۱۳۸۸ شهریور ۲۹, یکشنبه

به درود ، بلاگفا

Service Unavailable

پیام بالا مربوط به ورود کاربر در این چند روز اخیر در بلاگفاست !

آقای شیرازی مدیر عزیز بلاگفا!

زحماتتان را ارج مینهیم و نمینهیم و با اعتراف به اینکه جنس ایرانی مثل اجناس ارائه شده چینی ، نهایتن بُنجُل از آب در می آید متاسفانه و بدبختانه! بلاگفا و این مکان را با همه دلخوشی و دلمشغولی هایمان و دارایی معنوی و امتیازاتی ! که کسب کرده ایم را ترک میکنیم . از اینرو که برای چندمین بار در این یکی دو ماه اخیر است که بیخود و بی جهت ورود به بلاگفا از طریق کاربرانش مسدود اعلام میشود . از چهارشنبه عصر ، نمیتوانستیم وارد وبلاگمان شویم تا همین صبح الان که عید فطر اعلام کرده اند . قبض روحمان کردید ! عمرمان را هم مگر شما خریده اید . شما را مقصر نمیدانیم و خیلی هم میدانیم و حواسمان هست و نیست. اما بخاطر اینکه قدرت یک وبلاگنویس ( حتا در سطحی بسیار جزئی و نازل هم ) مواجه با اشکال باشد و اینقدر به دنائت بکشد که اجازه شخص ثالثی بالا سرش باشد ( حالا به هر دلیل ) را بر نمیتابیم . آقای شیرازی ! شما هنوز به سن و سال ما نرسیده اید دادا ! ما خودمان قد شما چند تا بچه بزرگ کرده ایم . وقتی لیاقت انجام کاری را نداریم بیخود مینماید که مسئولیت اش را بعهده گیریم. مردم که نباید موردسخره ما باشند که!

...

مرتبط با موضوع :

من و شوهرم

لینک این مطلب در بالاترین

۲۱ نظر:

  1. سلام اهری عزیز وبلاک نو مبارک. من هم فکر می کردممشکل از وبلاک من است.عید فطر هم مبارک و طاعات و عبادات قبول

    پاسخحذف
  2. اعصاب خوردکن بود این بلاگفا این جند روزه . تازه تو اخبارش دلیل هم نوشته. فکر می کنه بلا نسبت مردم .... لینکتونو تغییر میدم

    پاسخحذف
  3. سلام آقا اهری
    وبلاگ نو مبارکا، عید فطر هم مبارک خود شما و خانواده باشه :)

    پاسخحذف
  4. به به خونه نو مبارک
    اینجا که خوشگلتر از اونجاس
    دلنشین‌ترم هس
    دیگه تو اون یکی کلن نمی‌نویسی؟

    پاسخحذف
  5. به روشنک عزیز : نه اونجا رو سه طلاقه کردیم . ممنون محبتت

    پاسخحذف
  6. سانی عزیزم ، شهر بانو جان ، آرام ِ مهربان ، حواسمان هست و دوستتون داریم

    پاسخحذف
  7. سلام صادق جان وقتی میخواهم نظر بدم به اون یکی وبلاگ یوزر و پسورد می خواداینها یعنی چه ؟

