۱۳۸۵ مرداد ۹, دوشنبه

هواي تازه تهرانم آرزوست!

 


وزارت امور گردشگري منزل طي جلسه اي طولاني همراه با كشمكش فراوان تصميم بر اين گرفت كه فرزندان را كه بمدت ۹ ماه آزگار در تلاطم درسخواني گرفتار آمده بودند و هنوز هم كه تابستان است و استراحت روحي رواني فرزندان بايد فراهم شده باشد كه فعلن هم در موج مواج كلاسهاي گيتار و ارگ و فيزيك و زبان خارجه و رياضي ملعون و ... گرفتارند هوايي تازه داده و از گرفتاري برهاندشان  . بعد از تصويب شوراي دژباني براي خروج از منزل ٬ تصميم وزير بر اين قرار شد كه مسيري مابين اهر تا تهران و مشهد و گرگان و شمال کشور و اردبيل و سرعين ، طي دو هفته اي كه از روزهای خدا دزدي خواهد شد بگذراند.  لازم به توضيح نيست كه مصوبه فوق هر گونه دعوتي را براي شام  يا ناهار و احيانن صبحانه را مقبول ندانسته و مد نظر نخواهد داشت .


اطلاعات جديد حاكي از اينست كه وزير امور گردشگري منزل امر بر اين نهادند كه اين تحول تاريخي هيچ مزاحمتي براي دوستان و اغيار نبايد داشته باشد . بنابر اين اگر از تهرون گذر كرده و دوستان را نديده باشيم ، قصد و غرض نداشته و حكم صادره چنين بوده است . در اين راستا چون جناب وزير هر هفته يكعدد آمپول كمياب و گران قیمت " آونكس" مصرف ميكنند . بنده بعنوان نايب رييس تناول هواي تازه ، اجازه هيچگونه دخالتي را با رعايت حال "ام اسي" ايشان ندارم  . درود بر مردانی که بخاطر داشتن حال و هوای همسرشان همیشه از ایشان حرف شنوی دارند .


خود را ملزم ميدانم كه به اطلاع شريف همه سارقان و دزدان و خلافكاران برسانم كه : الف :منزل داراي يكعدد دزدگير مجهز به تلفون كننده و داراي چار عدد چشمي با مارك "سنباد" ميباشد و هيچ نقشه اي با وجود ديوار به ديوار بودن اخوي و مادرمان در دو سوي خانه به سرشان خطور نكند . ب : اين سفر تفريحي و تدقيقيست و اگر آقا طلب داشته باشد مقداري هم براي وزير داخله زيارتيست جيم : بازار براي خودش كلي آزار دارد گريختن از اين فضای معلول٬ گاو نر ميخواهد ! ضاد : "زاد" به تركي به معني "شي "يا "چيز " ميباشد .


  ضمنن یکعدد تلویزیون ۹ اینچ سونی را متصل به اتوموبیلمان کردیم تا از اخبار لبنان و فلسطین اشغالی و آن یکی فلسطین بی نصیب نمانیم . صد البته در هنگام رانندگی تماشای هر گونه سی دی و حتا اخبار و قص علیهذا را از طرف وزارت داخله و قبل از سفر ممنوع و متعهد گشته ایم .


ما که دستمان به آمستردام و پاریس و کوالالامپور و کابل و بیروت نمیرسد خیلی کیفمان کوک است جنب و جوشی داشته باشیم . قل سیرو فی الارض... در خاتمه اگر سلامتی بود و برگشتیم و اگر تصاویر دندانگیری را در طی مسیرمان گرفته باشیم  به معرض نمایش همگان در خواهیم آورد


تا بعد  


 

۶ نظر:

  1. خوش بگذره به شما و خانواده..

    پاسخحذف
  2. اولا سفرت خوش
    دوما خوش بحالت
    سوما فقط بیایی تهرون و به ما سر نزنی !!

    پاسخحذف
  3. سلام
    واسه همینه که من اینقدر ار این یارو تهران بدم میاد همش یه بار اومدم توی این دود دیگه تا حالا نیومدم!
    وبلاگ باحالی داری به منم سر بزن بابا راستی اگه اومدی بهم بگو که این اهری یعنی چه!
    موفق باشی

    پاسخحذف
  4. صادق جان چه عجب این وبلاگ شما باز شد . نمیدونم تو این دهات خرابشده ما چرا برخی وبلاگها باز نمیشن . اما از لطف بی حد تو عزیز نازنینم ممنونم و امید وارم در ظل توجهات وزارت گردشگری منزلتان شاد و خرم و مسافر به کوی یار باشید مدام .

    درود .

    پاسخحذف

نظرتان راجع به این مطلب چیست ؟