۱۳۸۸ دی ۲۳, چهارشنبه

مَش رحیم

تخم خاویار کیلویی چند ؟
اگر حالی باشد داستان مش رحیم را شاید به کلام و یا تصویر و ویدیو کلیپی ادامه دهم . راستی از بچه های اهری کسی یادش هست " مش رحیم نصیری " که در پشت بازار اهر چلوکبابی مخصوص خودش را داشت ؟ و حالا بعد از گذشت مدت های مدید به چه وضع و روزی افتاده ؟
امروز عصری به سراغش رفتم

گوشت قربانی برایش برده بودم ... حواسش به تلویزیون بود . گوشش حتا ورود من را تیک نَزد ! نشستم پیشش . حالی کرد ها ! گفت خیلی خوشحالم که پسر حاج حسن بعد از مدت ها بهش سرزده است . عاقل و بالغه مردیست هنوز . از ایام گذشته گفت و من گریه ام گرفت از صفا و صمیمیتی که در قدیم الایام ، فی ما بین جماعت اهری حاکم بوده و اکنون رنگش پریده است و شاید هم از بین رفته . کلید خانه اش را به بقال سرکوچه سپرده بود و رسیدگی اش از همسایه بغلیسیت هنوز . ... ادامه خواهم داد با مستنداتی مظلومانه از مرد حدود نود ساله اهری که اکنون قدرت حرکت ندارد ! و کسی آنچنان از دول روس و چین و ماچین و بلاد دیگر حمایت اش نمیکند
پی نوشت : حالا هی بنویسید که از این نوع غذای از پیش تعیین شده همه سوپرها دارند ! توصیه دارم : لطفن پیشخوانتان را دستمال بکشید

۴ نظر:

  1. صادق به ی چاغ یز آیدین
    ال لریز آغریماسین کی آقایرحیم نصیری دن یازیب سیز و اونون انماسین منیم بینیم ده دیریلدیب سیز.
    ساغ اولوب شان یاشیاسیز
    اهر

    پاسخحذف
  2. برادر نق نقوی عزیزم
    حقیر هم مقصودش همان تخم ماهی بود. گویا بد نوشته ام . در هر حال از یادآوری و تذکرتان بسیار مشعوف و ممنونم

    پاسخحذف
  3. سلام صادق خان
    آی گفتی
    دلم لک زده برای صفای اون موقع ها . برای صمیمیت و یکدلی اون موقع ها
    در مورد کباب و گوشت اهر هم من هنوز هم گاهی فقط برای خوردن کباب خالی میام اهر و برمیگردم
    یه کم بالا تر از دانشگاه آزاد چند تا مغازه قصابی و کبابی کنار هم هستن که تازه تازه از همون جا گوشت رو میگیرن و با دنبه اش با هم یکی در میون کباب میکنن و میدن به آدم . یعنی من 20 تا سیخ هم که بخورم سیر نمیشم
    مواظب خودت باش




    با درود و سپاس فراوان : شهرام

    پاسخحذف
  4. یاد آنروزهایی که مش رحیم اشاره میکند بخیر

    پاسخحذف

نظرتان راجع به این مطلب چیست ؟