۱۳۸۸ شهریور ۲, دوشنبه

اخبار از اهری آنلاین

خریدن شیر در ماه مبارک رمضان در اهر پای پلیس ۱۱۰ را به میان کشید


به گزارش خبرنگار واحد وبلاگ یک اهری ، امروز ظهر یکشنبه مصادف با سی و یکم مرداد سال هزار و سیصد و هشتاد و هشت ،  در میدان شهرداری اهر عده کثیری از مردم این شهر برای ستاندن شیر از سوپرمارکتی با صفی طولانی حضور بهم رسانده بودند و چون ارائه شیر از برای "فرنی درست کردن مشتریان " قد نمیداد منجر به درگیری بین خریداران ( روزه داران عزیز )( خواهران و برادران ) شد . این درگیری با وساطت پلیس صد و ده این شهرستان  به خواب خوش فرو رفت. خبرنگار ما گزارش داده است که اگر از شهرستان سراب شیر به اهر وارد نشود شاهد اینگونه درگیریها خواهیم بود . لازم به یادآوریست مقام مسئولی ( که خواست نامش فاش نشود ) به خبرنگار ما اعلام کرده است : شاید شیر چاق کن " آوارسین " که کارخانه اش برای تولید شیر و انواع و اقسام لبنیات در اهر قرار دارد  مقداری به زد و بند ارائه شده تفکر کند احتمالن خرابه اش دوباره آباد شود و ارائه شیر نماید و اگر آب چندم درصدی قاطی شیر کردن را که قدغن است رعایت نماید کلی از مشکلات این شهرستان حل خواهد شد  . خبرنگار یک اهری فیلمی چند ثانیه ای از این بزن بکوبها را در آرشیو خود دارد و اعلام میکند  اگر مردم شهرستان اهر در این روزهای روزه داری معذب وافر شوند آنرا ارائه نماید .


پایان کلام . شماره خبر ۱۳۵۷۸۵۱۳۵۷۱۳۵۸۷۱۷

۷ نظر:

  1. در اوضاع شیر توشیر این روزها نبرد بر سر شیر هم حکایتیست آنهم در جایی که باید از نظر دامداری غنی باشد

    پاسخحذف
  2. تعداد کشته و زخمی ها یادتون رفت :))

    پاسخحذف
  3. ماه رمضان هست چی میشه از قبل به فکر شیر و شکر مردم باشند آخه

    پاسخحذف
  4. کار نیکان را قیاس از خود نگیر
    گرچه باشد در نوشتن شیر شیر
    آن یکی شیری است اندر بادیه
    وان یکی شیری است اندر بادیه
    آن یکی شیری است انسان میخورد
    وان یکی شیری است انسان میخورد
    حق گرفتنی است نه دادنی و چه خوب که در این میان مورد مناقشه شیییر باشد البته پاکتی

    پاسخحذف
  5. آره میتونم تصور کنم اونجا چه خبره !
    ازماه رمضان چیزی که در یادواره کودکیم باقی مانده خوراکیهایی است که در طول سال نمی خوردیم (شایدهم خوردنش اون موقع گرون می شد! )اما ماه رمضان تا می شد می خوردیم . حالا تو این گرونی نمیدونم مردم چه اصراری دارن که همه چیز سر سفره شان باشد . بابا بیاین یاد بگیریم کمی اعتراض داشته باشیم . خوردن گوشت کیلویی 16 هزار تومن (البته فکر کنم اونجا هنوز ارزونتر باشد ) و خرما با 75 % افزایش قیمت و شیر با این شیر تو شیری و قند و شکر و برنج و چای و........ بخداوندی خدا حرام است .
    مطمئن باشید یک ماه از سال هم به روال عادی بخورید مشکلی برایتان پیش نخواهد آمد .
    یک هفته شیر نخورید و بزارین همین شیرها دستشون بمونه و بگنده . کلسیم بدنتون با یه هفته کم و زیاد نمیشه .
    یا این برنج پاکستانی ها که هیچ خاصیتی جز رنگین نشون دادن سفره ها ندارن رو الان چند می گیرن .یادمه اولاش کیلویی 600 -700 بود . وقتی مردم به چیزی رغبت نشون بدن بازاراش را داغ می کنن و خودشان در آتشش می سوزند .
    دین ما شده همین ماه رمضان .مردمی که یازده ماه سال رو نماز هم نمی خونن (آمارشو دارم ) تازه رمضان که میشه یادشون می افته مسلمونن .مسجد میرن ،نماز می خونن ،سفر نمی کنن . افطاری شهرهای اطراف هم دعوت میشند عصری میرن و سحر برمی گردن .(اهر به تبریز و بالعکس ) .در این بین گرسنه و تشنه هم می شند و به همدیگه بد و بیراه هم می گند .کار و کسبهای دیگه غیر از شکمی ها می خوابه .وهزاران هزار دیگه ................
    اینها هم فواید ماه مبارک رمضان

    پاسخحذف
  6. وا!
    فرنی با طعم کتک چه شود

    پاسخحذف
  7. سلام ... خوب بعضی روزه میگیرند تا هر غلطی دلشان میخواهد (تا وقتی به سیاست و نقد از نطام ربطی نداشته باشد) بکنند، یبکنند ...

    پاسخحذف

نظرتان راجع به این مطلب چیست ؟