۱۳۸۸ مهر ۱, چهارشنبه

تحریف مدرک !



اینکه کسی اومده و در مدارک مدارج عالی! تحصیل مان دست برده ، و آرم و کلمه دولت شاهنشاهی ایران اسبق را لاک سفید زده و میتواند فردا روزی با همین لاک ، آوردن فَک و دندانهایمان را به زیر داشته باشد توضیحی ندارم . ولی ناگفته نگذاریم و اشاره ای داشته باشیم که آخه بَبَم جان ! مدرک تحصیلی در زمان اون یکی شاه را که نباید لاک سفید بزنید . اون موقع برای خودش بود و اینموقع برای خودش ! با پاک کردن آرم مشکل حل میشود ؟ د ِ نمیشود به علی ! این چه کاریست که با مدرک حقیر فرموده اید . ر... ده اید به شکل و شمایل اصل مدرکم و لاغیر ! یادم می آید اون قدیما شعاری میدادند با این مضمون که " ننگ با رنگ پاک نمیشود " حالا مگر پاک میشود ؟

داستان ازاین قرار است که : برای راه انداختن امر خیری نیاز به مدرک دیپلم مان بود . خیلی ما را سرگردانند تا بالاخره متوجه شویم که بچه دبیرستانی فارغ التحصیل شده از دبیرستان " طالقانی آنزمان " مدرک وا مانده وصاب مرده را از پیش دانشگاهی " الغدیر این زمان " دریافت نماید ! هیزم تَر ِ فروخته شده بتوسط طالقانی را در این میان نفهمیدیم که چه بوده است و نام " مُعَوَض " نموده اند . در هر حال ، وقتی از مدیریت مدرسه ! مدرک خواستیم از برای آن استعلام کذا ! کل ِ پرونده تحصیلاتمان را از اول و آغاز مدرسه رفتنمان تا به انتها را گذاشتند زیر بغلمان . راستش از دیدن این یکی مدرک و عکسهای بچه گی و نوجوانی خودمان خیلی خوشحال شدیم . بچه گی های اهری هم همراه مقداری تُخسی بود و شلوغی .
باور بفرمائید نمره انضباطم همون بیستی بود که داده اند . ما که نمودار ! و تصویر غیر واقعی حضورتان ارائه نمیدهیم . صادقیم و به صداقت امیدوار . معدلمان را هم زیاد زیر ذره بین نگذارید . امتحانات نهایی بود و کشوری ! پانزده خودش کلی نوزده بود آنزمان ! در هر حال ، این مدرک را به یادگار میگذاریم اینجا برای ثبت در تاریخ زندگی یک اهری . همه چیز این مدرک را ول کنید . به عکسمان دقت کنید که چقدر ناز تشریف داشته ایم

۳ نظر:

  1. شما هم که اسباب کشی کردی آقای اهری

    پاسخحذف
  2. این اواخر بلاگفا دیگه داشت رو اعصابمان راه میرفت عملن آیلار جان . تصمیم به داشتن یه خونه جدید گرفتیم .

    پاسخحذف
  3. جدا که قیافه این بچه به تخسی میخوره!!! :)))

    اما خدائیش اون لاکی که به آرم گرفتن زده مدرکتون رو داغون کرده :( راستی فراموش کردن آرم وسط مهر روی عکستون رو هم لاک بگیرن ;))

    پاسخحذف

نظرتان راجع به این مطلب چیست ؟