۱۳۸۸ شهریور ۲۰, جمعه

از وعده های سرخرمنی بپرهیزید

آقای غلامحسین مسعودی ریحان نماینده محترم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی ، هتل این ملت را تحویل بدهید . به دلایلی عُقلایی و منطقی انتظار نداریم که بگوئید نماینده قبلی مسئول این امر است !

روز جمعه ای تصمیم گرفتیم با دوستی برویم به طرف هتل چند ستاره شهرمان که دو سال و سه ماه پیش کلنگ زنی شده بود . گفتیم ماه رمضان است و شاید مسافر کم باشد . میشینیم در لابی اش و یا حداقل در حیاط هتل شهر خودمان و در زیر سایه درختی ، از بام شهر مان به اطراف و اکناف نظاره گر میشویم و گپی با دوستمان میزنیم و حالمان را اینجوری جا می آوریم . یادمان می آید که در آنروز ِ کلنگ زنی چه ذوقی کرده بودیم آنموقعها . البت با شناختی که از مسئولین منطقه داریم و داشتیم در آنجا نوشته بودیم که :  مَخلَص اینکه خیلی خوشحال شدیم که شهر ما هم هتل دارشد ولی چیزی قلقلکم میدهد و آن اینکه همانطور که در تصویر مشاهده میکنید کلنگ در هواست ! نه اینکه خدای ناکرده کلنگ زده نشده نه خیر  ولی میترسم عمرمان کفاف زیارت پشت بام این هتل را ندهد ! مثل جاده اهر به تبریز یا بر عکس اش که هنوز هم که هنوز است سالیان سال است که در دست ساخت و تعمیر است . خلاصه آدرس گرفته و راهی شدیم . محل هتل حدود یک کیلومتری مابین جاده اهر به تبریز و کمربندی شهر و در بالای تپه ای که به خیلی و نه همه  زیباییهای منطقه مشرف بود و دید بسیار عالی یی داشت قرار داشت . اما ! اما ! اما چشمتان روز بد نبیند . میدانید بعد از دوسال و خورده ای دست زدنها و صلوات فرستادنها و پخش این خبر در صدر اخبار منطقه و صدا و سیما و سایت میراث فرهنگی و اکثر خبرگزاریهای آن زمان و و ... چه مشاهده کردیم ؟ حتمن نمیتوانید حدس بزنید مثل ما که شوکه شده بودیم . دیدیم طی دوسال و خورده ای گذشته از کلنگ زنی ، تنها بالای تپه ای را توسط لودر مسطح کرده و ولش کرده اند به امان الله  ! ازش فیلم و عکس تهیه کردیم تا مستند باشد. فیلمش که یک دقیقه و چهل ثانیه است را در زیر می آوریم با آهنگی که همراه صدای باد است و گویا همه چیز باد است ! و عکسش را در اینجا و اینجا و اینجا و اینجا  میگذاریم . ما که خجالت کشیدیم مسئولین را نمیدانیم . رُک و پوست کنده بگوییم :  آقای نماینده ! پشت پرده هر چه که میگذرد به ما مربوط نیست و باید پاسخگویش شما باشید . در هر حال ، موظفید و هتل این ملت را شما باید تحویل بدهید.




ویدیو کلیپ را در سایز نسبتن بزرگتر اینجا میتوانید ببینید

 رسمن داریم خبرنگار میشویم ظاهرن ! خدا به دادمان و تان برسد !

