۱۳۸۹ مرداد ۲۰, چهارشنبه

بنا به حکمت دولت فخیمه : قیمت داروی آونکس ظرف نیم روز دو برابر شد ( طفلکی بیمار)


این را که خواندم ، صبح امروز از داروخانه دانشکده علوم پزشکی تبریز قیمت گرفتم فرمودند "آونکس " بصورت آزاد دانه ای یکصد هزار تومان و بیمه ای پنجاه هزار تومان است . الان زنگ زدم به داروخانه 29 فروردین میدان حر تهران و قیمت ( چار دانه ای ) گرفتم فرمودن آزادش ششصد هزار تومان و بیمه ای چهار صد و بیست هزار تومان ! شاخ در آورده و دوباره به داروخانه تبریز زنگ زدم و قیمت گرفتم . فرمودند آزاد داریم به قیمت ششصد هزار تومان و بیمه ای چارصد هزار تومان . از آقاهه پرسیدم قیمت صبح و بعدالظهرتان توفیر داره ؟ یا خانم و آقا با هم توفیر دارن ؟ ( چون پاسخگوی صبحی خانم بود و الانی آقا ) خندید و گفت : نععععع . دولت جانمان اینا بر روی هرکدام از آمپولهای خارجی تنها پنجاه هزار تومان اضافه کرده !!! ( و بخشنامه اش بعدالظهر بدستمان رسیده ) تا بیماران عزیز دُردونه بخاطر تحریمات خارجکی ها از وسائط ! خارجی استفاده نکنند . تشکر نکرده و بدون خداحافظی گوشی موبایلم را خاموش کردم .

همین 
 
ضمنن وبلاگهاییکه از بیماران ام اس با دادن لینک مطلب اصلی حمایت کنند در ادامه مطلب همین پست لینک شریفشان را وارد خواهیم کرد . پیشاپیش از محبتهای شما سپاسگزایم 
قصه ی دیگری ندارم که تعریفتان کنم .
و اما حمایت کنندگان از عدم افزایش قیمت داردی آونکس : 
سلام ام اس - نق نقو - فیس طب  - حکایتهای شهربانوزن متولد ماکو  -  سبزلینک - همدم روح -

۹ نظر:

  1. متاسفم ///فقط همین //حرفی نیست

    پاسخحذف
  2. صادق به ی چاغ یز آیدین
    چوخ بویوک بیر پیس لیبک دی کوتاه یه،نجه کی بیر اینسان بیر اولکه ده یاشیا کی اونون دینج لیگی اولمیا،اولوم اولسون اولارا آغزلارینا چولی دوشان یررشمز!

    پاسخحذف
  3. سلام. ما هم گرفتاری‌هائی از انواع دیگه‌ئی داریم؛ یکی دیابت یکی هم بقیه!
    دیگه سر نمی‌زنی، از مرگ ما بیزار شدی؟ نظرت راجع به "باحجاب یا بی‌حجاب" چیه؟ منتظرم

    پاسخحذف
  4. مشکل مریضی یه طرف گرونی دارو و درمان یه طرف دیگه

    پاسخحذف
  5. درود بر شما
    تنها كلامي كه شايد براي گفتن ميماند اين است (متأسفم براي بيماراني چون خودم و دوستان عزيزترازجانم)
    در پناه دوست باشيد

    پاسخحذف
  6. من دلم براي نوشته‌ها و صفحه‌ شما تنگ شده بود. گفتم سلامي عرض كنم و عرض ادب و ارادت و بگويم اينجانب زنده هستم. فقط آنقدر زندگيم دچار پيچيدگي شد كه فراموش كردم كه هستم؟. ولي هستم

    پاسخحذف
  7. سلام خسته نباشید .
    لطفآ وبلاگ ورزشی اهر اس÷ورت یا ورزش اهر را با آدرس www.ahar-sport.blogfa.com لینک کنید .

    پاسخحذف
  8. سلام وقت به خیر .
    لطفآ وبلاگ هیئت بسکتبالاهررا با آدرس www.ahar-basketbal.blogfa.com
    لینک کنید .

    پاسخحذف
  9. سلام وقت به خیر .
    لطفآ وبلاگ هیئت بسکتبال اهررا با آدرس www.ahar-basketbal.blogfa.com
    لینک کنید .

    پاسخحذف

نظرتان راجع به این مطلب چیست ؟