۱۳۸۷ آبان ۴, شنبه

شاه گلی سابق و ال گولی فعلی

 


گزارش روز جمعه


روز جمعه ، یعنی همین دیروز به کله مان زد بزنیم بیرون . حالا کجاشو هیش کی نمیدونست . از خونه خارج شدیم و رانده شدیم به تبریز تا هوامون عوض شه . جاتون خالی ، رفتیم شاهگلی سابق و اِل گئلی فعلی . مقداری گشتیم و ناهار خوردیم و عکس گرفتیم و عصری برگشتیم . گفتم شاید بد نباشه یه چن تا عکس از اونجا براتون بذارم که اگر نمیشناسیدش ببینید و اگر میشناسیدش تجدید خاطره فرمایید . گرچه عکسام حرفه ای نیس ولی چه کند بینوا همین دارد . علت دیگه شم ابری و تاریک بودن هوا بود. یه مَثَل ترکی میگه : گلین اوینیانمردی دئیردی یر ایری دی . یعنی تازه عروس نمیتونست برقصه میگفت : جا رقصتان کجه . حالا حکایت عکاسی ماست .


این از جاده ایست که ازش رد شدیم . به کوه مقابل "گوئیجه بل" میگویند



شاه گلی، نه ببخشین اِل گولی و پاییز اش


 


یک گل از صدها گل موجود در پارک



هتل بین المللی پارس که چسبیده به پارکه و آن گنبد بالاییش یک رستوران گردون است



اینم استخر و یا حوض بزرگ که قابل قایقرانی و تفریح است



نمایی از رستوران و تالار پذیرایی وسط حوض



مجسمه زیبای قرقاولی بر روی درخت


 


اینم از گلهای رنگارنگ پائیزی داوودیش



اگر هم خواستین از جزئیات این پارک و استخرش و همچنین ابعاد و قس علیهذایش اطلاع یابید بفرمایید اینجا

۸ نظر:

  1. بذارید اول بشم بعد

    پاسخحذف
  2. سلام.اینجا که خیلی قشنگه.شکسته نفسی هم نکنید، عکس ها خیلی زیبا هستند.دلم بشدت یک سفر در طبیعت میخواد منظورم اینه که نمیخوام موزه و ساختمان ...ببینم.

    پاسخحذف
  3. ای خدای من اول صبحی لذت بردم از دیدن هوای صبح و پائیزی ائل گلی یا شاهگلی

    پاسخحذف
  4. اهری جان فیل ما یاد هندوستان کرد

    پاسخحذف
  5. خاطرات روزمره دختری هوس باز که روزی هزار بار پشیمان شده ولی باز ادامه می دهد

    پاسخحذف
  6. وب لاگت حال و هوای دیگه ای گرفته .قبلا که سر می زدم خودم را در اهر حس می کردم و کم وبیش از اتفاقهایی که می افتاد باخبر می شدم . تو را خدا اینقدر شهر تبریز را گنده نکنید از زیباییهای بیشمار اهر بنویسید و معرفی کنید . هر وقت که تبریز می روم دلم می گیرد حتی در این پارک زیبایی که عکسهایش را به نمایش گذاشته اید . از لهجه نچسب تبریزی تا نگاه هیز مردانش دل آدم می گیرد . ببخشید که اینقدر جسورانه واقعیت را گفتم .
    آه کد هم گذاشته اید؟ ........

    پاسخحذف
  7. اسم پارک شاگلی رو زیاد شنیدم ولی تا حالا قسمت نشده که برم .اهری جان من نمیتونم عکسها رو ببینم فقط عکس اولی که از جاده انداختی قابل دیدن هست چرا؟

    پاسخحذف

نظرتان راجع به این مطلب چیست ؟