۱۳۸۷ فروردین ۱۴, چهارشنبه

13 َِ دَدَر

 


سیزده دَدَر


جایتان خالی ! رفتیم طرف جنگلهای فندق لوی اهر (اطراف روستای بُهُل )مابین جاده اهر به مشگین شهر . اینجا رو برادران و خواهران تبریزی هنوز مکتشف نشده اند . درست وسط ناهار که کوفته تبریزی داشتیم یَک بارانی گرفت که کوفته مان کوفت مان شد . سریع لوازم را جمع کرده و پا به فرار نمودیم ! چند تا عکس گرفتم و جهت اشتراک گذاشتن با شما  در اینجا وارد کردیم .  اگر روی عکسها تقه بفرمایید میروید روی تصویر بعدی . میدونم کیفیت عکسا زیاد خوب نیست یکی بدلیل بارونی بودن هوا بود و یکی دیگه از علت هاش نافنی و ناحرفه ای ! بودن عکاس و دوربین بود . حالا میتونین به بزرگی خودتان بخشایش فرمایید .



     


 


 


 


 


 


 


 


 


 


امیدوارم مطلب و مقصد بدآموزی نداشته باشه یه موقع خدای نکرده این عکس ! اینها داشتند سیزده شون رو اینطوری به دَر میکردن ما هم شکار لحظه فرمودیم   ! اینم موقعیت مکانی و جغرافیایی منطقه استقراری ما          

۹ نظر:

  1. با سلام
    چه عکس های قشنگی. طبیعت زیبای اونجا من را نیز به گذشته برد
    گردشگاههای چهار محال و بختیاری نیز زیباست. هر چه باشه ۱۳ ددر
    شما بهتر از ماست که در اروپا هستیم.
    این جا وسط هفته و روز کار بود .
    ما که امسال اصلن احساس نکردیم.
    خوش باشید

    پاسخحذف
  2. 13 ددر شما به خیر و خوشی . والله ما هم سر کار بودیم و 13 را به در نکردیم . اما از دیدن عکسهای قشنگتان لذت بردیم .

    پاسخحذف
  3. اطراف اهر بسیار زیبا و دوست داشتنی است . من هم چند روزی را در زادگاهم گذراندم . و سیزده بدر ما بسیار زیبا در جنگلهای زیبای ارسباران سپری شد . و زیبا ترین لحظه ها را در شب دوازدهم در منطقه مکیدی گذراندیم . طبیعت را زیبا نگه داریم .

    پاسخحذف
  4. سلام صادق خان
    من تابستان گذشته به این محل رفته بودم زیباست شبیه کلیبر و کوهپایه های ان است من فکر نمی کردم نزدیک اهر چنین طبیعتی باشد
    سرزنده باشید
    بدرود

    پاسخحذف
  5. عیدتون مبارک ... چه عکسهای زیبایی ...
    امیدوارم همیشه خوب و خوش باشید

    پاسخحذف
  6. سلام
    عیدتون مبارک . ببخشین که دیر عید رو تبریک می گم . آخه سر ما هم مثل همه کنکوری ها امروزا شلوغه . دلم برا همه دوستای وبلاگ تنگ شد خواستیم بیایم یه یادی بکنیم. موفق و سربلندو سرافراز باشید.

    پاسخحذف
  7. مزاح فرمودید عکس های خودتان محشرند خوبی؟؟؟

    پاسخحذف
  8. خیلی دیر به دیر مطلب می نویسید .منتظر اخبار جدیدی از اهر هستیم .

    پاسخحذف

نظرتان راجع به این مطلب چیست ؟