۱۳۸۵ آبان ۳۰, سه‌شنبه

ويدئو كليپ/ تست

 


با این سرعت لاک پشتی اینترنت در اهر ٬ گذاشتن یک "ویدئو کلیپ " مرد میخواهد و از نوع گاو کهن اش ! این ویدئو  کلیپ سه ثانیه ای که دمار از روزگارم در آورد را  با یکساعت و اندی صبر اجرا فرمودیم تا الناس سه ثانیه از روزشون رو به خنده بگذرانند . منبعد سعی میکنم برای آپلود ویدئو از سایتهای معروف و دارای امکانات بیشتر استفاده کنم . اما فعلن تستمان دارد میریزد .


 قرار بود چن هفته قبل "ای دی اس ال " ی شویم . ولی مسلمونی و آب زیر کاهی اش و قولش ! میگویند مخابرات همکاری نمیکند ! البته من خودم با این دوتا چشمان قهوه ای مایل به میشی ام  دیدم که در پیاده روی جلوی " پردیس نت " که آورنده اینترنت پر سرعت ! برای شهرمون است  سیمان روی کاشی میریختند و موزائیک روی سیمان  مینهادند ! این بماند برای بعد که مستند باشد . و با این احتساب حتمن تا هفته آینده دستمون به اینترنت پر سرعت خواهد رسید .


عصری رفته بودم که با مسئولان محترم پردیس نت دعوا بفرمایم که این "مودمی که به ما دادین " با اجازه بزرگترا ٬ بخوره روی فرق سر مبارکتون ٬ ما رو بچه گیر آوردین ٬ خجالت نمیکشین ٬ و ... 


ولی وقتی وارد شرکت شدم فهمیدم کارا رو براست ! یعنی اینترنت پر سرعت از امروز وارد شهر شده ولی فعلن بدلیل رفع نواقص به کاربران ارائه داده نمیشود . گفتند حتمن پنجشنبه اینهفته الی و نهایتن تا شنبه آینده شما استارت خواهید زد . ما هم طبق معمول و مثل یه بچه آدم حرف گوش کن قبولِ قول فرمودیم و راهی منزل شدیم . ولی این آبریزش فعلی  آپلود فیلم را چه کنیم ؟ تا آخر هفته صبر نمیکنم  این ویدئو کلیپ را برایتان میذارم تا بفهمین اگر سرعت اینترنتم رو به هوا بشه چیکار خواهم کرد . حتمن فیلم "برخورد نزدیک از نوع سوم " اسپیلبرگ را متغیر خواهم نمود !


بگذریم


برای مشاهده این ویدئو کلیپ سه ثانیه ای مراتب و مراحلی واجب است


۱- صدای اسپیکرهاتان را به حد اعلا بلند کنین


۲- برای دیدن فیلم سه ثانیه ای امیر علیخان ٬ مقدار متنابهی صبر  کنین 


۳- آدرسش اینه : خواستي حالشو ببر 


 بناگوش : حتمن ایرادی برای دیدن این فیلم سه ثانیه ای خواهد بود .عندالمشاهده بگویید بر طرف کنم اش .


 لب و لوچه : هر که مشاهده کرد و نگفت روزه را بر آن فرد حرام فرمودیم ! یعنی میتواند بخورد


 

۵ نظر:

  1. اگر دی اس ال بشه کارتون با اینترنت خیلی راحت پیش میره . نمیدونم چرا مخابرات اشکال تراشی میکنه .

    پاسخحذف
  2. آقا اجازه؟
    ما دو هفته پیش ای فیلمه رو دیده بودیما، مگه نه؟
    البته به عنوان یه اتفاق تازه. همه‌ی اتفاقات که نمی‌تونه ساده باشه.

    پاسخحذف
  3. بیشتر صدای شیر کوچولویی بود تا خنده و گریه / یادت بماند غرش شیر را هم نشان دهی

    پاسخحذف
  4. عزیزم سرعت اینترنت تو اهر خیلی هم خوبه . من الان خودم تو اهر با 50.2 کانکت شدم . اشکال کار اینجاست که شما فرمت فایلت AVI و این فرمت بیشترین حجم و میگیره شما میتونی فرمت فالتو با برنامه یولید عوض کنی تا هم خودت راحت بای و هم اوی که می خواد فایلو دان لود کنه .

    پاسخحذف
  5. يعني چي سه ساعته علاف كردي مردمو (امير علي خان)

    پاسخحذف

نظرتان راجع به این مطلب چیست ؟