۱۳۸۵ شهریور ۲۳, پنجشنبه

یک سوال

 


پیش در آمد:


بی بهانه بگویید که الان چقدر با وبلاگتون راحتین . ما بچه های قدیم که یک سال بیشتر نداشتیم هی از گل و غنچه حیاط مینوشتیم در وبلاگمون ! صد البته بچه ها زودی بزرگ میشن . کوه را میفهمند و سد آب را بازشناسی میکنند . بعضی دکتر میشوندیا مهندس و بعضی به حمالی راضی ! آنزمانها که دیگران قبل از ما به وبلاگنویسی مشغول بودند ما به گاوهای اسپانیایی فکر میکردیم شاید.


اما سوال :


اینکه اکثر وبلاگنویسهای قدیمی و عصر حجری و یا قجری  اکثرن توی وبلاگهایشان اعلام میکنند که کاش زمان عهد عتیق بود و یا عقیق  چه معنی میدهد ؟ بنظرم ورود خبرنگاران و سیاسیون و نویسندگان و مشاهیر ! و یا حتی شاعران به حيطه وبلاگنويسي  باعث میشود که وبلاگهای " راحت " و خودمونی با کم آوری"موضوع جدی " مواجه شده و از کوره ساده بودن در بروند.


لطفن بفرمایید با "وبلاگ یا وبسایتتون چقدر راحتین "؟


 بناگوش:فرار نكن حميد ! جواب بده.  ...؟


 

۹ نظر:

  1. دروغ چرا؟ آه آه آه. من خیلی راحتم.

    پاسخحذف
  2. اولا که اول شدم. نمی دانم تا حالا چندتا چلوکباب سلطانی با کوبیده اضافه و دوغ به ما بدهکاری؟ من البته هرگز افسوس گذشته را نمی خورم چرا که سودی بحالم ندارد. من فکر می کنم علت را هر بلاگری باید در خودش جستجو کند. مثلا تو خودت وبلاگ باغ من را راه انداختی بعد تعطیل کردی و دوباره شدی اهری و ما مجبور شدیم هی لینک پاک کنیم و هی لینک جدید بگذاریم. تو این تغییر و تحولات آدم برخی از خوانندگانش را از دست می دهد و از آن روال ساده سابق جدا می شود. البته نمی دانم تا حالا چندتا وبلاگ راه انداخته ای و تعطیل کرده ای؟ این یک علت است. یکی دیگر اینکه خود بلاگر بعد از مدتها نوشتن توقع بیشتری از خودش دارد و دلش نمی خواهد هرچه دم دستش می آید در وبلاگش بنویسد. انتخاب هاله نور هم البته در حال و هوای برخی بلاگرها تاثیر گذار بوده که حسرت دوران قبل از او را می خورند و خیلی هاشان هم دچار یاس شده اند. نمی دانم تا چه حد این نظر من درست باشد؟

    پاسخحذف
  3. آقا ببخشید دوم شدم. به همان کوبیده راضی هستم امان از دست عمو اروند.

    پاسخحذف
  4. سلام.من هم کم راحت نیستم.از هر چی که دوست دارم مینویسم.و این خود عقده کشایی است.

    پاسخحذف
  5. با سلام..
    نحوه افزايش آمار وبلاگ شما تا چندين برابر...
    و تبليغ لينک شما در بيش از چند هزار وبلاگ و پر محتوا کردن سايت شما در موتورهاي جستجو.......
    و يه حرکت استثنايي واسه وبلاگ هايي که ......
    www.linkbox21.mihanblog.com
    منتظر حضور سبزتم.
    با بهترين آرزوها....... پيروز باشيد

    پاسخحذف
  6. خوشا به حالتون عمو اروند جان . ولی من زیادی راحت نیستم ! چه کنم؟

    پاسخحذف
  7. اسد خان جان : مرا بیشتر به یاد وبلاگ پرشین بلاگی ام انداختی . این کوبیده و چلوکباب به دلایل خاصش بسی خوردنی و دیدنی و شاید لیسیدنی بوده باشند . راحتم با هاتون چون میبینم هنوز الاکلنگ قدیم را یادتون هست .

    پاسخحذف
  8. آبجی شهلا هم که همنظر خودمه ! عاطفی و از وجود خود به دیگران بخشیده .

    پاسخحذف
  9. زیتا بهترین خانم ایرانی فرنگ دیده است که هم بارسلونا را میشناسد و هم رئال مادریدی ها رو !فرمودند زیاد راحت نیستن با وبلاگشون !اما دوس دارن عقده گشایی کنند . خب اینم بنظرم با وبلاگش راحت هست

    پاسخحذف

نظرتان راجع به این مطلب چیست ؟