۱۳۸۵ آبان ۱, دوشنبه

اهر هم "اي دي اس الي" ميشود

 


چند روزي ميشد كه براي داشتن خط "اي دي اس ال " ثبت نام كرده بودم . امروز تلفن زنگ زد و گفت آقا لطفن بيايين "مودم" رو تحويل بگيرين . سر از پا نشناخته بلافاصله محل كار خود را بدون ويزا و اجازه كسي ترك فرموده و مثل يك تشنه لب كربلايي راهي "پرديس نت" شدم . از ترسم كه پول زيادي ازم طلب كنند همه دارايي دخلو چپونديم تو شيش جيب شلوار و هشت جيپ كاپشن و براه افتادم . وقتي وارد شركت شدم ديدم پشت ميز اون آقايي نيست كه من باهاش قرارداد بسته ام . گفتم من فلاني ! براي دريافت مودم اومدم . كاغذي رو از زير ميزش كشيد بيرون و داد دست ما ! مبالغي بود و مقدار درخواستي پهناي باندي


!


 از ۶۴ گيگابايت گرفته تا ۱۲۸ گيگابايت كه تا الان مجوز دولتي داره .


گفتند : ۴۵ هزار تومان رايج ايراني پول مودم ميشود و ۴ هزارتومان هم هزينه آبونمان مخابرات و ۱۰ هزار تومان هم براي نصب و راه اندازي  اوليه اش ! اينها را به صندوق بپردازيد و مودمتون رو تحويل بگيرين . از دارائيتمون گذر فرموديم و مودم رو گرفتيم دستمون . يك كارتون بود و سگي كه سنگين در آن نشسته بود . ورش داشتم و راهي منزل شدم . وسط راه يادم آمد كه نپرسيدم از كي ميتونيم متصل بوصل آقا شويم فلذا به شركت برگشتم .


مسئول شد و پاسخ شنيدم  تا يه هفته ديگه


خب عاليه بنظرم وقتي شهرستاني كه نامش در ادوار جهان گمنام مونده بتونه بدون اتصال به خط تليفون هميشه آن لاين باشه . اجازه بدهيد بگويم هيبيب هورا


 


 

۶ نظر:

  1. اهری جان پس این جریان ممنوعیت اینترنت پرسرعت درایران یعنی شایعه لست؟

    پاسخحذف
  2. صادق خان خوب مبارک است! ولی باور کن که زیاد گران نیست. مودمی که من خریدم معادل 162500 تومان شد و آبونمانی که می‌دهم چیزی معادل 28625 تومان شرعی در ماه است/ البته می‌دانم که سطح درآمد اینجا و آنجا همان داستان ماه من و ماه گردون است.

    پاسخحذف
  3. با سلام مبارک باشد.

    پاسخحذف
  4. حالا که ظرف شیرینی را دورتر از دست من گذاشته ای / پس زمان را شیرین کن

    پاسخحذف

نظرتان راجع به این مطلب چیست ؟