۱۳۸۸ مهر ۳, جمعه

دوود دورود دورود ، ترَختور


یه نَمه از فوتبال لیگ برتر امروز


از قدیم الایام استقلالی هستیم تا هنور . اما تیم تراکتورسازی مال استان خودمان است و نسبت بهش عِرق داریم از نوع سوم ! بازی تراختور و فولاد خوزستان (یک به صفر به نفع تراختور ) را در مشکین شهر دیدیم امروز و بازی پرسپولیس و پیکان را ( دو به یک به نفع پیکان ) در خانه ! امیدوارم عرض تسلیت دوستانه ما را پرسپولیسی ها با بدبینی نگاه نکنند . ولی توصیه میکنیم هی در استادیومها لطفن داد نزنید : پرسپولیس سَروَر ِ استقلاله . با اعلام جدول رده بندی زیر قباحت داره خب !

ج ر تیم ب پ ش م ز خ ت ا
۱صعود ۱ پيکان پيکان ۸ ۶ ۱ ۱ ۱۳ ۴ ۹ ۱۹
سقوط ۲ استقلال استقلال ۸ ۵ ۰ ۳ ۱۲ ۲ ۱۰ ۱۸
۰ ۳ ذوب آهن ذوب آهن ۸ ۴ ۱ ۳ ۱۷ ۱۱ ۶ ۱۵
۰ ۴ مقاومت مقاومت ۸ ۳ ۰ ۵ ۱۴ ۶ ۸ ۱۴
۱صعود ۵ سپاهان سپاهان ۸ ۴ ۲ ۲ ۱۴ ۷ ۷ ۱۴
۴صعود ۶ تراکتورسازي تراکتورسازي ۸ ۳ ۲ ۳ ۱۱ ۹ ۲ ۱۲
سقوط ۷ صبای قم صبای قم ۸ ۴ ۴ ۰ ۱۲ ۱۴ ۱۲
سقوط ۸ پرسپوليس پرسپوليس ۸ ۲ ۱ ۵ ۱۳ ۱۲ ۱ ۱۱
سقوط ۹ مس کرمان مس کرمان ۸ ۳ ۳ ۲ ۱۷ ۱۸ ۱۱
سقوط ۱۰ استيل آذين استيل آذين ۸ ۳ ۳ ۲ ۱۱ ۱۲ ۱۱
۱صعود ۱۱ سايپا سايپا ۸ ۳ ۳ ۲ ۸ ۱۰ ۱۱
سقوط ۱۲ ملوان ملوان ۸ ۲ ۳ ۳ ۵ ۱۳ ۹
۰ ۱۳ شاهين شاهين ۸ ۱ ۳ ۴ ۱۳ ۱۴ ۷
۰ ۱۴ راه آهن راه آهن ۸ ۱ ۳ ۴ ۱۰ ۱۲ ۷
۱صعود ۱۵ استقلال اهواز استقلال اهواز ۸ ۱ ۴ ۳ ۹ ۱۶ ۶
سقوط ۱۶ پاس همدان پاس همدان ۸ ۱ ۵ ۲ ۸ ۱۴ ۵
۰ ۱۷ فولاد خوزستان فولاد خوزستان ۸ ۰ ۴ ۴ ۴ ۸ ۴
۰ ۱۸ ابومسلم ابومسلم ۸ ۰ ۴ ۴ ۵ ۱۴ ۴

لینک این مطلب در بالاترین

۱۱ نظر:

  1. من کلا از فوتبال متنفرم

    پاسخحذف
  2. سلام آقاي اهري عزيز
    من هم به همون دليلي كه گفتين هميشه طرفدار تيراخدور خودمون هستم . و از بازي قشنگش هم كيف كردم . اما بين استقلال و پرسپوليس راستش كمي قرمز هستم . البته نه 2 آتيشه . ولي از بچگي از آبي ها زياد خوشم نميومد . الان بر عكس شده . قرمز ها زياد خوب بازي نميكنن . در كل خيلي دوست دارم فوتبال ايران از 2 قطبي بودن در بياد و مثل اروپا هر شهر براي خودش تيم خودش رو داشته باشه و هر تيمي هم خطزناك باشه




    با درود و سپاس فراوان : شهرام

    پاسخحذف
  3. حالا که فهمیدم استقلالی هستین مضاعف چاکرم آقای اهری عزیز!

    مهرک

    پاسخحذف
  4. pespolis sarvareh TRAKHTOR ham nist

    پاسخحذف
  5. اهری عزیز خیلی می بخشید که من با دیدن این جدول شعار دادنم گل کرد
    پرسپولیس به من گفت
    چی گفت؟
    این ور میدون گفت
    چی گفت؟
    اون ور میدون گفت
    چی گفت؟
    پشت گوشم گفت
    چی گفت؟
    ... و الی آخر
    من از تراختور می ترسم

    پاسخحذف
  6. ای خاک بر سر بی وجودتان که با شامورتی فوتبال رفتید زیر پرچم وطن فروشی

    پاسخحذف
  7. خوبه استقلال یه دفعه اومد بالای جدول که شما ها هم بتونید نظری بدید!

    پاسخحذف
  8. خدایا انقلاب ما را بر انقلاب مهدی متصل بفرما وجود مقام معظم رهبری را از بلایا محفوظ

    بگردان قلب نازنین امام زمان رااز ما خشنود گردان به حق بی بی نرگس خاتون در

    ظهورش تعجیل بفرما

    پاسخحذف
  9. خدایا انقلاب ما را بر انقلاب مهدی متصل بفرما وجود مقام معظم رهبری را از بلایا محفوظ

    بگردان قلب نازنین امام زمان رااز ما خشنود گردان به حق بی بی نرگس خاتون در

    ظهورش تعجیل بفرما

    پاسخحذف
  10. با سلام.
    مبارک باشد آدرس جدیدتان. لینک جدیدتان را نیز اضافه
    کردم.
    شیرین

    پاسخحذف

نظرتان راجع به این مطلب چیست ؟