۱۳۹۱ اردیبهشت ۱۸, دوشنبه

تصاویر خوشمزه

گفتیم چن عکسی رو که شاید بعضی هاش تا الان مشاهده نکردین را محض آنتراکت بذاریم اینجا خیرش رو میبینیم . حالا ما یه فکری کردیم شما خودتو ناراحت نکن 
پ.ن: توضیحات زیر عکسا نظر شخصی منه و از دید مانه !  میتوانید اعتراض کنید . داد بزنید . حتا تظاهرات راه بندازین علیه مان . البت که میتوانید دوستم داشته باشین . بگویم که : من همه جا و همه چیز را میپسندم . حتا مخالف ام را هم تحمل میکنم . بععله هم که ادای دموکراتیک بودن را در می آوریم !

عاشقانه های قارپوزی (هندوانه ای )

جاده هیمالیا به اهر (جاده ابریشم به این میگن)


کدام زندانیست و کدام آزاد و رها ؟

بذا سیگارمو ، نه ببخشین شیرمو بخورم این فیس بوک چرا بازم از دس رس خارج شد
مردی که زیاد میدانست

تبلیغات کولر گازی این شکلی LG نوبره واآللآه

اتوبوسیکلت

آدم دلش میخاد در این آب خفه بشه

قتل این خسته به شمشیر تو تقدیر نبود

اعصاب رو عسقه !
روز به خییر

یک سوررئالیست بازیگوش

بگم ؟ بگم ؟ ... دنیا به چیز...م یعنی

گویا طبیعت هم مخالف مصرف دخانیات ه

نگویین که به این میگن تجاوز به عنف
خیلی قبلنا یه دونه از اینا نصیبم شده بود خریده بودم 200 تومن 100 تومن خرجش کردم فروختم 150

فک کردی فقط آدمیزاد از این کارا بلَته ؟ کور نخوندی ! با عینک من بخون

کله ! از نوع کرومی

از کله خانم پایین تصویر میشود حدس زد که اینجا یا پاکستان ه و یا هندوستان . همه رو ول کن استعداد صاب اوتوبوس رو بچسب

واکمنیزاسیون

اینجا که فک نکنم برازیل باشه ! چون اونا فرهنگشون با ما توفیر داره

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظرتان راجع به این مطلب چیست ؟