۱۳۸۵ مهر ۲۸, جمعه

ما خوندیم اجرشو بردیم شما بخونید حظشو ببرین

 


 آموزشکده کشاورزی شهرستان اهر پس از ۱۲ سال ٬ بهمن ماه امسال فعالیت خود را آغاز میکند . نماینده مردم اهر در مجلس شورای اسلامی گفت : با پیگیریهای متعدد از وزارت علوم و برگزاری جلسات متعدد ٬ پرونده انتقال آموزشکده کشاورزی از تبریز به اهر در شورای گسترش وزارت علوم مطرح و پس از ۱۲ سال با انتقال آن از تبریز به این شهرستان موافقت شد . به گزارش خبرگزاری فارس آقای دینی افزود : امسال آموزشکده کشاورزی با ایجاد رشته های ...


این آموزشکده به علت بی تدبیری و عدم پیگیری مسئولان شهرستانی با وجود چارت اداری و سازمانی بنام شهرستان اهر در دانشگاه تبریز اسکان و دانشجو پذیرش میکرد .  این نشان میدهد که تبریز بعنوان مرکز استان چقدر بر عدم تمرکزگرایی و توسعه متوازن مناطق استان اهمیت میدهد!! این ماجرا نمونه کوچکی از مسایل بسیاریست که مرکز استان در حق شهرستانهای زیر مجموعه اش روا میدارد . تو خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل !


منبع : دوهفته نامه محلی "گویا"


 

۲ نظر:

  1. خوب مبارک است. فعلن یک سد شکست.
    من زمانی بخشدار خورموج / بوشهر، بودم. بی‌آبی بی‌داد می‌کرد/ می‌کند. در منطقه رودی جاری است بنام مُند، پر آب است و در بهار سیل خیز. خواستم برای ایجاد سدی بر روی آن چیزی بنویسم به استانداری، پرونده را خواستم دیدم در سال ۱۳۱۸ هجری خورشیدی، یعنی درست در سال تولد من، اولین اقدامی در این باره انجام شده است و حتا زمین‌شناسانی برای بازدید از محل آمده‌اند و از خاک منطقه نمونه برداری کرده‌اند.
    فکر نمی‌کنم تا به امروز کاری برای انجام این مهم شده باشد.

    پاسخحذف

نظرتان راجع به این مطلب چیست ؟