۱۳۸۸ شهریور ۲۴, سه‌شنبه

میدانیم که پنجره ها خیلی متفاوتند

چیز ! از منظری دیگر


اینکه چه چیزی با مذاق آدمی سازگار است و برایش خوبست و چه چیزی با مذاقش ناسازگار است و برایش بد است و شاید سردی اش بکند ، یا اینکه چه چیزی زیباست و چه چیزی زشت ، چه چیزی دلنواز اش است و چه چیز دیگر دلخراش اش ، چه چیز برایش میمون و مبارک است و چه چیز نامیمون و یا حتا عنتر! ... باید خود ِ خودش را رجعت بدهد به اندرونی اش . ( به این میگن ارتجاع مترقی! ) . همانجا که اغیار ، اجازه ورود به آن را ندارند و کلید ِ قفل و رمزش تنها دست خود آدمیست . همان پستوخانه اش یا همان صندوقخانه و یا چه میدانیم ... همانجا که با لباس زیرش هم گرمش میشود ! برود ته ِ دلش را بکاود . و به این مفهوم دست یازد که فهمیدن چیزیست و احساس و لمس کردن و از دریچه دل ( و نه عقل ) به دنیا و  زندگی نگریستن چیز دیگریست . مانوس و عالی !




توصیه : لطفن پست قبلی را هم به حال خودش وا نگذارید  !

۸ نظر:

  1. متن جالب بود با آرزوی موفقیت

    خوشحال میشم با شما تبادل لینک داشته باشم
    یا حق

    پاسخحذف
  2. خیلی زیبا بود کاش....
    گذاشتن اون عکسی که در مورد ماسوله زدی واقعا جای دیدنی هست و جون میده برای اینکه بری اونجا عکس بگیری مرسی صادق جان

    پاسخحذف
  3. سلام!
    این کار یه خوبی داره اونم اینکه تو اون پستو یا صندوق خونه آدم واسه دل دیگرون یا به قولی حرف مردم! مذاق و سلیقه شو تغییر نمی ده!

    پاسخحذف
  4. شما درست می فرمائید آقای اهری

    پاسخحذف
  5. همینطوره صادق عزیز اما من نمیدونم چرا هروقت به اون صندوق خونه سر میزنم میبینم یا تمام چیزهایی که دوست دارم برام مضر هستن و یا تمام چیزهایی که برام مفیدن دوست ندارم!
    اطاعت کردیم و به پست قبل هم سر زدیم و ایکاش آخرین پست هم پذیرای نظراتمون بود که بتونیم بگیم دم شما گرم؛ حرف دل ما رو زدین!

    مولی نگهدارتون

    پاسخحذف
  6. خوشا عشق و خوشا رسوایی عشق
    رحمتلیه پدر بزرگم میگفت "آغاش بار گتدیکجه باشین یره تیکر" یه خدابیامرز دیگه هم گفته تا بدانجا رسید دانش من که بدانم همی که نادانم
    اما وقتی ادم زحمت میکشه و کار بزرگی و انجام میده اما عکس العمل درستی نمیبینه جای ناراحتی هم داره کارت درسته موفق باشی ای هلو ببخشید هلو لنکرانی ای البالو

    پاسخحذف
  7. سلامی دیگر

    صادق جان اگر انسان بخواهد با دریچه ی قلبش به دنیا نگاه کند 50% نابود خواهد شد چون آن 50% جای عقل ومنطق هست

    پاسخحذف

نظرتان راجع به این مطلب چیست ؟