۱۳۸۸ آذر ۱۸, چهارشنبه

قمار

همه قمارها دو سر بیشتر ندارند . یک سرش شکست است و یک سر دیگرش پیروزی . آنچه در قمار همیشه خودنمایی میکند ، عشق قمارباز به قمار کردن است .
.
پی آمد با یک عدد معذرت :
ببخشین که نمیتونم به همه دوستان سربزنم . نزدیک دو هفته است خانه نشینم که نه ، خانه خوابم و به تنهایی با این بیماری سر و کله میزنیم به هم . سرماخوردگی ام گویا خوکی نیس و احتمالن خَرَکی باشد . آصف ام مسئول تدارکات و غذا رسانی و نظافت خانه و ظرفها و ... است . و برادرانم مسئول دوا دکتر رسانی ام . و مادرِ منزلبانو هم مسئول پخت پز است بنوعی که من دوس دارم طفلکی . با منزلبانو هم بخاطر عدم سرایت بیماری ام روزانه چندین بار تماس تلفنی داریم . خداوند این گراهام بل را هم رحمت کند . وگرنه از دلتنگی میرفتیم پیش منزلبانو و او که کورتون درمانی میکند و بدنش مستعد بیماری گرفتن است با کله میخورد زمین ... ننه جانمان هم که پیر شده است و با کمر خمیده و دولا شده روزانه حداقل یکبار زنگ میزند و ما را از خواب میپراندمان و دوبار هم می آید عیادتمان . قربانشان بشوم . بقول خودش : دل مادر است دیگر ، تاب تحمل ناراحتی بچه اش را ندارد . خب اینجوری هم میشه زندگی و حال کرد . مگه نه ؟
پ پ آمد : شبکه ارتباطی دوستان را هم با این حال نزارم ایجاد کردم در ستون دست راستی وبلاگ و مقداری پائین ستون . عضوش شوید . اعتبار است !
پ پ پ آمد : حال فرمودین پی آمد ها رو ؟ ده برابر اصل مطلب بود . حالا باور کردین تب دارم و سرما خورده گی ام خَرَکی یه ؟

۲۲ نظر:

  1. چه خوش آن قماربازی که بباخت هرچه بودش
    بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر
    (مولوی)

    نق نقو

    پاسخحذف
  2. برای شما و منزلبانوی نازنین شفای سریع و سلامتی ارزو می کنم. خدا به هر دو مادر عمر طولانی عطا فرماید

    پاسخحذف
  3. لامصب نق نقوی عزیز!
    با خواندن کامنتت حالم جا آمد

    پاسخحذف
  4. به شهر بانوی همیشه مهربان :
    بزرگواری شما همیشه خدا دستگیره رهایی مان بوده و هست

    پاسخحذف
  5. حال عمومی ام اصلن خوش نیست . اگر جواب پیامهایتان را ندادم حمل بر هیچ چیز نکنید لطفن . مرسی

    پاسخحذف
  6. آقا اهری سلام
    میبینم که به سلامتی آنفولانزای خرکی هم روانه بازار شده و ما بی خبریم ;))

    حالا مدت استراحت این نوع آنفولانزا چند هفته هست؟ ;))

    حیف اینجا شکلک نداره :((

    پاسخحذف
  7. آقا گل بابونه و دم کرده پونه معجزه میکنه، امتحان بفرمائید لطفا

    پاسخحذف
  8. سلام. من آنفلوانزای شتری داشتم خوب شدم شما هم شفا خواهید یافت. علاج امراض شتری بی‌خیالی و خنده‌های شتری است و علاج امراض... ببخشید! چون مثل سرماخوردگی، طنز هم به جِد سرایت می‌کند، اشعار طنزم را توی این وبلاگ http://4mezraab.wordpress.com گذاشتم تا به مطالب هفت‌شهر عشق سرایت نکند ولی انگار اثر خودش را قبلاً کرده! آرزوی تندرستی و بهروزی برای همه دارم.

