۱۳۸۵ مهر ۱۴, جمعه

طناز ؟!؟!

 


تصوير از ايسنا


 



تو این چند روز ٬ جاتون خالی بعضی از دوستان خیلی تحویلمون گرفتند !از اعضای شورای شهر تابعضی ازکارمندان دولتی و حتی بازاریان !


 تو همین چن روزه خیلی کیفور بودیم و مقداری هم مست !که شکر خدای را که ما رو هم یواش یواش میشناسن و میفهمن که فلانی هم یه جورایی هنرمنده و باید ارزش هنر و هنر مند رو درست بجا آورد .


خلاصه جونم واستون بگه در این راستا ماهم خودمونو نو نوار کردیم و زود زود حموم میگرفتیم که ناخدا کرده کمترتر جلب توجه نکنیم .و خلاصه تو این روزهای پائیز احساسات دوستانمون نسبت به این حقیر که اصلن خودشو هنرمند نمیدونه خیلی بهاری شده ٬ طبع ها بلبلی شده و هی گل و شکوفه میریزن از چاک دهنشون که نگو ونبین


ولی این خوشحالیمون زیاد دوام نیاورد . چون یکی از همین دوستان قضیه رو لو داد . و دوباره زمستون رو چپوند تو پائیزمون . نگو که انتخابات شوراهای شهر همین روزا ثبت نامش شروع میشه و همه این اداها و اصولها واسه یه برگ خشک و خالی رای بنده بوده نه واسه مغز و قلبم و يا احيانن هنر و هنرمند ...


علیرضا آقازاده


عكس از ايسنا


ایمران صلاحی نين روحی شاد


دیرلی گئدرلی اولسون


ایمران دوستموز


داغین


داغ کیمی قالاندی اوره گیمیزده


هیچ نه پوزانماز آدینی


یادینی٬ اوره گیمیزدن


اهرین تیاتر هنرمندلرین طرفيندن


پي نوشت . در از دست دادن عمران صلاحي كه به هم خطه بودنش بيشتر وابستگي دارم . ديروز با يكي از كارگردانان متبحر تئاتر شهرمون صحبتي دررابطه با مرگ عمران در گرفت . وسط صحبتها متوجه گريه نازك ايشون شدم . و بهشون پيشنهاد دادم چون قرار است در شب سيزدهم مهر كه شام غريبانش است. مطلب طنزي را روي وبلاگها گذاشته شود و اگر دوست داشتي طنزي بنويس تا من در وبلاگم و بنام خودت بگذارم . فكري كرد و موافقت كرد و در كمترين فرصت مطلب بالا را در اختيارم گذاشت و بنده هم بي كم و كاست و برسم امانتداري آنرا تقديم روح پاك عمران صلاحي كردم . روحش و روانش چون انديشه اش هميشه شادمان و خندان باد . 


پیآمد: تا مشکلات سایت بلاگفا که اخیرا و شدیدن گرفتارش شدیم خاتمه یابد . مطالب اینجا رو دراینجا هم خواهم گذاشت . دوستان اگر خواستند برای راحتی خودشون هم که شده  از بلاگ اسپات مان مستفیض شوند و یا میتوانند آدرس لینکمان را هم عوض کنند .


 این پاسخ احترام و اعتمادیست که هزاران کاربر بلاگفا امروز میگیرند.


Server is too busy


 

۴ نظر:

  1. بالاخره کوچ کامل کردید یا باز معلوم نیست اینجا هستید یا می روید؟

    پاسخحذف
  2. دنیای عزیز خودمم هم نمیدانم . مقداری اینجا صبر میکنم اگر ادا و اطوارهای بلاگفا تموم شد میمونم و گرنه همچنانکه توضیح دادم مطلب را تا اطلاع ثانوی در هر دو وبلاگ میگذارم تا چه پیش آید

    پاسخحذف
  3. سلام.عجب!انگار براستی پاییز اومده#برگهای زیبا و با ارزش به زمین می افتند#کاش مانند بهاران#برگهای تازه و با ارزشی بدنیا بیایند.

    پاسخحذف
  4. زيتا جان . منم مثل شما اميدوارم برگهاي تازه و با ارزشي به دنيا بيان

    پاسخحذف

نظرتان راجع به این مطلب چیست ؟