۱۱ نظر:

  1. انتخاب اين شخص اشتباه بزرگي بود
    از دستش كاري برنمياد

    پاسخحذف
  2. به به به چه هتل مسطح و زیبائی! به آقای نماینده بفرمائید دست مریزاد

    پاسخحذف
  3. خداييش بود و نبود هتل فرقي هم به حال اهر خواهد داشت
    بنظر من همون مهمانپذير واقف بسه

    پاسخحذف
  4. سلام
    گيريم هتل هم ساخته شد
    اين قابليت رو داره كه گردشگر جذب كنه
    اگه نه كه همون هتل (مهمانپذير )واقف ما را بس

    پاسخحذف
  5. برای اینجور خبر نگاریها تنها نرید خطرناکه پدر بزرگم رحمتلیه میگفت
    خدا مرگم بده نه این گفته دور از مجلس بود نشنیده بگیر بعدن به خودت میگم
    فقط برای اطمینان خاطر برای ایجور جاها تنها نرو حضرت ابوی اینجانب را هم با خودت ببر
    هر بیشه گمان مبر که هتل است شاید که سققلی ممی خفته باشد

    پاسخحذف
  6. سلام
    کاری با این وعده های سرخرمنی ندارم فقط این حرف از لابلای دفترت خیلی بهم چسبید:
    " گاهی ما میتوانیم برای آمال و عشق های " سَرخورده دیگران " موجودی نیک و افسانه ای باشیم. باور کنیم که میتوانیم . و باور کنیم که " اکنون " مهمترین لحظه است"
    موفق باشی

    پاسخحذف
  7. این جور چیزا حرفه و فقط حرف .یادمه یه توریست اومده بود ، از مغازه آدرس هتل خواست و ما هم با این اینگلیسی شکسته بسته خود آدرس هتل 5 ستاره و تاپ ... را دادیم و همین طور از خجالت .......
    خدا به دادمان برسد در این نقطه کور

    پاسخحذف
  8. با تشکر از توجه شما به سوال من موید و پیروز باشید

    پاسخحذف
  9. آن روز یادم است که پس از کلی گفت و شنود در سالن دبیرستان مردانی آذر و نمایش و تشریح ویژگی های این هتل کلی مسئول و غیرمسئول به قله ی آن تپه صعود کردند و کلنگ زنی نمودند. شهردار وقت فی المجلس گفت ما از همین فردار کار را شروع می کنیم. در واقع کارشان را شروع کردند انگار سهم شهرداری همین خاکبرداری بود. در ادامه سرمایه گذار رفت و می گویند برایش توجیه نداشت. اخیراً دانشگاه آزاد به جد وارد میدان شده بود می خواست هتل 5 ستاره در آن محل بزند و من با شناختی که از آقای رضایی دارم می توانست. اما ظاهراً مرکز مربوط در استان هتل 5 ستاره را برای اهر فزون ستاره دانسته و در همان سه تا متوقف داشته است. اخیراً سرمایه گذاری اهری با پول فراوان میل بسیار داشت برای ساخت این هتل که به دلائلی‌ ـ !! ـ منصرف گشته است و...

    پاسخحذف
  10. اهری جان .. فدات شم .. اگه خوب به همین تصویر مسطح نظر بیندازی ... سر کلنگ رو خواهی دید .. !! البته چون من ادم شکاکی هستم .. چندین بار با دقت نگاه کردم تا دلیل توقف رو پیدا کنم .. حدس ام درست بود .. خوب به درون خاک ها دقت کن .. ببین چند تا سر کلنگ می بینی که موقع به زمین زدن کنده شده و به اطراف پرتاب شده است .. !! عزیز جان این همه بدبین نباش .. تا نامه نگاری کنند و یک کلنگ و یک مسئول دیگری را پیدا کنند .. بیشتر از این زمان می برد ..
    عزیزم مشغول باش و به سر کلنگ های رها شده در تصویر فکر کن .. !

    پاسخحذف
  11. فقط خواستیم بگیم "ما هستیم" چی ؟ موضوع را سیاسیش نکن یعنی امروز هم مثل تشنه جویای آب و معتاد به مخدر همگی و جملگی اومدیم و همه با هم گفتیم:
    ادبلی بیر سلام مالاکلام

    پاسخحذف

نظرتان راجع به این مطلب چیست ؟