۱۳۸۷ اسفند ۹, جمعه

غسل رایگان ، خاله کارتونیست ، تبلیغات دیزیالیستی! و پل

از کافی نت یکی از هتلها می لاگم . دو روزه ارومیه هستم . همون رضائیه سابق! . شنیده بودم که اینجا هم به نوعی خواهر و یا خواهرزاده پاریس ه . ( خیلی زیباس و دیدنی ) ولی از نزدیک ندیده بودم . یعنی دیده بودم ها اما توش زیاد گردشگری! نکرده بودم. ( واقعن مردمان مهمان نواز و فهیم و بی شیله پیله یی داره ) . اگه عمری باقی بود و حوصله ای ، حتمن در مورد خشک شدن آب دریاچه ارومیه و وضعیت فعلی پل جدید احداثی روی دریاچه که استان آذربایجانشرقی را به غربی متصل میکندخواهم نوشت به همراه عکس .


 ~~~


 اینجا تو کافی نت هتل ، یه آقاهه که مانتو شلوار مردانه! به تن داره و کلاهی از نوع مدل پلیسی زمان شاه مخلوع سرش ( البته از اون رنگ وارنگاش . سرمه ای با روبانهای زرد و قرمز - ایشون قد بلند و چار شانه هستند با صورت شیش تیغ انداخته و اتوی لباسش که لامصب عینهو چاقوی زنجانه از تیزی ) گاه گداری سرکی به من میکشد از دور ، و نگاهی هم به صفحه مونیتورم میندازه طوریکه من متوجهش نشم . اینو میتونم از قیافه اش بفهمم که شاید دلش میخاد اونم بیاد پیشم و عکس مثلن خانم لوپز رو ببینه شاید !


~~~


 الان نصف شب پنجشنبه و یا به نوعی بامداد روز جمعه س . دیر وقته و به جز دو سه نفر از مسافران برای صرف قهوه و یا چایی و یا لاسحالی ! این پایین حضور ندارن . همچنانکه این گزارش نیمه زنده رو براتون مینویسم یکی دوتا عکس که به فراخ حالمان و به قولی "گریزی"! انداخته ام را دارم آپلود میکنم تا به یادگار باشد اینجا . ( لازم به توضیح میباشد که سرعت اینترنت اینجا گازوئیلیست و احتمالن نتونم بجز همون یکی دو سه مورد ، اونم با توسل به زور ِ خواهش و تمنا ، بقیه عکسا رو از اینجا آپلود کنم و یا به فتوبلاگم مضاعف سازم . محتسب ، بقیه به قید ضمانت و امانت پیش خودم محفوظ میماند .


 ~~~


 


 



حمام فوق در داخل بازار اصلی ارومیه واقع است محض اطلاع لازم


 خاله کارتونیست!!  +  تبلیغات رئالیته دیزیالیستی ! + پل نیمه ساخته و مفتتح ! شده ، که حقیر از روی آن عبور کرده و با عرض معذرت از اداره محترم راهنمایی و رانندگی هر دو منطقه ( شرقی و غربی ) که در حین رانندگی عکاسی نموده ام ! امیدوارم هر چه زودتر جریمه اینکار خلاف را ملحوظ و کپی آنرا به ایمیلم ارسال دارند تا مشمول دیر کرد پرداخت آن نشده باشم . 

۴ نظر:

  1. دوست گرامی اگر بند و دره قاسملو رفتی یا نقلش را تناول کردی و . . از ماهم یادی کن رضاییه یاد باغهای توت و دوغهایش بخیر . .

    پاسخحذف
  2. سلام آغا صادق،مام خیلی دلمون می خواد یه سر بیایم اونجا،الانم راهی نیست،اما....
    خوش بگذره،یادیم از ما بکنید

    پاسخحذف
  3. این عکس حموم و زدم تو دسکتاپ کامپیوترم آخه مدیر عامل ما اسمش تجلیه به یکی دوتا از بچه ها فرستادم نمیدونم کدوم شیر ناپاک خورده خبر و عکس و بهش داده که اینترنت ها رو محدود کردن

    پاسخحذف

نظرتان راجع به این مطلب چیست ؟