۱۳۹۱ اردیبهشت ۷, پنجشنبه

بوق ، بوق ، بوق

مدینه شهر با حالیست . واردش که بشوی کلی تغییر احساس در وجودت میکنی (حالا به هر دلیل) دلیل اش هم به من ربطی نداره ولی حتمن به تو ربطی داره ! مدینه شهر بوق و سیگنال ماشین ه ! نصف شب هم اگر بخاهی بخابی ، بنده خدای عربی بوق ماشین اش رو براس  و داد میزنه : ( مکه )  مکا ، مککا ، مککا ! تازه با بلند گوی 
من نمیدانستم حضرت فاطمه 9 ساله بوده که با علی ازدواج کرده . جل الخالق !
قبرستان بقیع چسبیده به مسجدالنبی و نزدیک قبر پیغمبر است . سعودی ها اجازه نمیدهند که خانوما وارد قبرستان بقیع شوند مگر گاهن به گداری !
یاد حسن خدا بیامرز هم به شادی و گرامی که سالگردش گذشت همینجوری

۳ نظر:

  1. به به صادق خان مدتی گمتان کرده بودم شما هم که حالی نمی پرسید /زیارت قبول /پس حاج آقا شدین /مبارکه خوش بگذره

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ممنونم نسوان جان !سانی مهربان و نرگس عزیز
      ببخشین نرگس بانو آنقدر خودمان را اینور و اونور کردند که خیلی از دوستان یادم تو را فراموش شد . گرچه هنوز به یادتان هستم. این سانی را هم اگر ببینم که از اوندوستان! برگشته و درسش تمام شده ، یک قربانی در همین حوالی میهمان تان میکنم واآللاه

      حذف

نظرتان راجع به این مطلب چیست ؟