تا سبب خوشنودی هر چند کوچک خانواده های این بیماران که برای تهیه داروها از مرکز استان زحمات زیادی را تاکنون متحمل میشدند باشند .

 البته که لازم مینماید از همه زحمتکشان برای انجام این خدمت هر چند کوچک تشکر و قدردانی شود . منتها واقعیت امر اینست که : خجالت میکشیم بنویسیم که شقی در قمر انجام یافته است . در هر حال ( لنگه کفش هم در بیابان ، وانگهی دریا شود !!! آیکون خنده و چشمک و شوک وارد شدن )

یک ضرب المثل ترکی هم میگوید : دَوَدَن بیر چیمدیح دَ ، بیر چیمدیح دی ! یعنی : نیشگون گرفتن هر چند کوچیکی هم از شتر ، خودش به نوعی نیشگون است و غنیمت !!   

خب! کار نشد نداشت ظاهرن ، گرچه مقداری زحمت داشت و دارد . اهوم !

 

۱ نظر:

  1. خبر خوبی بود. امیدوارم که عملی بشه.
    این ضرب المثل آذری معادل همون«مویی از خرس کندن غنیمته» فارسیه به نظرم.
    و با آرزوی شفای عاجل همه بیماران

    پاسخحذف

نظرتان راجع به این مطلب چیست ؟