۱۳۹۰ آبان ۲۳, دوشنبه

داستان ام.اس لینک

سلام آرامی
آبجی جان ! بگردمت الهی ! اینکه ام.اس لینک رها شده به حال خودش تقصیر من ِ تنها نیس . یک وبلاگ و یا وبسایت عمومی وقتی زنده است که اعضا و  جوارحش و  کاربرانش سعی کنند "خون مرده گی " در محل کارشان ایجاد نشود . ( درسته ؟ ) . میدانم که در ویکی پدیا "ام.اس لینک " منبعی قابل قبول تر از حتا " سایت انجمن ام.اس ایران " بود و شاید هم هنوز هم باشه . من هم در حد توانم هزینه کردم ( مالی و جانی ) کسی هم نبود که در این راه نیازموده بی بدیل کمکم کند ... زورم به دنیز عزیز و مهربان بود و آزی جان  ... اینها کمکم بودند و از هر دوشان سپاسگزارم . اینکه قبل از باز کردن وبلاگتان به ام.اس لینک مراجعه میکردین قبول . اما راسته حسینی ، چقدر با ام.اس لینک همکاری داشتین ؟
گفته باشم آبجی ! من ام.اس لینک رو تعطیل نکرده ام . ام.اس لینک مرا تعطیل کرده ... بدون منت به هر شخصی لازم است اعلام کنم برای برخی از ترجمه ها هزینه پرداخت کرده ام . البت که هنوزم حاضرم جهت راه یابی به نتیجه معقول هزینه پرداخت کنم
فرمودین::اما حالا بچه ها رو کجا بفرستیم؟
فرمودین :نمیگید تو این آشفته بازار نت، بچه ها سرگردون میشن؟
فرمودین :اطلاعات غلط به دستشون میرسه
.
فرمودین : خونه امید و پناه ما بچه ام اسی ها چی شده آقا اهری؟

 ما هم سعی خودمان را میکنیم چشم . ... اینرا هم ناگفته نگذرم . دنیز بانو و آزی خاتون همه ترجمه هایش را بدون دریافت حتا شاید یک لبخند ! و عارفانه و صادقانه تقدیم ام.اس لینک میکرد ... زنده باشند و سلامت و پایدار .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظرتان راجع به این مطلب چیست ؟