    پاسخحذف
  8. با سلام و یک پیشنهاد خدمت تمام عزیزان
    .....یک سال پیش , هیچ کس فکر نمی کرد روزی در ایران جمعیتی( که حتی بعضی مواقع حداقل به یک میلیون نفر هم می رسید) در داخل خیابان و کنار گوش رژیمی که هر صدای مخالفی را از ریشه نابود می کرد بر علیه اون دست به راهپیمایی بزنند و در جلوی صدها دوربین صحنه به قتل رسوندن مردمش توسط رژیم با سلاح جنگی ثبت بشود ..پس شاید تا نفسهای آخر رژیم فاصله ای نمانده باشد آینده رو ما می سازیم .
    اما پیشنهاد من :
    اگر در انقلاب گذشته محل هماهنگی ها مساجد و حسینیه ها بود اما این بار همان طور که به همه ثابت شده است قلب تپنده آن در بین دانشجوها و در دانشگاه است .
    پیشنهاد من این است که در کلیه دانشگاههای داخل وخارج کشور در طی یک روز خاص (20 مهر ماه ) تجمع سراسری برگزار شود :
    1 -اطلاع رسانی همان طور که تا کنون هم جواب داده از طرق اینترنت و سپس به صورت نفر به نفر و (به طور مخفی چسباندن اعلامیه در دانشگاهها .
    2-تمکز اعتراض تنها برروی قضیه تجاوزها و شکنجه های صورت گرفته در کهریزک و کشته شدن مردم در خیابانها با سلاحهای جنگی توسط بسیجیان و دادگاههای فرمایشی با اعترافهای دروغین باشد.
    3-نباید بر روی موضوعاتی مانند نفی خامنه ای و احمدی نژاد یا نفی رژیم تمرکز داشته باشیم.
    4-بستر رفتاری بر مبنای ارزشهایی مانند آریایی و ایرانی بودن که بر مینای شخصیت و آرامش و متانت باشد و در عین حال می بایست طوری برداشت شود که بسیجیان افرادی مزدور و عقب مانده هستند. .
    امیدوارم پیشنهاد من مورد توجه قرار گیرد.

    پاسخحذف
  9. سلام همشهری عزیزم جناب اقای صادق اهری . نجورسن قارداش؟

    از طریق لینکی از بالاترین با بلاگ زیبای شما آشنا شدم . مطالبتون زیباو نغز است . اللرین آغریماسین

    مطلبتون در مورد بلاگفا هم عالی بود. متاسفانه وبلاگ منم دچار این فیلترینگ ذلت بار شده گرچه وبلاگی که قبلاً داشتم سیاسی بود اما وبلاگ دیگرم غیر سیاسی اما مطالب طنز طعنه آمیز می نوشتم که این را هم از من دریغ کردند منم ناچارم به blog spot مهاجرت کنم .

    یاشاسین

    پاسخحذف
  10. سلام همشهری عزیزم جناب اقای صادق اهری . نجورسن قارداش؟

    از طریق لینکی از بالاترین با بلاگ زیبای شما آشنا شدم . مطالبتون زیباو نغز است . اللرین آغریماسین

    مطلبتون در مورد بلاگفا هم عالی بود. متاسفانه وبلاگ منم دچار این فیلترینگ ذلت بار شده گرچه وبلاگی که قبلاً داشتم سیاسی بود اما وبلاگ دیگرم غیر سیاسی اما مطالب طنز طعنه آمیز می نوشتم که این را هم از من دریغ کردند منم ناچارم به blog spot مهاجرت کنم .

    یاشاسین

    پاسخحذف
  11. سلام همشهری عزیزم جناب اقای صادق اهری . نجورسن قارداش؟

    از طریق لینکی از بالاترین با بلاگ زیبای شما آشنا شدم . مطالبتون زیباو نغز است . اللرین آغریماسین

    مطلبتون در مورد بلاگفا هم عالی بود. متاسفانه وبلاگ منم دچار این فیلترینگ ذلت بار شده گرچه وبلاگی که قبلاً داشتم سیاسی بود اما وبلاگ دیگرم غیر سیاسی اما مطالب طنز طعنه آمیز می نوشتم که این را هم از من دریغ کردند منم ناچارم به blog spot مهاجرت کنم .

