۱۳۸۸ آبان ۵, سه‌شنبه

حال و احوال ما و عکسهایی از اهر ارسباران

با اینکه حال منزلبانو بهبود قابل توجهی نیافته و امروز بعد از اخذ نتیجه آزمایش کشت خونشان و اسکن چشم ، طی تماسی که با پزشک معالجشان در تبریز صورت گرفت ، هم چشم پزشک و هم دکتر مغز و اعصاب هر دو متفقن نظرشان بر این شد که ایشان چند روزی در بیمارستان بستری شوند تا پیک نیک پائیزه شان تکمیل شود . لذا ما هم از برای تحقق این امر چند روزی حضور نخواهیم داشت اینجا و از فردا صبح چارشنبه عازمیم به مرکز استان از برای بهبودی حال ایشان ( بیچاره شهرستانی ها که هیچ نوع امکانات رفاهی شامل حالشان نمیشود و بَدآ به حال کسانیکه شهرستانی ها را با وعده و وعیدهای دروغین شان فریب میدهند ) . صد البت باز هم بیچاره مردم ایران !
مجبوریم که بگذریم فعلن ، گرچه نباید بگذریم و نخواهیم گذشت از این همه بی عدالتی!

داستان دیگر

حالا در این هیری بیری ! دوستی که خبر از آلام و گرفتاری ام نداشت برای چندمین بار از من خواست که این دوتا تصویر نسبتن قدیمی را از شهرمان در اینجا بگذارم برای یادگار . قبول فرموده و فعلن آخرین پستمان را با همین دوتا عکس به پایان میرسانیم . باورتان بشود یا نشود تندرستی چیز دیگریست . حتمن قدردانش باشید تا من برگردم !



اهدایی عکس : توسط آقای فیروز بناباشی

۶ نظر:

  1. سلام آقا اهری
    فکر میکردم حال منزلبانو خوب شده (بنا به آخرین خبری که نوشته بودید) اما ظاهرا باید بستری بشن، ناراحت شدم، تو بیمارستان خیلییییی مراقبش باشید مخصوصا که اگه کورتون بگیره بدنش ضعیف میشه و آماده دریافت ویروس های مختلف اون هم تو همچین فصل و تو سر و صدای این آنفولانزا، خیلی مراقب باشید تا با افراد سرما خورده در تماس نباشه و خدای نکرده آنفولانزا اذیتش نکنه. براشون دعا میکنم، برای شما هم همینطور، به منزل بانو سلام مخصوص برسونید.

    پاسخحذف
  2. صادق جان
    با بهترین ارزوها برای بازگشت سلامتی وتندرستی همسرت وحنده وشادمانی برلبهای همه ی خانواده
    پرویز فرقانی
    www.NeghNeghoo.com

    پاسخحذف
  3. enshalla ke be zoodi haleshoon khoob beshe

    پاسخحذف
  4. اهري عزيز
    من كاملا لمس مي كنم كه چه حالي داري
    از خداوند متعال براي اين خواهرمان بهبودي و براي شما آرامش و بردباري مسئلت دارم

    پاسخحذف
  5. اهری جان برای منزلبانو ارزوی بهبودی سریع دارم. متاسفانه این بی عدالتی ها تمومی نداره

    پاسخحذف
  6. آقا اهری شد یک هفته، منزلبانو هنوز بیمارستان هستن؟؟ نگرانم برادر :(

    پاسخحذف

نظرتان راجع به این مطلب چیست ؟