۱۳۸۵ مرداد ۳, سه‌شنبه

برندگان جایزه هديه تولدم

 


از همه عزیزانی که همدردی فرمودند و در تولد این جناب با ایمیل ٬ یا اس ام اسی ٬ مسنجری ٬ یاهویی ٬ آهویی ٬كامنتي ٬ ابراز محبت کردند و ما را ٬ مديون رحمت خود ساختند تشکر میکنم. اما جالبترین و احیانا معنی دار ترین تحفه اي که از تولد بنده در چلو دو سالگی ام دریافت کردم . هدیه تولد پسرم بود .شما هم ببینین .


هديه آصف خان


  نوشته اي روي پاكت پستي از كار افتاده اي را تحويلم ميدهد .  داخل پاكت را كه باز ميكنم تنها دويست تومان چروك خورده بود و چيز ديگري نداشت . روي پاكت نوشته بود :سلام بابا جان ٬تولدت مبارك " امضا " . صد سال به از اين سالها


آصف


 

۸ نظر:

  1. مهم نفس هدیه است و اینکه همیشه یه یادتون هستن..

    پاسخحذف
  2. دنیا جان گل گفتی و من دقیقن به این مسئله آگاهی دارم

    پاسخحذف
  3. سلام. مباركاااا. من دلم ميخواد دوباره متولد شم چه كنم؟!

    پاسخحذف
  4. سلام.تولدتان را شادباش میگویم.هدیه آصف جون را خیلی دوست دارم.

    پاسخحذف
  5. زیتا جان منم خیلی خوشمان آمد که یک صفحه وبلاگ را در این فضای استیجاری اسیر این مطلب کردیم

    پاسخحذف
  6. سلام صادق خان
    تولدتون رو تبریک میگم . ببخشید دست خالی اومدم . امیدوارم که سلامت در کنار خانواده زندگی کنید. راستی 206 هنوز داری . قسط هاش تموم شد یا نه ؟! خیلی مخلصیم.

    پاسخحذف
  7. اصف چه هدیه سنگینی؟

    پاسخحذف
  8. حنانه ؟پس هیچی نخرید؟

    پاسخحذف

نظرتان راجع به این مطلب چیست ؟