    یاشاسین

    پاسخحذف
  12. سلام . تبریک میگم که به بلاگ اسپات اومدین . توی بالاترین هم داشتم همین رو میگفتم که دیدم خودتون اینجا رو انتخاب کردین . البته در مورد قالب اینجا خیلی قالب های متنوعی هم داره . توی لینک های مفید پیج من 4 تا لینک گذاشتم که قالب های زیادی توش هست . اگه از همین خوش تون اومده که هیچ اما اگه خواستین تغییر بدین یه نگاهی بندازین . تبریک میگم بلاگ جدید تون رو و امیدوارم از این به بعد مطالب خوب تون رو از اینجا دنبال کنیم





    با درود و سپاس فراوان : شهرام

    پاسخحذف
  13. سلام . تبریک میگم که به بلاگ اسپات اومدین . توی بالاترین هم داشتم همین رو میگفتم که دیدم خودتون اینجا رو انتخاب کردین . البته در مورد قالب اینجا خیلی قالب های متنوعی هم داره . توی لینک های مفید پیج من 4 تا لینک گذاشتم که قالب های زیادی توش هست . اگه از همین خوش تون اومده که هیچ اما اگه خواستین تغییر بدین یه نگاهی بندازین . تبریک میگم بلاگ جدید تون رو و امیدوارم از این به بعد مطالب خوب تون رو از اینجا دنبال کنیم





    با درود و سپاس فراوان : شهرام

    پاسخحذف
  14. سلام
    منزل نو مبارک
    بله بلاگفا دیگه اعصاب خورد کن شده من هم باید یه فکری به حال خود بکنم.
    عید هم برشما مبارک

    پاسخحذف
  15. اهری عزیز خدا را شکر اشکال کامنت دانی را برطرف کردی دوست عزیز عید فطر و وبلاگ جدید هردو مبارک باد.

    پاسخحذف
  16. سلام... خانه نو مبارك! شما هم هنوز همان اهري هستيد انگار! :) من هم همون سميرام با اين تفاوت كه حالا حجم زيادي از كار روي سرم ريخته و ديگه مال خودم نيستم انگار! همه زندگي شده كار!!!!!! بزرگ شده ام انگار!

    پاسخحذف
  17. چه عجب ! این کامنتدونی باز شد برای من . اینجا بهتره ولی کامنتدونیش اذیت میکنه آدمو ! ضمنا بلاگری شدن حوصله میخواد . نمیدونم چرا از توان من خارجه !
    خونه ی نو مبارکه

    پاسخحذف
  18. سلام آقای اهری عزیز . نه به هم ریخته نیستش . من با aol و safari نگاه کردم . فقط کامنت ها رو نشون نمیده و الان نمیشه کامنت های این پست رو دید و صفحه سفید میاره فقط و موقع کامنت گذاشتن هم یه کم ایراد میده . وگر نه ظاهرش خیلی هم خوبه . اگه شما این رو می پسندین که حرف نداره . فقط گفتم برای تنوع یه نگاهی به اونها هم بندازین . راستی با اجازه لینک تون کردم . احتمالاً هم شهری هم هستیم . از آشناییتون خیلی خوشحال شدم . هر چند از مدتها قبل از طریق بالاترین مطالبتون رو دنبال میکردم ولی افتخار آشنایی مستقیم باهاتون برای امروز مونده بوده





    با درود و سپاس فراوان : شهرام

    پاسخحذف
  19. سلام

    آقا ما هم از بلاگفا در رفتیم !

    دیگه حالم داشت از بلاگفا به هم می خورد !!

    آقا شما تو اهر زندگی می کنی؟

    من چند تا ا دوستام دانشجوی آزاد اهر هستند.منم کم و بیش می یام اهر !

    فکر کنم علی القاعده باید مثل من ترک زبان باشید !

    هوش زیادم منو کشته !

    با تشکر

    پاسخحذف
  20. خونه نو مبارک . موفق باشی

    پاسخحذف
  21. مبارکه
    چقدر خوب که میتونین اینجا بی دغدغه از جنگ اعصابهای بلاگفا کار نوشتن رو ادامه بدین.

    دوستدار شما- مهرک

    پاسخحذف

نظرتان راجع به این مطلب چیست ؟