۱۳۸۷ بهمن ۳۰, چهارشنبه

پیر مطبوعات اهر دار فانی را وداع گفت

 


خاطرتان باشد اگر ، یک مصاحبه ناشیانه با "مَشَد خلیل" داشتم اینجا در بیست و چهارم مهر هشتاد و سه .


با خبر شدم که دیروز : اهر از مشد خلیل خالی شده . راستش را بخواهید برای تنهایی هاش دلم گرفت . چند تا عکس ازش داشتم که میذارم این زیر به یادبودش به یادگار ! برا من جالب و عجیب بود که خبر فوت مشدخلیل ما را بعضی از خبرگزاریها هم خبررسانی! کرده اند . کاش در زمان زنده بودن هم کسی پیدا بشود تا به درد دلِ " مشد خلیل ها " گوش بسپارد نه ؟ ........  کاش ! 



ایسنای استان+ ایسکانیوز - عکس فوق در سایز بزرگش را هم گذاشتم اینجا


۲۱ نظر:

  1. آقای اهری
    پاهای مش خلیل حالا دارد استراحت می کند.
    راحت شد.

    پاسخحذف
  2. روح او شاد و تن تو سلامت.

    پاسخحذف
  3. روحش شاد خداوند متعال رحمتش کند

    پاسخحذف
  4. من شاید نزدیک 15 سالی میشد که ندیده بودمش. ولی هنوز هم صداش تو گوشم است .
    خدا رحمتش کند و روحش شاد باد .

    پاسخحذف
  5. سلام صادق عزیز . ممنونم از پیام محبت بارت . با آرزوی شادمانی و موفقیت آن دوست گرامی

    پاسخحذف
  6. سلام !
    از شنیدن این خبر بی نهایت اندوهگین شدم ! من بین سالهای80 تا 82 در شهر اهر مشغول گذراندن دوره طرح پزشکان بودم ! ساکن پانسیون درمانگاه شماره 6 در محله "دللی آباد"!!! آن موقع دوستانم داستان مشد خلیل را به من گفته بودند .... از شغلش در دوره شاه ... بارها ازش روزنامه خریده ام .روحش شاد باد.

    پاسخحذف
  7. بودیم و کسی قدر ندانست که هستیم
    باشد که نباشیم و بدانند که بودیم
    "گور نلر یازیپ . خبر یازیپ " جمله ای که با نام خلیل عمی به یادم می آید و قدمهای آهسته پیر مردی که کوچه های اهر را ارام طی میکرد و جمله "گور نلر یازیپ خبر یازیپ" را تکرار مینمود طوریکه دیدنش برای اکثر روزنامه خوانها حتی روزنامه نخوانهای بازار به یک انتظار بدل شده بود ... روحش شاد. اما صادق ای خوش ذوق ای احساساتی ای هلو ای آناناس تو را سپاس میگویم. شیر فرهاد تورا سپاس وگوه. حتی پدرم نیز تورا سپاس میگوید. دلم برات تنگ شده بید اما شماره موبایلتو گم کرده ام.

    پاسخحذف
  8. خدا رحمت کند ایشان را وبه مارحم کندوهدایتمان که غافلیم از احوالاتمان

    پاسخحذف
  9. بودیم و کسی قدر ندانست که هستیم
    باشد که نباشیم و بدانند که بودیم
    "گور نلر یازیپ . خبر یازیپ " جمله ای که با نام خلیل عمی به یادم می آید و قدمهای آهسته پیر مردی که کوچه های اهر را ارام طی میکرد و جمله "گور نلر یازیپ خبر یازیپ" را تکرار مینمود طوریکه دیدنش برای اکثر روزنامه خوانها حتی روزنامه نخوانهای بازار به یک انتظار بدل شده بود ... روحش شاد. اما صادق ای خوش ذوق ای احساساتی ای هلو ای آناناس تو را سپاس میگویم. شیر فرهاد تورا سپاس وگوه. حتی پدرم نیز تورا سپاس میگوید. دلم برات تنگ شده بید اما شماره موبایلتو گم کرده ام.