    پاسخحذف
  9. برایتان آرزوی سلامتی داریم گریبان گیر ما هم شده این سرما خوردگی خرکی یا خوکی

    پاسخحذف
  10. صادق به ی چاغ یز آیدین
    بیلمیردیم کی سیز چورلو سوز، باغیش لین.ایسته میرم سیزی اینجیده م یوخسا گوروشوزه گلردیم.سیزین و تیفاق یزین و بوتون چورلولارین ساغ لیقی دیلکیم دی.
    ساغ اولاسیز و گنه ده یازاسیز

    پاسخحذف
  11. سلام جناب اهری
    خدا بد ندهد برادر؟
    امید که هر چه زودتر حالتان مساعد شود.

    پاسخحذف
  12. سیامک یک دوست قدیمی دوران سربازی پایگاه چیانه از پیدا کردن رفیق قدیمی اش بعد از 25 سال خیلی خوشحال است و آرزوی شفای عاجل دارد.
    عجب دنیای کوچکی است.
    در ضمن به تمام اهری عای عزیز مخصوصا همخدمتیهای قدیم سلام دارم

    پاسخحذف
  13. صادق جان انگار کل این زندگی قمار شده پسر ، من که یکبار مزه ی شکست را چشیدم خلاصه بد مزه ای بود ، وبلاگ جدید ت مبارک ا باشه ، بهتر نبود کلا همه رو ول می کردی و یک وب سایت شخصی می خریدی تو که عکاسی م میکنی فتوبلاگی درست میکردی و خلاصه رئیس خودت بودی

    پاسخحذف
  14. سلام
    آرزوی بازگشت سلامتی برایتان دارم

    پاسخحذف
  15. سلام!
    امیدوارم زودتر سرحال بشین!
    شیخنا "محمدعلی بهمنی" می گه:
    ...قمار عشق همیشه دو چهره دارد و من/طریق خواندنِ دستِ حریف می دانم/ولیک با همـه لیلاجـی ام به بازی او/چنان به باخـت نشستم که ساخت حیرانم!

    پاسخحذف
  16. سلام .خوبین؟
    متاسفم که اولین باری که اینجا کامنت میذارم مصادفه با بیماریتون و امیدوارم زودتر روی سلامتی رو ببینید.
    درمورد تولد آقای بهروان به واقع من نقشی نداشتم وشبلی نازنینم به من لطف دارن !

    پاسخحذف
  17. سلام . آقا خدا بد نده . هنوز کسالت برطرف نشده؟ براتون آرزوی سلامتی میکنم . مواظب خودتون باشین . این هوای تبریز دزده . از من گفتن بود . اون قسمت دوستان رو هم برم ببینم چی هستش؟ اگه همون مال گوگل باشه ذاناً توی لیستم باید باشین . چون که خیلی وقته فالو تون کردم




    با درود و سپاس فراوان : شهرام

    پاسخحذف
  18. خنک آن قماربازی که بباخت هرچه بودش
    بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر

    آرزو میکنم هرچه زودتر از شر این سرماخوردگی حالا از هر نوعی که هست راحت بشین و همه چیز به وضع عادی برگرده. خداوند زنده نگه داره خانم والده و همسر گرامیتون رو. راست گفتن که اگر خاری به پای فرزند بخلد انگار به قلب مادر خلیده

    پاسخحذف
  19. سلام برادر.
    خوب می‌شوید ان شاالله!

    راستی، غرض از مزاحمت، من قصد دارم یک پرسشنامه تنظیم کنم برای بیماران ام.اسی، خواهشاً اطلاع رسانی کنید تا دوستان ام.اسی ایمیل خودشان را برای من کامنت بگذارند تا برایشان ارسال کنم.
    ممنون خواهم شد.

    پاسخحذف
  20. سلام برادر
    امید به بازیابی سلامتی شما

    ارادتمند

    پاسخحذف
  21. سلام آقا اهری
    از دست این آنفولانزای ... خلاص نشدید؟؟!! از سلامتی خودتون و منزل بانو ما رو با خبر کنید لطفا

    راستی شنیدید آنفولانزای بزی هم اومده ;))

    پاسخحذف
  22. عرض به حضورتان خواستم بگویم وبلاگ شما مدتیست در پیونهای من قرار دارد.با تشکر!

    پاسخحذف

نظرتان راجع به این مطلب چیست ؟