۱۳۸۶ اردیبهشت ۲۱, جمعه

بای پس !

 عملِ ِ جراحی ِ باز ِ قلبی ! 


فکر نمیکنین که این دنیا ٬ محفل حقارت انسانها بوده باشد !


 


پی نوشت : ظاهرن آن نیم سطر بالایی را که دیشب نوشتم و گذاشتم اینجا ٬ عده ای از دوستان  را دلواپسم کرده بود . معذرت میخوام . عمل جراحی فیزیکی در کار نبود  . این یک جمله بود که به خاطرم رسید و اینجا نوشتم ! صبح که بلند شدم و خیل عظیم ایمیل و جیمیل های وارده را که نگاه کردم دیدم دوستان زیادی را نگران کرده ام حتا توی نظر دونی هم نمونه هایش پيدا هست . از اینکه این "پست ام" دلواپس تان کرده معذرت میخواهم و از لطف بیکران تان تشکر مینمایم. سلامتی حاصل و جای هیچگونه نگرانی نیست . حالا بخاطر اینکه زیاد دست خالی از این پی نوشت نباشین . تصویر یک غنچه آلبالوی حیاطمان را در شب برایتان مضاعف میکنم این زیر . اگر غنچه هاش بار داد شما هم شریک بارش خواهید بود به علی


 شكوفه آلبالوي حياطمان در شب


اينم عكس شكوفه سيب سرخ و مشهور منطقه اهر ، بازم از حياط خودمون و بازم تقديم به دوستان .



 گواراي وجود !


 

۱۰ نظر:

  1. سلام
    کاشکی فقط محفل حقارت بود!!!!!!

    پاسخحذف
  2. آقا سلامت باشید، بلا به دور، انشالله که خوبید؟

    پاسخحذف
  3. جریان از چه قرار است؟ بای پس؟ نه من فکر نمی‌کنم بای پس کردن ارتباطی با حقارت انسان‌ها داشته باشد که در عوض، چنین جراحی‌هائی جان عزیز بسیار انسان‌های عزیز را نجات داده است.

    پاسخحذف
  4. در پستی دنیا همین بس که فقط در دنیا نافرمانی خدا می شود .

    پاسخحذف
  5. دوست گرامی که ترسیده ای که به خدا نافرمانی بشود. لطفا خدایت را بزرگ بگیر . انوقت تمام انسانها و انس وجن هم نافرمانی بکنند در بزرگی او خللی وارد نمی شود. خدای بزرگ نه به وصی نیاز دارد و نه به شفیع.
    از انشتین پرسیدند که خدای تو کجاست ؟ گفت 4 میلیارد سال نوری انطرف تر. از یهودی این سوال راکردند گفت که خدای من در پشت تپه های جولان است.
    استاد جعفری نیز می فرمود که اگر خدای سنین بالای انسان همان خدای کوچگی اش باشد این انسان رشد فکری نکرده است.
    لطفا از چهار چوب فکری که اخوند ها به مدل بچه ها برایمان خدا را تعریف کرده اند بیرون بیائیم

    پاسخحذف
  6. دوستمان گفت:
    (لطفا از چهار چوب فکری که اخوند ها به مدل بچه ها برایمان خدا را تعریف کرده اند بیرون بیائیم)
    لطفا در نظر داشته باشید خدایی که من دارم به این سادگی که در تصور شماست قابل تعریف نمی باشد
    تازه آخوند ها کجای ماجرای من و او حضور دارند ؟
    به نظر من از من تا او هیچ نیست و اگر معنای هیچ در ذهن شما معادل کلمه ی آخوند است آری بین من و او اخوند (بخوانید هیچ ) وجود دارد
    جزمیت مخصوص پذیرندگان نیست منکران جزم اندیش ترند

    پاسخحذف
  7. سلام.درود ..اهری...برایت سلامتی و تندرستی آرزو می کنم...برایت دلتنگم...اما گرفتارم ... عکس ها جالب بود ...به دلم نشست...مثل خانه ی قدیمی ما و کودکی های خوبم!

    پاسخحذف
  8. سلام
    ببینم چرا کامنت برای پست زیر:
    گزارش هواي امروز اهر !
    نمیشه بذاری؟ قدیما اینجور چیزا رو بلا میدونستن ! یادمه ترکیه که زلزله اومده بود یکی از علما گفته بود که بخاطر اینه که مردم گناه میکنند. ولی من گناه مسئولین رو بیشتر در این امور دخیل میدونم؟!

    پاسخحذف

نظرتان راجع به این مطلب چیست ؟