    پاسخحذف
  10. خدا رحمتش کنه. مش خلیل بخشی از خاطره همه ما اهری هاست

    پاسخحذف
  11. ...با این انسانها ...با صدای این آدمها بزگ شدیم و چه روزگار بی دغدغه یی داشتیم...
    روح و روانش شاد باد....
    مش خلیل...یادش گرامی ....
    صدا تنها صداست که می ماند...کیهان...اطیلاعات...(البته کیهان آن وقت خوب)

    پاسخحذف
  12. سلام بر شما

    هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق
    روحش شاد و یادش گرامی باد

    به وبلاگ ما سر بزنید وما رو از نظراتتون بهره مند کنید.

    پاسخحذف
  13. به نظرم مشد خلیل و مشد خلیل ها بعد از مرگشون تازه به آرامش می رسن
    روحش شاد و یادش گرامی باد

    پاسخحذف
  14. دوستت دارم صادق اهری دوستت دارم

    پاسخحذف
  15. آقا صادق خوشا به حالش که همیشه دل خوش بود و مردم دوسش داشتن،من که همیشه به کیهان بچه هایی که 10 15 سال پیش واسم میاورد هنوزم خوشم
    مام همیشه مرده پرستیم...
    از داد و وداد این همه گفتند و نکردند
    یارب چقَدَر فاصله دست و زبان است

    پاسخحذف
  16. سلام اقا ناصر اگر شما فرزند اقای جلال هستید خداوند پدر شما را نیز رحمت کرده و اولیا الله محشور فرماید

    پاسخحذف
  17. ما آدما چرا اينقدر كم توجهيم...من نيز با صداي دلنوازش آشنايم.شايد آخرين بار ده سال پيش صدايش را شنيده ام اما امروز كه اين خبر را خواندم واقعا از ته دل ،دلم گرفت و چقدر هوس ديدنش را كردم .چرا كه ياد آن كوچه ها و خاطراتش را در من زنده ميكند.در اين شهر همه مردم با دو صدا آشنايند.يكه ايشان و ديگري"خراز مالي" .اميدوارم كه صداي ايشان هنوز در كوچه هاي آن شهر طنين انداز باشد.جا دارد كه آناني كه خاطراتي با اين صدا دارند ،مراسم يادبودي در شان و مقام والاي انسانيش بگيرند.اين روزها شنيده ام كه "شبهاي ستاره باران نيوزيلند" در فهرست آثار جهاني ثبت شد،چرا ياد اين صدا و خاطراتش در را در فهرست آثار ملي اين شهر ثبت نكنيم.راستي اگر اشتباه نكنم، او صاحب فرزند پسري بود.از او چه خبر! اميدوارم جاي پدرش را خالي نگذارد.به فكر او باشيد و اگر هر گونه كمكي لازم بود من نيز از اينجا هر كاري از دستم برآيد خواهم كرد.

    پاسخحذف
  18. آه...همه چیز بوی نوستالوژیک داره!
    مش خلیل ...کسی که تو این عرصه زحمت کشید ...یادش گرامی باد!
    و بقولی صدای " خراز مالی" نوازشگر کودکی هایم بود ...عاشق خرت و پرت هاش بودم ...عصرهای ان روزگار که در خانه مان خاک بازی می کردم و بادبادک می ساختیم صدایی غریب و تنهایی می پیچید در کوچه ...خراز مالی و دلم می گرفت!

    پاسخحذف
  19. سلام اهری جنابلاری
    بو خبردن اورگیم سیخیلدی.
    روحو شاد اولسون
    انشاالله کی مشهدی ارشد ین قدرینی بیلاق.
    یاشا.
    دوقتور ابوالفضل عطالو

    پاسخحذف

نظرتان راجع به این مطلب چیست ؟